Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei ulappakin on kartalla!Lambi :) Kiitos! Toivon plussaa sinne!!
En tiedä miksi oon nin ulapalla, mutta en väitä olevani kartalla, koska olen hyvin usein ulapalla. Ainakin tiedän kuka olen, enkä koskaan halua matkia muita.
Tämä maailma vie tässä ulapalla seilaten...
Plussaa kaikille!!
Kyllä, mutta välillä pitää rajoittaa. Ettei vanha mies aivan uuvahda.
Hei ulappakin on kartalla!
Aika persoonia tuntuu meidän yksprosenttiset olevan, se on hieno piirre!
Hei, 70-80 mies = kuollut. Ja eikös se vanhin synnyttäjäkin ollut joku 70v? Kyllähän tiede pystyy jos ei rajaa aseteta.Vastavirran akka :)
Vanha mies....onko 70-80v.?
Miehet voivat saada lapsia vielä 100v.,mutta naisilla ikä tulee vastaan viimeistään siellä 50v.+
Kyllä nyt tippui kivi sydämeltä. Eihän tässä mikään kiire olekaan. Nuoria tytönhupakoita ollaan vielä.
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille keski-ikäisille!
Hei, 70-80 mies = kuollut. Ja eikös se vanhin synnyttäjäkin ollut joku 70v? Kyllähän tiede pystyy jos ei rajaa aseteta.
Vanha voi olla jo nuorenakin. Se on ihan sanojan valinnoista kiinni. Totuus ei muutu sanoi siitä miten päin vaan.
Omassa kielessä 15v on nuori, 40v jo aika vanha, sillai positiivisesti. En mä ainakaan halua samaistua nuoriin, ne osaa olla ihan siellä kartan ulkopuolella. Tai ehkä niillä on jokin eri karttasovellus.
Mäkin haluan jonkun Teron nurkkiin jos se auttaisi. Toivotaan että nää olis jotain niitä raskausoireita.. . Öh, lempeät raskaushormonit..
Missä sä oikein asut?Lambi :) Meillä.70v. mies tarkoittaa miestä parhaassa iskussa, kunto voi usein olla kovempi, kuin nuorena! 80v. alkaa olla iäkäs, muttei vanha :)
Omassa kielessä 15v. on lapsi, max nuori teini. 40v. alkaa olla kypsän ikäinen. Pystyn samaistumaan 20+++ ikäisiin helposti ja kaveripiiriä löytyy myös sen ikäisistä, kuten myös sieltä 90++ ikäisistä :)
Tosiaan 50v. on minusta nuori, ei keski-ikäinen, mutta vähän sinnepäin. Riippuu henkilön omista henkisistä ajatuksista elämää kohtaan :)