----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peppipupu, voimia! :Heartred

Tervetuloa takaisin, Taikatuuli74!

Meidän kissat oivat leikattuja sisäkissoja, mutta niin herkkiä, että pienikin muutos aiheutti ongelmia. Esim. kun meillä kävi vieraita, löytyi jostain seuraavana aamuna läntti tai kasa. Kun tähän yhtälöön lisäsi esikoisen, siis normaalin uuden vauvan, tuli aamuyllätyksiä useammin, ja sitten kun esikoinen oppi liikkumaan huoneesta toiseen, meni tilanne aivan mahdottomaksi. Sittenkin vielä siivosin ja siivosin, mutta lapsen astmadiagnoosi ja päivystyksessä ravaaminen katkaisi kamelin selän, ja kissoille etsittiin uusi koti.

Kp28, dpo11, apteekin ultra nega. Tai tuli siihen viivan paikka näkyviin, mutta en minä siinä kyllä yhtään mitään väriä erottanut. Noh, jännäily jatkuu.
Kaikki menkkajuilinnan oloinen on loppunut. Rinnat sattuu aina välillä eri tavalla kuin yleensä. Eilen oli sukkapuikkokipuja alapäässä, pääkipua ja selkäkipua. Jotain tässä on nyt meneillään!

Tsemppiä Rauha! voitais ottaa myös testikuvia? jos kaipaat tihrustusapua:shy:..

Peppipupulle osanotto ystävän poistumisesta:Heartred!

Ooo, unohdin tuosta oirelistauksestani tärkeimmät kokonaan! Kohdussa on tuntunut monta päivää painetta tai turvotusta. Kohdun napukka on käyttäytynyt oudosti: -ensin se laskeutui alas niinkuin ennen menkkoja käy, mutta nousikin sitten takaisin ylös. Pehmennyt se ei missään vaiheessa, vaan on pysynyt kiinteänä. Varsinaista valkovuotoa ei ole, mutta olosuhteet ovat muuttuneet mukoosista seroosiksi.

Kuvia voin laittaa jos tulee jotain nähtävää.. :D

Moi pitkästä aikaa! Kirjoittelin tänne viime keväänä ja alkukesästä. Ei varmaan kukaan enää muista minnuu.:confused:Oon lukenut teijän juttuja, mutta en oo vaan ehtinyt kirjoittaa tänne. Nyt tarvitsisin apua/neuvoja. Kävin luontaistuote kaupassa tänään ja kerroin vauvahaaveesta. Mukaan lähti Vitamin E 268 mg ja Gelee Royale. Myyjä kertoi, että näillä olisi mahdollisuus parantaa raskaaksi tulemista. Annostus olisi ekassa 1-3 tbl aamuisin ja toisessa sama annostus, mutta iltaisin. Hän sanoi, että paremman vasteen saa kun ottaa molempia 3tbl päivittäin.
Mitä mieltä ootte? Onko liian suuri annostus aluksi? Unohdin kysyä onko väliä milloin aloittaa siis tarkoitan lähinnä menkkojen aikaan kannattaako aloittaa...Onko kellä näistä kokemuksia? Mielellään kuulisin. Ihan kuin oisin lukenut tuosta viimeisestä, et se aiheuttaisi jotain kuukautiskierrolle...Mie kirjoittelen kuulumisia enemmän viikonlopun aikana.

Geleen kohdalla en muista mitä tekee kierrolle, mutta jonkun logiikan mukaan söin sitä kp1-kp14. Pitääkin tilata lisää! :)

Vahvaa E-vitamiinia en ehkä ottaisi enempää kuin yhtä tablettia päivässä - se on rasvaliukoinen (elimistöön varastoituva) vitamiini, ja suositus maksimimäärästä tainnee olla 300mg/vrk. (Perussuositus Suomessa joku naurettavat 10mg/vrk) :bookworm:

Muokattu viimeksi:
Negaa niinkun arvelin. Vielä melkein viikko Primoja ja sit mä lataan seuraavaan kiertoon kaikki toivot! Pitää tilata geleä ja ubikinonia. Toi e on mulla ollut mukana mutta ihan muista syistä. Sinkkiä syön myös kokoajan ja se auttaa kuulemma myös mutta mulla se menee flunssakauden takia. Magnesium reuman takia mutta as myös auttaa rautaa imeytymään. Ja siihen vielä normi lääkkeetkin päälle..

Pöh negalle :sorry: Ja hyviä viboja seuraavaan kiertoon!

Pitääkin lisätä magn. arsensaliin jos se jeesaisi rautavarastojen kanssa.

Peppipupulle osanotto ystävän poismenon johdosta ja harmi negasta.

Rauhalle peukkuja!

Taikatuulelle heipat!

Meillä myös lauma leikattuja kissoja. Ei vaikeuksia hiekkalaatikon käytön kanssa. Karvaa tietty on joka paikassa ja kesäisin saa punkkeja nyppiä, mutta ihania ovat ja rakkaita perheenjäseniä.

Mulla on nyt matkassa yksi hyvälaatuinen alkio. Pakkaseenkin saatiin useampi, lisäksi muutamien viljelyä pyritään jatkamaan vielä blastokysti-vaiheeseen. Tosi tyytyväinen oon näihin spekseihin, vaikka eihän se vielä tarkoita yhtään mitään. Varovaisen toiveikkain mielin eteenpäin.

Voinyperkele. Olin lapsen kanssa aamupäivän ulkoilulla kun tunsin että jotain lorahti. Ruskeaa tuhrua, ei kunnon vuotoa ainakaan vielä. Eikä kyllä minkäänlaisia kipujakaan, mikä on vähän outoa. Mutta eiköhän tämä taas ollut tässä. Hölmöksi tunnen itseni kun ehdin jo vähän innostua.. :(

Hippuselle kaikki peukut ja varpaat pystyssä! :)

Pitääkin lisätä magn. arsensaliin jos se jeesaisi rautavarastojen kanssa.

Motto78 :)
Kaikki mahdollinen kannattaa ottaa.

Ostin tänään (Valioravinto) Vehnänalkio öljyä. Aiemmin on ollut jotain E-vitamiini kapseleita.

Täytyykin heti siemaista:joyful:

Hyi, pahaa, kuin mikä:whacky011

Last edited by a moderator:
Geleen kohdalla en muista mitä tekee kierrolle, mutta jonkun logiikan mukaan söin sitä kp1-kp14. Pitääkin tilata lisää! :)

Vahvaa E-vitamiinia en ehkä ottaisi enempää kuin yhtä tablettia päivässä - se on rasvaliukoinen (elimistöön varastoituva) vitamiini, ja suositus maksimimäärästä tainnee olla 300mg/vrk. (Perussuositus Suomessa joku naurettavat 10mg/vrk) :bookworm:

Motto78 :) Mulla kyllä tuo vehnänalkioöljy (vehnis) auttoi onnistumisessa ekan raskauden kanssa. Tosin otin sitä aika vähän.... Se on kuitenkin hedelmällisyysvitamiini:smiley-angelic003

Kokeilin Geleetä ihan aluksi 41-vuotiaana, mutta mulle se ei sopinut. Taisinko ottaa jonkun verran parin kk-ajan. Vaikutus tuntui liian voimakkaalta....ei vaan ollut mun juttu.

Luulen, että tuo Gelee on sopivin ihan vaihdevuosien kynnyksellä tai vaihdevuosissa...ehkä ei sitä ennen.

Mulla on nyt matkassa yksi hyvälaatuinen alkio. Pakkaseenkin saatiin useampi, lisäksi muutamien viljelyä pyritään jatkamaan vielä blastokysti-vaiheeseen. Tosi tyytyväinen oon näihin spekseihin, vaikka eihän se vielä tarkoita yhtään mitään. Varovaisen toiveikkain mielin eteenpäin.
Huippuhyviä uutisia, Hippunen! :smiley-bounce012

Ymmärsinkö oikein, että yksi siis siirrettiin (3-päiväisenä?) ja osan viljelyä jatketaan ja muut meni pakkaseen? Erikoinen kombo. Tuliko kaiken kaikkiaan kuinka monta 3-päiväistä?

Ymmärsinkö oikein, että yksi siis siirrettiin (3-päiväisenä?) ja osan viljelyä jatketaan ja muut meni pakkaseen? Erikoinen kombo. Tuliko kaiken kaikkiaan kuinka monta 3-päiväistä?

Joo, yksi top-luokan alkio siirrettiin 3-päiväisenä. 4 kolmepäiväistä on pakkasessa ja kolmen viljelyä jatketaan. Lisäksi oli vielä kaksi heikompaa tarkkailussa, josko lähtevät vielä kehittymään.

Luulen, että tähän toimintamalliin vaikutti se, että tää on ainoa hoito mitä julkisella saadaan. On siis pyritty maksimoimaan se, että olisi ainakin jotain siirrettävää. Kaikki mitä tästä keräyksestä saadaan on mahdollista käyttää. Muuten se oli sitten siinä.

Punktio oli aamulla, ja se yksi munasolu saatiin talteen. Jee!

Tippalääkitys tuli tarpeeseen, lääkäri joutui puhkomaan follin kolmesti ennen kuin solu saatiin ulos. Labra soittelee miehelle huomenna ennen puoltapäivää ja kertoo onnistuiko hedelmöittyminen, itse istun kurssilla koko päivän. Sovittiin että lähettää vain ylä- tai alapeukun...

Takaisin