----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos vaan, toivotaan ettei sulle klo 12 ti tule!
Mulla ei ole kellon tarkka kierto, vaihtelee 25-28pv sen mitä oon seurannut. Nyt tuli 27pv kierto.
Huomenna testiä?

Lambi :) Toivon, että mun kellon tarkat menkat alkais huonenna klo 12....

Ostin varuiksi vielä testin huomiselle.

Dpo 14

Melkein oikein, Itämerellä - merenkurkkua:grin!

Lambi :) Missä kaukana on Itämeren kurkku?

Onko lähellä Pohjanmaata?

Oot super hurja nainen ja sen lisäksi asut keskellä kylmää merta kanojen, vuohien ja lampaiden kanssa:whacky011 :smiley-angelic006

Miten on mahdollista:drunken_smilie

Mua on aina kiinnostanut kaikki "kakkosluokan" kehitysmaat. Toi oli tosin se matkoista epäonnistunein, ei yhtään mun paikka. Meni eulta ihan rahat hukkaan:hilarious:

Lambi :) Kerro lisää.....miksi kiinnostaa kehitysmaat?

Olet käynyt useassa kehitys maassa?:rolleyes:

Ja mitä teit niissä paikoissa?

Anteeksi kysymykset, mutta et millään voi olla herättämättä kiinnostusta:joyful:
Ainakaan mun:grin

Lambi :) Missä kaukana on Itämeren kurkku?

Onko lähellä Pohjanmaata?

Oot super hurja nainen ja sen lisäksi asut keskellä kylmää merta kanojen, vuohien ja lampaiden kanssa:whacky011 :smiley-angelic006

Miten on mahdollista:drunken_smilie
:hilarious:hauska tää itämeren kurkku!

Kas tossa noin:grin, Merenkurkku, Kvarken
250px-Kvarken.png

Ihan helposti mahdollista:happy:, se on vaan siitä kiinni mitä valintoja missäkin risteyksessä tekee!

Aarg... Saako valittaa? 19 v lapsi on melkein hassannut opintolainan ja nyt pitää mennä ostamaan ruokaa asuntolaan. Onhan nyt jo 14 päivä.. Tuleeko noista ihmisiä joku päivä? :hilarious:

Aarg... Saako valittaa? 19 v lapsi on melkein hassannut opintolainan ja nyt pitää mennä ostamaan ruokaa asuntolaan. Onhan nyt jo 14 päivä.. Tuleeko noista ihmisiä joku päivä? :hilarious:
Toivottavasti :grin
! Meidän esikoinen kyllä varsinainen kysymysmerkki myöskin.. Asuntolaan menossa varmaankin syksyllä myös jo, 15v..voikohan sieltä saada potkut? :rolleyes:

Todennäköisesti tulee mutta aina sitä äitinä silti tulee huolestuttua. Jos ei rahasta niin jostain muusta.

Isäni oli Pohjanmaalta kotoisin. Meillä on iso suku tuollapäin kuulemma. On sulla mahtava paikka asua. Tosin en ole koskaan käynyt tuolla asti ja en varmaan uskaltaisikaan, kun tuo silta teillepäin on niin korkea. Huimaa jo keittiöjakkarallakin. Itse asustan aivan toisella puolella Suomea.
Hei tervetuloa sukuloimaan :smiley-bounce012! Jos haluat samalla extremeä niin ajat sillan yli tännepäin, aina saa pullakaffit :happy:, ihan ilman sisäänpääsymaksua:grin!
Ihanko rajaseudulla asustat? Järvisuomessa on kyllä hurjan kaunista!

ai jestas, ehkä olis parempi vaan ajaa silmät kiinni..

Onko sulla kuinka pitkä matka töihin ja miten lasten elo syrjässä menee? Naapurit voi kyllä hankaloittaa mielenterveyttä, hienoa jos on hyvin hajurakoa!!

Kiitos tiedosta, alamme valmistella telttamajoitusta takavasemmalle.
Törttöilystä pitää vielä jäädä kiinni, että häädetään ja todennäköisesti ensin saa varoituksen, joten pitää ainakin kahdesti jäädä kiinni.

Ehkä. Tää korkeanpaikan kammo on joskus huvittava. Mitenhän pääsis eroon. Shokkihoitoa.
Ei me nyt niin korvessa olla. Ihan sivistyksen parissa, mutta reilu kilsa linnuntietä toiseen suuntaan löytyy asuinalue. Toiseen suuntaan muutama kilsa.

En ole nyt töissä vaan kotona. Ennen oli matkaa noin kymppi.
Viihdyn kyllä hyvin itsekseen. Kesällä ärsyttävän vilkasta täällä. Teilläpäin varmaan kanssa kesällä paljon turisteja?

Ongelmana pienemmällä kamujen puute. Täyttää alkukesästä viisi, mutta ei täällä oikein ole ikätovereita. Isommalla ei sitä ongelmaa. Ja mulle riittää, kun on pihamaata temmeltää sormet mullassa.
Joo samaa vikaa täälläkin kesäisin, mulla joutuu olla pian "ruokinta kielletty" kyltit kolmella kielellä.. Tykkään kyllä ihmisistä, mutta se uppovieraiden töllistely omassa pihassa on vähän liikaa.
Ajoittain meilläkin ollut hankalaa se kavereiden löytyminen, n 10 oppilasta per vuosiluokka kulkee tässä koululla. Eikä siellä joukossa välttämättä ole yhtään järkevää seuraa. Mutta kasvattaa luonnetta sekin!

Takaisin