T
Tähti ★
Vieras
Juu, wanhus täälläkin....
Hieman vaan eri mieltä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uhhuh, mä testaan sit kun teillä näkyy se plussa
Malttaa malttaa, yhtään haittaa vaikka tulis sellanen kaikki yllättävä woops I'm giving birth - tilanne 9,5 kk päästä.Vielä sinun siis maltettava
Toivottavasti ei ikuisesti
Kiitos vaan synninpäästöstä .Noh noh. Eipäs nyt olla niin ankaria itselle. Ihmisiä me äiditkin ollaan. Välillä ne hihat käryää, vaikka kuinka yrittäis olla ihmisiksi.
Toisaalta jotkut ovat raskaanakin äkäisiä.Kiitos vaan synninpäästöstä .
Oon vaan olevinaan huomannut että pms oireissa käryää koko paita ja kovaa. Super ärsyttävää. Olis niin kiva jännätä loppuun saakka. Kerkee mitään testejäkään tuhlata kun tulos seisoo peilissä ihan katsomattakin.
Olis 'ihana' kuulua siihen joukkoon.Toisaalta jotkut ovat raskaanakin äkäisiä.
Siis millä sä sitä seuraat?Mulla ei mitään oireita. Ainut outous on, ettei lh ole vielä koholla ollenkaan. Yleensä aina loppukierrossa on. Sitä tullut huvikseen seurailtua. No vielä on muutama päivä toivoa jäljellä.
Huoh, täällä pp 4 eli dpo 7. Testannut oon ihan huvikseni, että voin seurata irrotuslääkkeiden häviämistä ja sitten bongata mahdollisen (ja niin kovasti toivotun) toisen viivan heti kun mahdollista.
Lääkkeiden puolesta on näyttänyt negaa lauantaista lähtien ja negaa on edelleen. Eikä siellä tietty vielämitään voiskaan näkyä.
On tää tuskaista odottelua...
Tsemppiä kaikille!
Nyt kaipaisin apua konkarimutseilta. Pienempi poikanen puree vaatteitaan rikki. Kuinka tästä pääsee eroon? Uskoo hetken ja taas kohta jatkuu. Etenkin housunpolvet ja hihat maistuu.
Komppaan - omissa plussissa henkiset pms-olot ehti päälle pariksi päiväksi ja sitten hävisi totaalisesti. Hämmentävä täyskäännösPaitoja piisaa. Joillain myös raskausoire tämä. Äläs vielä nuolase, ennen kun tipahtaa.