Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No ei kukaan kieltänytkään. Olisihan ne minua informoineet.
Kiitos vaan, toivotaan ettei sulle klo 12 ti tule!
Mulla ei ole kellon tarkka kierto, vaihtelee 25-28pv sen mitä oon seurannut. Nyt tuli 27pv kierto.
Huomenna testiä?
Melkein oikein, Itämerellä - merenkurkkua!
Mua on aina kiinnostanut kaikki "kakkosluokan" kehitysmaat. Toi oli tosin se matkoista epäonnistunein, ei yhtään mun paikka. Meni eulta ihan rahat hukkaan
hauska tää itämeren kurkku!Lambi :) Missä kaukana on Itämeren kurkku?
Onko lähellä Pohjanmaata?
Oot super hurja nainen ja sen lisäksi asut keskellä kylmää merta kanojen, vuohien ja lampaiden kanssa
Miten on mahdollista
Aarg... Saako valittaa? 19 v lapsi on melkein hassannut opintolainan ja nyt pitää mennä ostamaan ruokaa asuntolaan. Onhan nyt jo 14 päivä.. Tuleeko noista ihmisiä joku päivä?
ToivottavastiAarg... Saako valittaa? 19 v lapsi on melkein hassannut opintolainan ja nyt pitää mennä ostamaan ruokaa asuntolaan. Onhan nyt jo 14 päivä.. Tuleeko noista ihmisiä joku päivä?
Todennäköisesti tulee mutta aina sitä äitinä silti tulee huolestuttua. Jos ei rahasta niin jostain muusta.Aarg... Saako valittaa? 19 v lapsi on melkein hassannut opintolainan ja nyt pitää mennä ostamaan ruokaa asuntolaan. Onhan nyt jo 14 päivä.. Tuleeko noista ihmisiä joku päivä?
Voi, kun kunnolla törttöileeToivottavasti
! Meidän esikoinen kyllä varsinainen kysymysmerkki myöskin.. Asuntolaan menossa varmaankin syksyllä myös jo, 15v..voikohan sieltä saada potkut?
Hei tervetuloa sukuloimaan ! Jos haluat samalla extremeä niin ajat sillan yli tännepäin, aina saa pullakaffit , ihan ilman sisäänpääsymaksua!Isäni oli Pohjanmaalta kotoisin. Meillä on iso suku tuollapäin kuulemma. On sulla mahtava paikka asua. Tosin en ole koskaan käynyt tuolla asti ja en varmaan uskaltaisikaan, kun tuo silta teillepäin on niin korkea. Huimaa jo keittiöjakkarallakin. Itse asustan aivan toisella puolella Suomea.
Kiitos tiedosta, alamme valmistella telttamajoitusta takavasemmalle.Voi, kun kunnolla törttöilee
Törttöilystä pitää vielä jäädä kiinni, että häädetään ja todennäköisesti ensin saa varoituksen, joten pitää ainakin kahdesti jäädä kiinni.Kiitos tiedosta, alamme valmistella telttamajoitusta takavasemmalle.
Joo samaa vikaa täälläkin kesäisin, mulla joutuu olla pian "ruokinta kielletty" kyltit kolmella kielellä.. Tykkään kyllä ihmisistä, mutta se uppovieraiden töllistely omassa pihassa on vähän liikaa.Ehkä. Tää korkeanpaikan kammo on joskus huvittava. Mitenhän pääsis eroon. Shokkihoitoa.
Ei me nyt niin korvessa olla. Ihan sivistyksen parissa, mutta reilu kilsa linnuntietä toiseen suuntaan löytyy asuinalue. Toiseen suuntaan muutama kilsa.
En ole nyt töissä vaan kotona. Ennen oli matkaa noin kymppi.
Viihdyn kyllä hyvin itsekseen. Kesällä ärsyttävän vilkasta täällä. Teilläpäin varmaan kanssa kesällä paljon turisteja?
Ongelmana pienemmällä kamujen puute. Täyttää alkukesästä viisi, mutta ei täällä oikein ole ikätovereita. Isommalla ei sitä ongelmaa. Ja mulle riittää, kun on pihamaata temmeltää sormet mullassa.