----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lambi :) Ei hätää....aika kuluu huomaamatta:laughing002

Mulle tuo koulutus ei sinänsä merkitse oikein mitään. Ainoastaan avasi portit työelämään.

Ehkä ratkaisu oli kuitenkin oikea:laughing002

Nyt aikaa on kulunut niin paljon, että tekisi jo myös/lisäksi jotain muuta...:king:happy093
Kyllä! Niinkun esimerkiksi vaihtaisi 2. Koon vaippoja..

Superhoikka on nytkin 2,5v. Paino 11kg, pituus 90cm.

On teidän poika näköjään aika hoikka meidän tyttöön verrattuna. Meillä tytöllä 2,7v nyt pituutta noin 84-85cm ja painoa 12,7kg. Eikä tuo miltään lihavalta näytä vaan ihan normi painoiselta. Tietysti on paljon lyhyempi kun ei kasvuennustekaan ole kuin noin 160cm aikuisena. Jää samanlaiseksi hukkapätkäksi kuin äitinsä :rolleyes:

On teidän poika näköjään aika hoikka meidän tyttöön verrattuna. Meillä tytöllä 2,7v nyt pituutta noin 84-85cm ja painoa 12,7kg. Eikä tuo miltään lihavalta näytä vaan ihan normi painoiselta. Tietysti on paljon lyhyempi kun ei kasvuennustekaan ole kuin noin 160cm aikuisena. Jää samanlaiseksi hukkapätkäksi kuin äitinsä :rolleyes:
Minulla ensimmäiset lapset olivat ikäisikseen pitkiä, arvio oli jopa 175cm, vaan jäivät tällaiksi hukkapätkiksi kuin minäkin, toinen on muutaman sentin minua pidempi.

Tuli kyllä Ofelian ajat mieleen kun katsoimme äsken jakson, jossa oli keskonen joka rv35+2.
Ofelia kotiutui raskausviikolla 35+3. Tasan kaksi kiloisena. Samalla kun katsoimme ohjelmaa kysyin mieheltä, että miten olemme uskaltaneet ottaa noin pienen ihmisen kotiin.
Kaikki neuvot oli samat syöttämisestä, asennosta.

Lambi :) Pahoittelut ja uutta putkeen!:cheers

Sulla kuullostaisi olevan aika kellon tarkka kierto! Miten tarkkaan seuraat?:rolleyes:

Nyt jännään omaani (luomukiertoa). Jos tärppi ei ole käynyt, menkkojen pitäisi alkaa ensi tiistaina noin klo 12:laughing002
Kiitos vaan, toivotaan ettei sulle klo 12 ti tule!
Mulla ei ole kellon tarkka kierto, vaihtelee 25-28pv sen mitä oon seurannut. Nyt tuli 27pv kierto.
Huomenna testiä?

Ai ihanaa! Täällä saarella meren keskellä ei sitä järven tyyneyttä niin pääse ihailemaan. Paljonko on jäällä jo paksuutta teilläpäin?

Lambi :) Asutko etelä rannikolla Itämeressä ( Turun saaristo?) , vai pohjoissa ihan Jäämerellä?

Vaiko ihan jossain muualla, esim. Beringinmerellä?

Mua olis aina kiehtonut muuttaa Ahvenanmaalle jollekin syrjäisemmälle saarelle omenatarhuriksi/kalastajanvaimoksi/lampuriksi, mutta jäätiin synnyinseuduille:shy:- vähän kylmempää on, mutta oikeen passelia. En ole kyllä kylmän ystävä, mutta silti tuo jäämerivaihtoehtokin houkuttaisi..mieli vetäisi kauas syrjäseudulle.

Minusta piti käyrien mukaan tulla 165-senttinen, tuli 180-senttinen.
Hahaa, käyrät on kyllä loistavia! Mua povattiin jättiläiseksi nuorena, kun kasvoin niin nopeaa - lääkäri olisi halunnut aloittaa jotkin hormoniblokkerit(öh, tai mitälie?) kasvua hillitsemään, mutta äiti kieltäytyi - onneksi! Olin kasvanut 166cm 10v mennessä, eikä enempää vartta tullut.

Minulle povattiin tuota 165 sentin pituutta vielä 14-vuotiaana, terkka oli sitä mieltä, että kasvan enää vain muutamia senttejä, mutta oli pahasti väärässä.

Pitihän se kuitenkin testata. Nega edelleen. Olo ei ole raskaana oleva. Tylsää.

Vastavirran akka :)

Jännä, että sait heti lähteä yrittämään polyypin poiston jälkeen. Mulle sanottiin, että yksi kierto välissä, ennen yrtitystä, jotta paikat ovat parantuneet.

Takaisin