----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä testasin varuilta vielä tänään negan. Eli nämä oli nyt vaan kummalliset menkat, ääreis niukat. Kokonaismäärä ei ollut kyllä edes yhtä kuukupillista! Kolme päivää kestivät, nyt ei vuoda yhtikäs mitään.

Uusi kierto, uusi mahdollisuus ihmeeseen!

Ai pärhana. Hullulehmä tuli paikalle niin yllättäen että omiakin korvia melkein särkee.
Äitiyden kultahetkiä on huutaa neljä vuotiaalle "NYT OLET HILJAA" niin kovaa että ilman värisee. :facepalm: kumpusi niin syvältä että eiköhän se ollut kierto tällä selvä. :bored:
Varmaan ihan oikein itselle. :BangHead

Huoh, täällä pp 4 eli dpo 7. Testannut oon ihan huvikseni, että voin seurata irrotuslääkkeiden häviämistä ja sitten bongata mahdollisen (ja niin kovasti toivotun) toisen viivan heti kun mahdollista.

Lääkkeiden puolesta on näyttänyt negaa lauantaista lähtien ja negaa on edelleen. Eikä siellä tietty vielämitään voiskaan näkyä.
On tää tuskaista odottelua...

Tsemppiä kaikille!:hello

Noh noh. Eipäs nyt olla niin ankaria itselle. Ihmisiä me äiditkin ollaan. Välillä ne hihat käryää, vaikka kuinka yrittäis olla ihmisiksi.
Kiitos vaan synninpäästöstä :shy:.

Oon vaan olevinaan huomannut että pms oireissa käryää koko paita ja kovaa. Super ärsyttävää. Olis niin kiva jännätä loppuun saakka:bored:. Kerkee mitään testejäkään tuhlata kun tulos seisoo peilissä ihan katsomattakin.

Kiitos vaan synninpäästöstä :shy:.

Oon vaan olevinaan huomannut että pms oireissa käryää koko paita ja kovaa. Super ärsyttävää. Olis niin kiva jännätä loppuun saakka:bored:. Kerkee mitään testejäkään tuhlata kun tulos seisoo peilissä ihan katsomattakin.
Toisaalta jotkut ovat raskaanakin äkäisiä. :rolleyes:

Ihanan kannustavaa (vetää kirveen ylös kaivosta).
Raivoisa raskaus here we come :happy3..
Tää epäflunssa tuo kyllä vähän toivoa. On niinkun kipeä muttei kuitenkaan. Palelee ja väsyttää ja aivastuttaakin. Poskionteloakin vähän kihelmöi. Vois ehkä olla ihan vaan sama flunssa kun muillakin perheessä:happy4... Tai sitten mun rautainen vastustuskyky on nyt pettänyt jostain hyvästä syystä:whacky011

Huoh, täällä pp 4 eli dpo 7. Testannut oon ihan huvikseni, että voin seurata irrotuslääkkeiden häviämistä ja sitten bongata mahdollisen (ja niin kovasti toivotun) toisen viivan heti kun mahdollista.

Lääkkeiden puolesta on näyttänyt negaa lauantaista lähtien ja negaa on edelleen. Eikä siellä tietty vielämitään voiskaan näkyä.
On tää tuskaista odottelua...

Tsemppiä kaikille!:hello

Hippunen77 :) Siekin tulet ihan samassa dpo7:laughing002

Nyt on neljän mimmin kierrot synkronoituneet:happy093
Tsemppiä ja vielä vähän kestämistä....on meillä vielä liian aikaista testata..

Nyt kaipaisin apua konkarimutseilta. Pienempi poikanen puree vaatteitaan rikki. Kuinka tästä pääsee eroon? Uskoo hetken ja taas kohta jatkuu. Etenkin housunpolvet ja hihat maistuu.

Vastavirran akka :) Sama meno täällä....eilen tolkutin lapsoselle, ettet ole pureva koira....

Puree myös pöydänreunaa, tuolia ja leluja.

Tää oli jo ohi, ihan vauva vaiheessa purtiin ja maisteltiin kaikkea. Nyt taas!:wideyed: :eek:

Voi, en osaa neuvoa....

Takaisin