----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No tuo kyllä alkaa jo ahdistamaan. Laita vielä kyltti, että kelki hitoille. Meillä on joku joskus pysähtynyt pihan eteen valokuvaamaan. Ja joku taho yrittänyt mönkijä ja kelkkasafareita järjestää yksityisalueella. Meidän pihalla on myös vieraillut karhu. En oo tyypistä nähnyt muuta, kun kakat.

Tää on vähän tämmönen muuttotappio paikka ja venäläisiä täynnä. Niitä saa liikenteessä varoa.
No onneksi penskat viihdyttävät toisiaan, silloin kun eivät tappele.
Pääsettekö venäjän puolelle bensaostoksille? Vai onko sieltä tapana käydä paljon yli rajan? Muistan kuinka pienenä käytiin paljon ruotsinpuolella ostamassa taxfree voita:grin..

Meillä kans tätä kuvausporukkaakin riittää. Yks kesä ei teinityttö halunnut käydä trampoliinilla päivällä kun aina oli kuulemma joku kameran kanssa valmiina:confused:..

Meidän pihalla on myös vieraillut karhu. En oo tyypistä nähnyt muuta, kun kakat.
Hurjaa! Tänne ei juuri pedot eksynyt, joku yksinäinen susi vieraili viime vuonna ja sitä jahdattiin joukolla pitkään:grin, ihan luvan kanssa. Olis kyllä vähän eri pitää saaliseläimiä laitumella noissa oloissa..

Ei saatu, mies näki passipaikkansa juurelta vilaukselta. Nuori reppana , joitakin kylän kissoja oli syönyt.

Meillä kans tätä kuvausporukkaakin riittää. Yks kesä ei teinityttö halunnut käydä trampoliinilla päivällä kun aina oli kuulemma joku kameran kanssa valmiina:confused:..

Lambi :) Miksi teitä kuvataan?:wideyed:

Lambi :) Miksi teitä kuvataan?:wideyed:
Meillon niin hienoa:grin hehheh

Ne on nää turistivirrat - kun pääosa täällä kesällä liikkuvista on turisteja/lomalaisia, niin heillä on useilla jotenkin erilainen asenne matkassa, ei niin kunnioiteta toisen yksityisyyttä. Me ollaan tässä rantaan vievän sivuväylän varrella 40 alueella ja siis ikään kuin tarjottimella. Eläimet ei siihen näy-(paitsi kanat saattaa joskus etupihan omenatarhassakin kuopsutella), mutta jotenkin kummasti jopa turistibussilastit on osanneet meidän pikkutielle tuoda vieraansa kuvaamaan.. ja olipa tämä viimesyksyn insidentti jotenkin silmiä avaava, kun ne viitisenkymmentä suurkaupunkilaista ympärimaailmaa tuli kuvauskurssinsa kanssa tuonne laitumen reunalle notkumaan. Menin tietysti juttelemaan, ja kieltämään eläinten ruokkimisen (kesken kokkailuni..) ja siina samassa hyökkäsi viisi matamia mun puutarhaan valokuvaamaan. he jotenkaan eivät ymmärtäneet että olivat yksityisalueella. Annoin olla, mutta ihmettelin.. oletan että elämä suurkaupungissa ei ole opettanut pikkukylän käytöstapoja:p..
Oletan että osa kuvaajista on myös perus talonkatselojoita, sellaisia jotka es suunnittelee rakentavansa?
Eipä käy elämä tylsäksi:p

Ja jottei nyt ihan mennä sivuraiteilla, niin onko joku koittanut akupunktiota raskautumisasiassa?

Meillon niin hienoa:grin hehheh

Ne on nää turistivirrat - kun pääosa täällä kesällä liikkuvista on turisteja/lomalaisia, niin heillä on useilla jotenkin erilainen asenne matkassa, ei niin kunnioiteta toisen yksityisyyttä. Me ollaan tässä rantaan vievän sivuväylän varrella 40 alueella ja siis ikään kuin tarjottimella. Eläimet ei siihen näy-(paitsi kanat saattaa joskus etupihan omenatarhassakin kuopsutella), mutta jotenkin kummasti jopa turistibussilastit on osanneet meidän pikkutielle tuoda vieraansa kuvaamaan.. ja olipa tämä viimesyksyn insidentti jotenkin silmiä avaava, kun ne viitisenkymmentä suurkaupunkilaista ympärimaailmaa tuli kuvauskurssinsa kanssa tuonne laitumen reunalle notkumaan. Menin tietysti juttelemaan, ja kieltämään eläinten ruokkimisen (kesken kokkailuni..) ja siina samassa hyökkäsi viisi matamia mun puutarhaan valokuvaamaan. he jotenkaan eivät ymmärtäneet että olivat yksityisalueella. Annoin olla, mutta ihmettelin.. oletan että elämä suurkaupungissa ei ole opettanut pikkukylän käytöstapoja:p..
Oletan että osa kuvaajista on myös perus talonkatselojoita, sellaisia jotka es suunnittelee rakentavansa?
Eipä käy elämä tylsäksi:p

Lambi :) Pääsymaksulle olisi tilausta !:laughing002

Laitat jokun kyltin tyyliin START HERE!

Siitä sisään tulijat maksun suorittamisen jälkeen,vapaasti saa katsella, miten paljon sielu sietää:laughing002
Tai jotan sinne päin:laughing021

Sullahan on oiva tilanne, kunnei tarvitse markkinoida mitään, asiakkaat itsestään juokset syliin:laughing002 :gen053

Teillä on siellä erikoisempi asunto? Ja rakennus?

Mahtavia asuinpaikkoja! :grin Mulle tuli opiskelujen takia lähtö maalta kun täytin 18, ja vielä ei olla ihan siinä pisteessä että paluu onnistuisi vaikka etäpäiviä tuleekin jo 1-2 viikossa. Onneksi takapihalla käy edes peuroja, kun ollaan tällä kehä 3:n kupeessa.

Ja jottei nyt ihan mennä sivuraiteilla, niin onko joku koittanut akupunktiota raskautumisasiassa?

Mä kävin vuosi sitten ennen ja jälkeen ivf:n (kävelin alkionsiirtoon suoraan akupunktiohoitajalta), lääkäri oli hyvillään kun kerroin. Seuraavasta kierrosta tuli se luomutärppi, joten voinee laskea anekdotaaliseksi tulokseksi? :p

Rentouttavaa/verenkiertoa lisäävää vaikutusta on tutkittu kliinisesti, ja saatu jotain lupaavanoloisia tuloksia. Koin sen itse vähintään tosi rentouttavana, ja aion taas mennä muutaman kerran ennen ja jälkeen tän hoitokierron. Kunhan tekijä on pätevä ja hänellä on kokemusta akupuntiosta lapsettomuuden kannalta, suosittelen lämpimästi!

Kiva kuulla kokemuksista Motto!
Mulla on hyvä ystävä akupunktionisti(eh, sana?), sain häneltä akupunktiota joitakin kertoja ennen kuopuksen syntymää - ja ihan uskomattoman nopea ja hyvä synnytys alkoi viimeisellä hoitokerralla- uskon kyllä vaikutuksiin. Tuli vaan yhtäkkiä mieleen että pitäisköhän vinkata aiheesta, hän kyllä neulat pystyssä takuulla auttaisi:grin.. mutta jospa mun munat vaan on vanhoja jo, eipä se silloin asiaa muuttaisi..hmm

Kiva kuulla kokemuksista Motto!
Mulla on hyvä ystävä akupunktionisti(eh, sana?), sain häneltä akupunktiota joitakin kertoja ennen kuopuksen syntymää - ja ihan uskomattoman nopea ja hyvä synnytys alkoi viimeisellä hoitokerralla- uskon kyllä vaikutuksiin. Tuli vaan yhtäkkiä mieleen että pitäisköhän vinkata aiheesta, hän kyllä neulat pystyssä takuulla auttaisi:grin.. mutta jospa mun munat vaan on vanhoja jo, eipä se silloin asiaa muuttaisi..hmm
Vanhoista munista ei akupunktiolla taida saada sen ehompia, mutta kiinnittymistä toi saattaa hyvinkin tukea. Mahtavaa jos saisit henk.koht. palvelua! :D

Vanhoista munista ei akupunktiolla taida saada sen ehompia, mutta kiinnittymistä toi saattaa hyvinkin tukea. Mahtavaa jos saisit henk.koht. palvelua! :D
Joo tää on ihan parasta! Ehkä mä kuitenkin kysäsen häneltä - ei tuu meinaa ainakaan yllättymään tästä raskautumisyritysasiasta..

Lambi :) Pääsymaksulle olisi tilausta !:laughing002

Laitat jokun kyltin tyyliin START HERE!

Siitä sisään tulijat maksun suorittamisen jälkeen,vapaasti saa katsella, miten paljon sielu sietää:laughing002
Tai jotan sinne päin:laughing021

Sullahan on oiva tilanne, kunnei tarvitse markkinoida mitään, asiakkaat itsestään juokset syliin:laughing002 :gen053

Teillä on siellä erikoisempi asunto? Ja rakennus?
Tässä on se ongelma että en halua niitä tuntikausiksi kotipihaani pällistelemään. :hilarious:, maksun kanssa niistä ei koskaan pääsisi eroon. Olisi kiva siinä yrittää rauhassa nauttia kesästä kun perässä hiipisi parikymmentä kiinalaista kameroineen:grin

Tässä on se ongelma että en halua niitä tuntikausiksi kotipihaani pällistelemään. :hilarious:, maksun kanssa niistä ei koskaan pääsisi eroon. Olisi kiva siinä yrittää rauhassa nauttia kesästä kun perässä hiipisi parikymmentä kiinalaista kameroineen:grin

Riittävän iso hinta, niin eivät jatkuvasti pyöri - tai sitten on sen arvoista!:joyful:
Voihan kyltttiin laittaa muutakin, esim. YKSITYISALUE jne....
Kyllä keksit!

Takaisin