----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lambi :) Entä jos suuta käyttää vain syömiseen?

En tiedä mitään muuta, tosin joskus kynsiä puren, mikäli liikaa hermostuttaa
No niin, suu osallistuu moniin tunteisiinkin! Niinkun siihen hermostumiseen.

Ja kyllä kaikki myös puhuu jotka kykenee. Ja mutisee, irvistelee, hymyilee jne.

Kiltti ja liian joustava persoona täälläkin.

Vasta viime vuosina olen pakon edestä onnistunut muutaman kerran virittämään kunnon apinanraivon. Miehen kanssa kaksistaan on jokunen kerta tuuletettu :troll: Sama moodi olisi ajoittain tarpeen työpaikallakin.

No niin, suu osallistuu moniin tunteisiinkin! Niinkun siihen hermostumiseen.

Ja kyllä kaikki myös puhuu jotka kykenee. Ja mutisee, irvistelee, hymyilee jne.
Lapsen hihojen pureskelu liittyi muuten aikoinaan vaiheeseen, jolloin viihtyi huonommin päiväkodissa.

Lapsen hihojen pureskelu liittyi muuten aikoinaan vaiheeseen, jolloin viihtyi huonommin päiväkodissa.
Joo voin kyllä kuvitella että ajoittain sellanen mielenpäällä oleva asia saattaa aiheuttaa myös.
Itse vaan en hirveesti analysoi asioita, luotan siihen että asiat menee pääsääntöisesti omalla painollaan.

Meillä mies sanoo, että koitas olla nyt kiihdyttämättä itseäsi raivotilaan. Taitaa vaimonsa tuntea. Olen kyllä kehittynyt tässä. On tuo itse myös kehittynyt. Ennen lensi työkalut metsään. Ei enää.

Kuka teistä on julkisuuden kaunein nainen? Tai ketä haluaisitte muistuttaa. Toki omana itsenä on ihan hyvä olla, mutta hauska näitä on miettiä.
Ai sielläkin ukko raivosi työkaluilla:hilarious:, täällä tuo ei ole hirveesti rajoittanut, tekee siis nykyään yksin es ne rakentamiset, siinä metsä raikaa välillä.

Mä patoan raivoa ja isken harkittuja piikkejä. Epäoikeudenmukaisuus/uhka nostaa kyllä kaiken heti pintaan, siinä en estele.

En osaa kyllä ajatella, kuka on kaunein nainen, saati komein mies. Minusta jokainen on omalla tavallaan kaunis tai komea ja hyvä käytös ja miellyttävä luonne on ehkä se, joka saa minut näkemään kauneuden. Vaikka olisi miten klassisen upea ilmestys mutta on mielestäni typerys niin en näe kauneutta.

Julkisuuden kaunein nainen? Jaa-a, olisiko sitten Thylane Blondeau. Haluaisinko olla hänen näköisensä? En. Haluaisinko tuntea hänet? En. Tuskin meillä olisi mitään yhteistä.

Itse totesin metoo-kohun aikaan, että jotain hyvää siinäkin on ettei ole erityisen kaunis, koska en ole seksuaalista ahdistelua kokenut kahteenkymmeneenviiteen vuoteen kertaakaan. :happy: Olen siis pidempi, painavampi ja todennäköisesti vahvempikin kuin keskivertomies, enkä pidä tätä lainkaan huonona asiana. Mieluummin olen kropaltani vahva kuin kaunis.

Takaisin