----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitoksia! Fiilis on hyvä, oli lopputulos mikä tahansa. Homman onnistuminen on niin pois omista käsistä kuin olla ja voi.

Me tosiaan jatketaan suoraan seuraavaan kasvatteluun samalla kaavalla, eli letrot ma-ke ja to ultraan katsomaan onko siellä piikittelyä kaipaavia aihioita. Nopeaa toimintaa, keski-ikäinen arvostaa kovasti. :p

Motto78 :) Koska sinulla on r-testipäivä?

Toivotaan nyt niin parasta, kuin voi:cheers:cheers:cheers

ISO plussapuhallus!! PUUHhhh:Heartblue

Onko sinulla nyt minkälainen vitsku repertuaari käytössä? Entä tressitaso (työt jne..)?

Joo, yksi top-luokan alkio siirrettiin 3-päiväisenä. 4 kolmepäiväistä on pakkasessa ja kolmen viljelyä jatketaan. Lisäksi oli vielä kaksi heikompaa tarkkailussa, josko lähtevät vielä kehittymään.

Luulen, että tähän toimintamalliin vaikutti se, että tää on ainoa hoito mitä julkisella saadaan. On siis pyritty maksimoimaan se, että olisi ainakin jotain siirrettävää. Kaikki mitä tästä keräyksestä saadaan on mahdollista käyttää. Muuten se oli sitten siinä.

Hippunen :) Koska teillä on r-testi päivä?

Nyt parasta tsemppiä ja ISO plussapuhallus:Heartblue PUUUHhhhh....
:cheers:cheers:cheers:cheers

Minkälsinen vitsku repertuaari sinulla on? Entä tressitaso?

Motto78 :) Koska sinulla on r-testipäivä?

Toivotaan nyt niin parasta, kuin voi:cheers:cheers:cheers:cheers

ISO plussapuhallus!! PUUHhhh:Heartblue

Onko sinulla nyt minkälainen vitsku repertuaari käytössä? Entä tressitaso (työt jne..)?

Apua, älkää vielä jännittäkö testejä, nyt vasta jännätään saadaanko tämä alkio (se oli hedelmöittynyt, jee) kasvatettua blastoksi pakkaseen ja lähetettyä koepala diagnosoitavaksi. :smiley-angelic001

Seuraava keräys parin vkon päästä jos uusia soluja lähtee kasvamaan. Siirtoon tosiaan vasta kun on jotain testatusti kunnollista pakkasessa. :)

Mulla on pitkään ollut säännöllisessä käytössä raskausmonivitamiini, D-suihke ja sinkki, nyt lisänä rautaa. Söin syksyllä kuurin donafertyä, jos nyt ei saada siirtokelpoisia soluja niin alkaa toinen kuuri ja geleet.

Ennen mahd. siirtoja pitää tuo ferritiini saada kuntoon, ettei raskaus vaarannu. Voi olla että mut laitetaan suoraan tipalla rautainfuusioon, 12 on niin matala arvo että sen nostaminen ravintolisillä kestää kuukausia.

Stressitasot onneksi ok, duunistressiä on jonkin verran, mutta se on onneksi 99% positiivista!

Onnittelut näistä onnistuneista askelista motto! Peukut seuraaviin vaiheisiin!!!

Meillä mies on ihailtavasti mukana tässä projektissa. Kyselee jo ajoissa, että voisiko niitä vanhoja jo poistaa. Oppii ne vanhatkin.

Vastavirran akka :) Hienoa, että mies on ihailtavasti mukana :)

Vielä ei ole itselleni selvinnyt, että mitä vanhoja miehesi haluisi poistaa?:rolleyes:

Täälläkin mies myös tosi ihailtavasti mukana ja tänäänkin kysyi, olenko jo raskaana (dpo5):laughing002:smiley-ashamed004

Meillä mies ei kyllä ainakaan voi poistaa mitään, eikä katsele vauvapalstaa. Eikä hänellä muutoinkaan ole mitään sanottavaa siihen mitä teen. Luottamus ja kunnioitus toiseen.

Kuitenkin on kaksi eri ihmistä, eikä palstan kautta ainakaan kukaan voi saattaa toista raskaaksi/neitsyt raskaus:laughing014:laughing021

Minä ymmärsin, että halusi poistaa vanhat talletukset, jotta voisi laittaa uusia heti tilalle. :laughing025

Apua, älkää vielä jännittäkö testejä, nyt vasta jännätään saadaanko tämä alkio (se oli hedelmöittynyt, jee) kasvatettua blastoksi pakkaseen ja lähetettyä koepala diagnosoitavaksi. :smiley-angelic001

Seuraava keräys parin vkon päästä jos uusia soluja lähtee kasvamaan. Siirtoon tosiaan vasta kun on jotain testatusti kunnollista pakkasessa. :)

Mulla on pitkään ollut säännöllisessä käytössä raskausmonivitamiini, D-suihke ja sinkki, nyt lisänä rautaa. Söin syksyllä kuurin donafertyä, jos nyt ei saada siirtokelpoisia soluja niin alkaa toinen kuuri ja geleet.

Ennen mahd. siirtoja pitää tuo ferritiini saada kuntoon, ettei raskaus vaarannu. Voi olla että mut laitetaan suoraan tipalla rautainfuusioon, 12 on niin matala arvo että sen nostaminen ravintolisillä kestää kuukausia.

Stressitasot onneksi ok, duunistressiä on jonkin verran, mutta se on onneksi 99% positiivista!

Motto78 :) Älä hätäile, vielä ei liikaa jännitetä, vaan eletään sinun tilanteen mukana :) :cheers

Ai otat sinkkiä myös....jotenkin sitä vaan puhutaan, että ois vain miesten vitamiini.
Jospa lisään sen omaani.

Minä ymmärsin, että halusi poistaa vanhat talletukset, jotta voisi laittaa uusia heti tilalle. :laughing025

Suski75 :) Se vasta olisikin hyvä....:laughing002

Mutta kai oppia pitää myös jotain, kun tuossa aiemmassa viestissä niin sanotaan, että mies on jo oppinut vanhatkin.

Mä tulkitsen tuon niin, että siinä puhutaan rahasta ja tiliotteista... :scared001
:laughing025

Lambi :) Tuntuuko sinusta joltain? Raskaana olevalta?:rolleyes:

Mulla inssin jälkeen tuli pientä verenvuotoa kolme päivää. Airmmin ei ole tullut verta. Saattoipa tuo johtua kovakouraisesta kätilöstä:dummy1: Olosta en osaa sanoa..

Mulle kävi nyt niin, että sain väkisin ylennyksen töissä ja väkisin uuden valtavan isomman työhuoneen.
Ihmettelen, että miten tähän jamaan on itsensä saattanut:oops: En ole tehnyt tai pyytänyt mitään....

Ainakim ajattelin seuraavaksi Äitiyslomaa ja tulevaisuudessa omia kanoja....
Ei kestä:confused005

Jompi kumpi toteutuu, joko Äitiysloma tai sitten urakehitys. Tuskin yhtaikaa, mutta sekin nähtiin tuon pienen 2-vuotiaan esikon kohdalla, joten ei poissiljettu ollenkaan.

Haluan vain saada plussan r-testiin:singing:

Plussaa kaikille!!!:smiley-angelic003:smiley-angelic003:smiley-angelic003

Mies haluaa poistaa vanhat siittiöt hyvissä ajoin ennen ovulaatiota. On sitten tuoreempaa tavaraa tarjolla h hetken lähettyvillä. On siis oppinut hyvin, kuinka lapsia yritetään. Ei liity rahaan nyt Tähti ollenkaan. Eikö teillä poisteta vanhoja?

Suski on oikeassa. Sama asia kyseessä.

Vastavirran akka :) Millä tavalla vanhat siittiöt poistetaan?:rolleyes:

Jospa miehesi on lääkäri:p

Itse en anna kenenkään kajota itseeni, ellei kyseessä ole gyne. Miehet ei käsitä naisista riittävästi muutenkaan, joten tuskin mies voisi yhtään onnistuneesti poistaa siittiöitä:smiley-angry017 :laughing001

Tähti oot ihan(an) ulapalla:hilarious:, menee se niinkin! Ei tosin kannata lähteä mitään itsestään pois kaivelemaan:wink!
Onnea ylennyksestä!

Mies haluaa poistaa vanhat siittiöt hyvissä ajoin ennen ovulaatiota. On sitten tuoreempaa tavaraa tarjolla h hetken lähettyvillä. On siis oppinut hyvin, kuinka lapsia yritetään. Ei liity rahaan nyt Tähti ollenkaan. Eikö teillä poisteta vanhoja?

Suski on oikeassa. Sama asia kyseessä.

Vastavirran akka :) Yritätkö sanoa, että miehesi on vanha? Että vanhakin oppii...? Selvennä:cheers:cheers

Mikä on sinusta vanha?

Täällä mies on vasta viittä vajaa 50-v, eikä tosiaan ole vanha. Inssiä varten on pidätettävä se 3-6pv....tai sinnepäin. Klinikka haluaa jostain syystä myös "vanhoja" siittiöitä:p
:sign19:sign17:sign19:sign17

Tähti oot ihan(an) ulapalla:hilarious:, menee se niinkin! Ei tosin kannata lähteä mitään itsestään pois kaivelemaan:wink!
Onnea ylennyksestä!

Lambi :) Kiitos! Toivon plussaa sinne!!:singing::Heartblue

En tiedä miksi oon nin ulapalla, mutta en väitä olevani kartalla, koska olen hyvin usein ulapalla. Ainakin tiedän kuka olen, enkä koskaan halua matkia muita.

Tämä maailma vie tässä ulapalla seilaten...:smiley-ashamed004 :p

Plussaa kaikille!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Takaisin