----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt kaipaisin apua konkarimutseilta. Pienempi poikanen puree vaatteitaan rikki. Kuinka tästä pääsee eroon? Uskoo hetken ja taas kohta jatkuu. Etenkin housunpolvet ja hihat maistuu.
Veikkaan että on ohimenevä vaihe. Jos kestää pitkään niin sitten voi miettiä jotain purkka/näkkärikuuria. Polviin paikat ja hihoihin uudet saumat, jos tulee reikiä.

Loppuviikosta meillä on täällä plussa-aalto!

Olis 'ihana' kuulua siihen joukkoon.
Mutta ehkä elämä yllättää, voishan sitä tällä kertaa olla itse kolmipäinen lohikäärme
.:angry4:smiley-angry007:smiley-angry019

Lambi :) Voi sun energiaa:p
Miten sen teet?

Ottaisin tuon lohikäärmeen mukaan töihin suojelemaan hyökkääjää vastaan, koska siellä tämä yksi puolihullu ansaitsisi todella vitsaa ihan kunnolla. Lähettelee perättömiä sähköposteja ja käyttäytyy, kuin kakara:angelic:

Ovistesteillä silloin tällöin.

Ei kannata, pitää testata r-testillä :)

Lh-tason nousu ei merkitse mitään, joskus nousee ja joskus taas ei. Raskaanakin on olla täysin nega.

Itsekin tuohon olen jokusen kerran sortunut, mutta en enää. Sitä kun kaipaa nähdä edes jonkun viivan:laughing002

Helpottaa kuulla ettei olla ainoita. Meillä ja pienenä meni kaikki kitaan. Sitten loppui ja nyt neljävuotiaana vaatteita. No ohimenevää kai.

Huhh...meillä siis tiedossa kahden vuoden päästä uusinta:eek:

Jospa tuo on jokin tekemisen puute.....

Meilläkin löytyy muutama hihanimeskelijä, ne tulee ne menee.
Toimettomuuteen ei kyllä liity:grin, jotkut vaan on enempi suulla keskittyviä.

Lambi :)
Suulla keskittyvä?:wideyed: Mitä ihmettä, mikä se on:eek:

Et vaan vertaisi nyt liiaksi eläiniä ihmisiin...
:laughing021

Nyt kaipaisin apua konkarimutseilta. Pienempi poikanen puree vaatteitaan rikki. Kuinka tästä pääsee eroon? Uskoo hetken ja taas kohta jatkuu. Etenkin housunpolvet ja hihat maistuu.
Meillä nelivuotias viime vuonna pureskeli hihoja ja muita vaatteita päiväkodissa.

Tulkitsin, että nälkä oli pureskelemisen syy.

Nykyään kiinnitetään enemmän huomiota ruokailuun ja ruoka maistuu paremmin. Sen myötä pureskelukin on loppunut.

Täytyy tunnustaa, että minullakin oli pienenä jossain vaiheessa tapana pureskella muutakin kuin ruokaa..

Lambi :)
Suulla keskittyvä?:wideyed: Mitä ihmettä, mikä se on:eek:

Et vaan vertaisi nyt liiaksi eläiniä ihmisiin...
:laughing021
Mä en koskaan eläimellistä ihmistä, tai inhimillistä eläintä:cool14.
Jotkut aikuisetkin osallistuu suulla keskittyessään, siis vaikka puree kynää tai jauhaa purkkaa. En näe sen lapsillakaan olevan sen kummempaa. Vähän ärsyttää se toki on kun on aina märät hihat tms, mutta ei kai tuo sen vaarallisempaa :happy7

Meillä nelivuotias viime vuonna pureskeli hihoja ja muita vaatteita päiväkodissa.

Tulkitsin, että nälkä oli pureskelemisen syy.

Nykyään kiinnitetään enemmän huomiota ruokailuun ja ruoka maistuu paremmin. Sen myötä pureskelukin on loppunut.

Täytyy tunnustaa, että minullakin oli pienenä jossain vaiheessa tapana pureskella muutakin kuin ruokaa..
Mä revin lapsena raivoissani aina suulla reiän paidan olkapäihin. Suu on kätevä elin, monikäyttöinen!

Lambi :) Voi sun energiaa:p
Miten sen teet?

Ottaisin tuon lohikäärmeen mukaan töihin suojelemaan hyökkääjää vastaan, koska siellä tämä yksi puolihullu ansaitsisi todella vitsaa ihan kunnolla. Lähettelee perättömiä sähköposteja ja käyttäytyy, kuin kakara:angelic:
Voin hyvin ottaa pestin vastaan. Vähän kun liekkiä heittää ohimoille ja karjuu päälle niin kyllä ne yleensä tajuaa lopettaa.

Raivo on sisäsyntyistä, sitä ei voi luoda eikä hirveesti estääkään. Aisoissa sen kyllä oppii pitämään. Hetkittäin.

Voin hyvin ottaa pestin vastaan. Vähän kun liekkiä heittää ohimoille ja karjuu päälle niin kyllä ne yleensä tajuaa lopettaa.

Raivo on sisäsyntyistä, sitä ei voi luoda eikä hirveesti estääkään. Aisoissa sen kyllä oppii pitämään. Hetkittäin.
Lambi :) Oot lumoava:love7

Mä en osaa....harmittaa:sad010
Liian kiltti, liian tunnollinen, liian arka ja sopua ympäristöstä etsivä...:stop

Mä en koskaan eläimellistä ihmistä, tai inhimillistä eläintä:cool14.
Jotkut aikuisetkin osallistuu suulla keskittyessään, siis vaikka puree kynää tai jauhaa purkkaa. En näe sen lapsillakaan olevan sen kummempaa. Vähän ärsyttää se toki on kun on aina märät hihat tms, mutta ei kai tuo sen vaarallisempaa :happy7

Lambi :) Entä jos suuta käyttää vain syömiseen?

En tiedä mitään muuta, tosin joskus kynsiä puren, mikäli liikaa hermostuttaa

Takaisin