----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on yhdenlainen piinailu kans meneillään: ensimmäisen IVFn punktio alkuviikosta!
Jännittää tietty hulluna, kuinka kaamee kokemus on, ja erityisesti tietty se, saadaanko jotain siirrettävää. Ja jos saadaan, niin mitä sitten...
Huuh, kuinkahan sitä pysyy tolkuissansa...

Mulla on yhdenlainen piinailu kans meneillään: ensimmäisen IVFn punktio alkuviikosta!
Jännittää tietty hulluna, kuinka kaamee kokemus on, ja erityisesti tietty se, saadaanko jotain siirrettävää. Ja jos saadaan, niin mitä sitten...
Huuh, kuinkahan sitä pysyy tolkuissansa...
Pidetään peukkuja, että tulee hyvä sato! :smiley-angelic003

Punktiosta on minullekin jäänyt ihan positiivisia muistoja, vaikka täytyy myöntää, että ensimmäistä kertaa taisin kyllä jännittää aika lailla :nailbiting:

Viimeisimmässä otin sitten vähän liiankin rennosti - join epähuomiossa kahvia kotoa lähtiessä ja siitä tulikin vähän huono olo :wtf:

Täällä kp 20 /26-27 ja tippa verta... Dpo 6-8 en testannut ovista. Toki tuo voi tarkoittaa myös lyhyttä kiertoa, mutta mulla yleensä rusehtavaa tuo tiputtelu. Nyt oli aivan vaaleanpunaista.

Vuorossa tuo huonompi puoli niin en ole juuri stressannut.

Onnea punktioon Hippunen!

Lupaavia nuo teidän tiputtelut mahdollisen kiinnittymisen aikoihin. Itsellä ei ollut mitään, ainoastaan dpo9 oli repäisykipuja ylösnoustessa. Joskus mulla on tullut tippa noihin aikoihin, mutta omalla kohdallani niissä kierroissa olen alkanut tiputtelemaan jo useamman päivän ennen menkkoja, lugeista huolimatta.

Dpo11 ja ApteQ sekä PC edelleen negoja. Helvetti että mä vihaan tota RFSU:ta! Miten noin susi testi voi olla markkinoilla kun antaa järestään turhia toiveita?

Rfsu on huono. Itsellä myös kokemuksia.
Omatesti vahvistunut. Vieläkin täysi haamu mutta sellainen että näen sen.
Eilen oli viivanpaikka jota sai tihrustella kääntämällä.
Nyt tämän näen ilmankin.
Tuskin kukaan muu mitään näkee.
Toivottavasti nyt vahvistuisi entisestään. Nyt vasta dpo11.
4080c7afe6cafdab0ccb276e1c3daebc

Liitteet

• 1548303657443.jpg
    1548303657443.jpg
    12.3 KB · Katsottu: 165
  • 1548303681716.jpg
    1548303681716.jpg
    21.5 KB · Katsottu: 164
Hippunen, kuulostaa hyvältä follimäärältä! :) Mulla punktiot oli kans ihan ok kokemuksia. Hirveesti jännitin ennen ekaa punktioo mutta turhaan. Otin kaikki tropit mitä tarjottiin ja kaikki meni hyvin. Ei se nyt tietenkään mikään nautinnollinen tapahtuma ollut mutta ei ollenkaan niin kivulias mitä luulin! Taysis ohjeistettiin syömään hyvin aamulla ennen toimenpidettä just pahoinvoinnin välttämiseksi ja näin myös tein. Ja join kahvia, eikä tullut oksetusta. Tottakai se lääkemäärä hiukan pääkopassa tuntui mutta tosiaan ihan ok kokemus. Uskallan siis syksyllä mennä kolmanteen hoitoomme! :)
Mun mielestä se alkionsiirto on kurjemman tuntuinen (ei kivulias sekään) siksi että siihen pitää mennä rakko täynnä. Ja sit kun rakko on täynnä ja ronklataan ja painellaan, tuntui että pissit tulee kohta lekurin päälle. :D Lääkäri kyllä lohditti että niinkin voi käydä ja se ei haittaa ollenkaan :D

WM, mä näen haamun!!! Voi kun nyt olis sulla kyytiläinen <3

Minulla keräilyssä oli niin hyvät tropit, että mieluummin minä keräilyyn menen kuin esim. juurihoitoon.
Alkionsiirrossa ei ollut mitään troppeja, enkä edes tuntenut katetrin laittoa. Mitään ei myöskään paineltu.

Muokattu viimeksi:
Minä varmaan odottaisin päivän tai pari. Yksi testaaja toisessa ryhmässä sai hailean haamun PC:llä, kun digitesti näytti vielä negaa, ja digitesti näytti plussan vasta parin päivän päästä. PC:t ovat tosi herkkiä, näyttävät raskauden tosi aikaisin.

Huomenna en pääse kun olen laivalla. Menee sitten maanantaihin.
Meillä tehdään se mikä mittaa hcg tason. Eli ilmoittaa onko alle 5 vai sen yli. Ja sit sen määrän.

Digitestin saan tilattua huomiseksi. Senkin voisin tehdä. Tehdä se lauantaina/sunnuntaina.
Ja sit maanantaina verikokeeseen.

Takaisin