----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ää mä jo ajattelin että plussa jollain kun kamala kasa viestejä luettavana...

Täällä kp 27/27 mutta siis tiputteli sillon viime la kp 20 tai jotain ja aloitin Primot. Nehän estää menkat. Ja mulla ei siis mitään oloja edes ylimääräisistä hormoneista. Silti ehkä aamulla varuiksi pissin tikkuun.

Olen ollut hieman hiljaa kun kaveri nukkui pois maanantaina..muistaa taas elämän rajallisuuden.

Rauhalle iso peukku jos testaat aamulla! Haluan plussia!

Meillä mies on ihailtavasti mukana tässä projektissa. Kyselee jo ajoissa, että voisiko niitä vanhoja jo poistaa. Oppii ne vanhatkin.

Vastavirran akka :) Mitä vanhoja poistaa?

Meilläkin jo kysellään taas raskaustestin tuloksia, vasta dpo3....

Mukana on liiankin innokkaasti:joyful:

Meillä tätä harrastavat vain tytöt, kun ovat vielä leikkaamattomia. Onneksi kop kop ei ole pitkään aikaan tuhmailleet. Pojat ruikki ennen leikkuuta myös, mutta ei enää.
Eli siis vaan leikattu olisi kunnolla sisäsiisti? Oot kyllä reipas kun jaksat niin monta kissaa! Mä olisin jo ekasta kakkakikkareesta sohvanalla alkanut selata kissareseptejä..
Helpompaa pitää vaan syötäviä "lemmikkejä".

Kissaihminen täälläkin. Jo liian monta kissatonta vuotta.

Kissan hankinta on ollut mielessä. Pelkään vaan niitä punkkeja, joita ainakin näillä seuduilla on valtavasti. Ihan kotipihastakin sellainen voi tarttua mukaan.

Moi pitkästä aikaa! Kirjoittelin tänne viime keväänä ja alkukesästä. Ei varmaan kukaan enää muista minnuu.:confused:Oon lukenut teijän juttuja, mutta en oo vaan ehtinyt kirjoittaa tänne. Nyt tarvitsisin apua/neuvoja. Kävin luontaistuote kaupassa tänään ja kerroin vauvahaaveesta. Mukaan lähti Vitamin E 268 mg ja Gelee Royale. Myyjä kertoi, että näillä olisi mahdollisuus parantaa raskaaksi tulemista. Annostus olisi ekassa 1-3 tbl aamuisin ja toisessa sama annostus, mutta iltaisin. Hän sanoi, että paremman vasteen saa kun ottaa molempia 3tbl päivittäin.
Mitä mieltä ootte? Onko liian suuri annostus aluksi? Unohdin kysyä onko väliä milloin aloittaa siis tarkoitan lähinnä menkkojen aikaan kannattaako aloittaa...Onko kellä näistä kokemuksia? Mielellään kuulisin. Ihan kuin oisin lukenut tuosta viimeisestä, et se aiheuttaisi jotain kuukautiskierrolle...Mie kirjoittelen kuulumisia enemmän viikonlopun aikana.

Muokattu viimeksi:
Taikatuuli terve! Minkä vahvuista sulla gele? Muistaakseni mä vedin 2 kpl 1000mg ehkä. Lääkäri sanoi että voi tuo auttaakin. Ei toiminut mulla mutta voisin ostaa uudelleen. Ehkä kuuri oli liian lyhyt?

Moi pitkästä aikaa! Kirjoittelin tänne viime keväänä ja alkukesästä. Ei varmaan kukaan enää muista minnuu.:confused:Oon lukenut teijän juttuja, mutta en oo vaan ehtinyt kirjoittaa tänne. Nyt tarvitsisin apua/neuvoja. Kävin luontaistuote kaupassa tänään ja kerroin vauvahaaveesta. Mukaan lähti Vitamin E 268 mg ja Gelee Royale. Myyjä kertoi, että näillä olisi mahdollisuus parantaa raskaaksi tulemista. Annostus olisi ekassa 1-3 tbl aamuisin ja toisessa sama annostus, mutta iltaisin. Hän sanoi, että paremman vasteen saa kun ottaa molempia 3tbl päivittäin.
Mitä mieltä ootte? Onko liian suuri annostus aluksi? Unohdin kysyä onko väliä milloin aloittaa siis tarkoitan lähinnä menkkojen aikaan kannattaako aloittaa...Onko kellä näistä kokemuksia? Mielellään kuulisin. Ihan kuin oisin lukenut tuosta viimeisestä, et se aiheuttaisi jotain kuukautiskierrolle...Mie kirjoittelen kuulumisia enemmän viikonlopun aikana.

Taikatuuli74 :) Hienoa, että palasit takaisin :cheers:cheers:cheers

Tsemppiä edelleen! :cheers:wav

Takaisin