Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täytyy kyllä myöntää että itse en jaksaisi pelkästään vauvakuumeilusta keskustella, ymmärrän toki että se voi olla jollekin näiden foorumien ainoa tarve/anti? Kyllähän riidan saa aikaiseksi joka aiheesta kun on tarpeeksi monta keskustelijaa/mielipidettä. Se taas että pitäisi joka aiheelle olla eri ketju on aika hankalaa toteutua..pääasiassahan ihminen keskustelee ihmisten, ei asioiden kanssa?Oon samoilla linjoilla Hannulin ja Muskan kans tosta kirjoitteluiden kärkkäästä vastakkainasettelusta, ei kiva. Muistan joskus aiemmin että täällä kun kirjoiteltiin muista asioista kun vauvakuumeesta niin joku jo kommentoi että pysykää aiheessa, eli että tän palstan tarkoitus on kirjoitella vauvakuumeilusta. Eikä siitä oo kauaa kun toi tapahtu...
älykkyysosamäärä päivän aiheena?Kirjoitan myöhemmin. Ajatus katkesi :-D
Tuosta hoitoon viennistä olen samaa mieltä. Itse en voisi viedä 1v. hoitoon.
Musta tuntuu että sen ikäinen jää "jalkoihin" kun ei osaa kertoa tarpeistaan eikä välttämättä edes kävele.
Mua taas ihmetyttää nykyinen mielensäpahoittamisbuumi. Täällä on kyllä suurimmalta osalta vaan jaettu mielipiteitä ihan hyvässä hengessä. Suski tuossa aiemmassa kirjoituksessa hyvin kiteytti asiaa. Toki se miten kukakin saa asian ulos. Itse olen koittanut aina lisätä että vaan mun oma kokemus. En ketään kannustaisi esim lopettamaan imetystä oman kokemukseni perusteella. Alankohan mä olemaan paksunahkainen.
Miten Tähti kokee tämän palstan? Muistaakseni sun perustama?
Foorumi olisi puuta jos olisi vain pelkkää yrityskeskustelua.
Aina erilaiset ihmiset väittelee. Ei musta huono.
Aiheet on vaihdellu työstä unelmiin eli tosi paljon on eri aiheita.
Niistä itse puhuu mitkä koskettaa.
Itse toivon, että foorumi jatkaa kuten ennenkin :)
Mun on tehnyt mieli kysyä Tähdeltä, että miksi ihmeessä jahkaatte alkiodiaknostiikan kanssa ja tuhlaatte aikaanne insseihin? Kun ymmärsin että rahasta ei ole kiinni? Mun gyne sanoi, että enää ei edes oikein mielellään tehdä inssejä, koska niissä onnistumisprosentti ei ole juurikaan luomua kummempi. Toki varmaan yksityisellä tekevätkin, koska asiakashan sen maksaa, mutta julkisella ei. Sulla loppuu kuitenkin aika Suomen hoitoihin ja pistäisin omalla kohdallani kyllä all-in, jos varaa olisi.