----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, yksi top-luokan alkio siirrettiin 3-päiväisenä. 4 kolmepäiväistä on pakkasessa ja kolmen viljelyä jatketaan. Lisäksi oli vielä kaksi heikompaa tarkkailussa, josko lähtevät vielä kehittymään.

Luulen, että tähän toimintamalliin vaikutti se, että tää on ainoa hoito mitä julkisella saadaan. On siis pyritty maksimoimaan se, että olisi ainakin jotain siirrettävää. Kaikki mitä tästä keräyksestä saadaan on mahdollista käyttää. Muuten se oli sitten siinä.
Kylläpä tuli monta alkiota kerta heitolla, Hippunen!! Onneksi olkoon. :hello2
Eiköhän tuon määränkin perusteella voi jo sanoa, että joukosta löytyy vähintäänkin yksi tai useampi kelpo alkio.

Ihmettelen kyllä, ettei kaikkia jäljelle jääneitä viljelty blastoiksi saman tien, vaan osa pakastettiin.

Muokattu viimeksi:
Punktio oli aamulla, ja se yksi munasolu saatiin talteen. Jee!

Tippalääkitys tuli tarpeeseen, lääkäri joutui puhkomaan follin kolmesti ennen kuin solu saatiin ulos. Labra soittelee miehelle huomenna ennen puoltapäivää ja kertoo onnistuiko hedelmöittyminen, itse istun kurssilla koko päivän. Sovittiin että lähettää vain ylä- tai alapeukun...
Jee, Motto! Yksikin hyvä riittää!:smiley-bounce012

Pidetään peukkuja, että hedelmöittyy ja lähtee kasvamaan!

Onpa täällä nyt jänniä vaiheita meneillään.

Motto78 :) Mulla kyllä tuo vehnänalkioöljy (vehnis) auttoi onnistumisessa ekan raskauden kanssa. Tosin otin sitä aika vähän.... Se on kuitenkin hedelmällisyysvitamiini:smiley-angelic003

Kokeilin Geleetä ihan aluksi 41-vuotiaana, mutta mulle se ei sopinut. Taisinko ottaa jonkun verran parin kk-ajan. Vaikutus tuntui liian voimakkaalta....ei vaan ollut mun juttu.

Luulen, että tuo Gelee on sopivin ihan vaihdevuosien kynnyksellä tai vaihdevuosissa...ehkä ei sitä ennen.

Vehnänalkioöljy on taatusti hyvä, ja siinä toi E-vitamiinin määrä jää normaaliannostuksella siihen 10mg/vrk. :)

Kiitoksia! Fiilis on hyvä, oli lopputulos mikä tahansa. Homman onnistuminen on niin pois omista käsistä kuin olla ja voi.

Me tosiaan jatketaan suoraan seuraavaan kasvatteluun samalla kaavalla, eli letrot ma-ke ja to ultraan katsomaan onko siellä piikittelyä kaipaavia aihioita. Nopeaa toimintaa, keski-ikäinen arvostaa kovasti. :p

Ihmettelen kyllä, ettei kaikkia jäljelle jääneitä viljelty blastoiksi saman tien, vaan osa pakastettiin. Pakastamisessahan on oma pieni riskinsä sulatusvaiheessa.

En tiedä tosiaan mikä on virallinen syy, tai heidän yleinen käytäntö, mutta niin on ihmismieli taas kummallinen, että tyyyväinen oon, että toimivat noin. Siinähän on kuitenkin riski, että kaikki nyykähtävät ennen kuin ehtivät blastoiksi. Sitten oltaisiin tämän yhden kortin varasssa ja se olisi kyllä tosi stressaavaa ja ahdistavaa.

Tottakai ymmärrän, että jos ne 3-päiväiset ei ois selvinny viljelyssä eteenpäin, niin eihän ne selviä kohdussakaan. Silti on ajatuksen tasolla paljon rauhoittavampaa tietää, että siellä on tällä hetkellä jotain jo tallessa. Kävi tässä sitten miten tahansa.

Kovasti toivottelen onnea ja menestystä Mottolle, peukut pystyssä että hyvin kävisi!

Ja sitten takaisin oman alakerran asioihin: -enpä heitäkkään vielä hanskoja tiskiin tämän kierron osalta. Aamulla tuli tosiaan pikkuisen ruskeaa tuhrua ja vähän punaistakin, mutta ei pikkuhousunsuojaan asti. Pistin kuukupin kun ajattelin vuodon alkavan, mutta eipä se olekkaan alkanut. Äsken tyhjensin eikä siellä ollut kuin pisara. Jos ei vuoto oikeasti ala, niin on varmaan viisainta jatkaa testailua vielä muutama päivä.
Tämä on todella, todella outoa.

Rauha, täällä on sormet, varpaat ja kaikki muutkin ulokkeet pystyssä...! Jos hanat ei aukea, toi voi hyvinkin olla kiinnittymiseen liittyvää.

Ensimmäinen pyykkietikkakokeilu meni melkein hyvin. Ostin valmiin tuotteen joka tuoksui kohtalaisen hyvältä. Pyykki ei haissut etikalle edes koneesta tulessa mutta ite kone, kylppäri ja ehkä viemäri (kävin sitäkin haistelemassa) haisevat järkysti etikalle. Myös "kuivuttuaan" kone ja viemäri erittää etikan löyhkää. Mulla oli joku Heti merkkinen silkki-tuoksu. Onko muilla samaa? Nim. meenkö kakalle naapuriin?

Ensimmäinen pyykkietikkakokeilu meni melkein hyvin. Ostin valmiin tuotteen joka tuoksui kohtalaisen hyvältä. Pyykki ei haissut etikalle edes koneesta tulessa mutta ite kone, kylppäri ja ehkä viemäri (kävin sitäkin haistelemassa) haisevat järkysti etikalle. Myös "kuivuttuaan" kone ja viemäri erittää etikan löyhkää. Mulla oli joku Heti merkkinen silkki-tuoksu. Onko muilla samaa? Nim. meenkö kakalle naapuriin?

Mene vain, niin mäkin aina teen. :grin

Mahtavaa, tietää siis millä naapurit pyykkää jos ne alkaa juosta meillä kakkosella.

Meillä on ihan perusetikkaa, eikä haise kone. Vain pyykki haisee ehkä 30 min sen jälkeen kun sen on ripustanut. Meillä on onneksi kaksi vessaa, aina voi valita sen, joka löyhkää syystä tai toisesta vähemmän.

Takaisin