T
Tähti ★
Vieras
Ofelia täyttää huhtikuussa seitsemän. Pituutta on 110cm.
Oho... :)
Oletteko te vanhemmat miten pitkiä itse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ofelia täyttää huhtikuussa seitsemän. Pituutta on 110cm.
Wheelchair Mama :) Todella näkee... Nyt katseltiin lapsen valokuvia, kun oli ihan pieni...Vastasyntyneenä näyttää heiveröiseltä. Mutta noin 4-5kk iässä pojalla oli jo pulleat posket, ettei lasta äkkiä edes tunnista kuvasta
Syntyi hieman alipainoisena, mutta hoikka on ollut tähänkin saakka ja menee Neuvolan käyrän alapuolella. Vanhemmat ovat luonnostaan hoikkia.
Neuvolassa ei olla enää oltu huolissaan painosta, vaikka aluksi siitä paljon puhuttiin.
Superhoikka on nytkin 2,5v. Paino 11kg, pituus 90cm.
HUi, hurjaa!Mä oon 159cm. Mies n. 171cm.
Ofelialla vaikuttaa keskosuus. Syntyi 1kg painoisena.
Jos ootte katsonut Elossa sarjaa niin samankokoinen oli Ofelia kun siinä se kuukauden ikäinen poika, joka syntyi 23+6 viikolla. Ofelia painoi alimmillaan 800g.
Katiska vois olla kans toimiva, sellanen helppo vaihtoehto..Matoja ja koukkuja piisaa kaikille. Taidan seuraavana käyttää verkkoja. Toivomme nykäisyjä.
Ei olla! Kansainvälisiä linjoja on enempikin tässä maassa!Lambi :) Samalla kansainvälisellä linjalla ollaan sitten opiskeltu
Tosin olin silloin mennyt juuri kihloihin, eikä sulho päästänyt reissaan ympäriinsä
Tää vaatii nyt meiltä vaan vähän enemmän viitseliäisyyttä ja sisua, kirvestä voi käyttää tässäkin (ei siis heitetä sitä tästäkään syystä). Talvikalastajat voisi olla ryhmämme otsikko!Totta. Harmi, kun järvi jäässä, vaan hidastehan se vaan on.
Ai ihanaa! Täällä saarella meren keskellä ei sitä järven tyyneyttä niin pääse ihailemaan. Paljonko on jäällä jo paksuutta teilläpäin?Niin. Kyllä on kirveellä töitä. Meillä on järvi tässä kotona takapihalla. Tervetuloa kalastamaan. Yhdessä kivempaa.
Ei olla! Kansainvälisiä linjoja on enempikin tässä maassa!
Mä olin mennyt naimisiin kk ennen ukrainaan lähtöä..
Saman verran on meilläkin nyt jäätä sopivissa paikoissa, vois siis jo hinata ahterinsa kirveen kera jahtiin..Teillä siis isompia kalojakin. Luulisin, että 15cm noin. Tyyntä ei ole täälläkään, kun joskus. Onko teillä tie sinne saareen vai lossi? Siehän taidatkin olla Myrskyluodon Maija.
Äh kun muistais ne vuodet.. , myöhemmin kuitenkin, taisin valmistua 2001?ehkä. Vai oliko se 2000?Lambi :) Mulle sanottiin silloin v. 1993- 94, että kansainvälistä koulutusta saa Suomessa vain 2 - 3:ssa oppilaitoksessa....
Koska kouluja kävit?
Äh kun muistais ne vuodet.. , myöhemmin kuitenkin, taisin valmistua 2001?ehkä. Vai oliko se 2000?