Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaa, katsos mä lainasin sua sanasta sanaan, ei ollut tarkoitus !!!Dpo 10 ja nega. No uutta matoa koukkuun vaan. Mutta plussana se ettei vieläkään tuherra.
Tsemppiä kaikille.
Minulla on jokaisesta maito noussut suhteellisen nopeasti ja tasaantunut määrällisesti sopivaksi myös. Silti maidonkerääjiä tarvitsin muistaakseni kolmisen kuukautta ja liivinsuojia koko imetyksen ajan, siis toista vuotta.Itsellä toi imetys mennyt niin että kestää aikansa nousta, mutta sitten sitä on riittänyt täysimetykseen asti. Liikoja ei ole tullut, mutta pulskia vauvoja silti ollut, tuotanto on sopeutunut nopeaa kulutukseen. Jokaisen myötä se homma yksinkertaistunut, mitään liivinsuojia sun muita kerääjiä sitten ensimmäisen enää tarvinnut. Nyt olis sekin homma taputeltu viimesen osalta, vois seuraava tulla jooooooo !
Testit kehiin!
kp1! Kyllä vaan voi oloihinsa luottaa..
Hyvä fiilis, uutta matoa koukkuun vaan, hiivatkin hoidettu.
Ukkelikin kuulemmma sopeutunut nyt osaansa hyväksikäytettynä panokoneena..lepäämme siis hetken ennen uutta yritystä!
Tsemppiä kaikille
Testituloksia keltään?
Tähti, ei kyllä ole vauvakuumetta omalla kohdallani. Ensimmäiset lapset ovat lyhyellä ikäerolla ja se oli silloin hyvä ratkaisu. Nyt nautiskelen tämän ainokainen seurasta eikä yhtään harmita, ettei ole toista tilauksessa. Elämä on todella paljon helpompaa. Tällä viikolla kävin kyllä juuri lääkärissä ja hän arvioi, että tehokasta ehkäisyä on syytä käyttää näillä näkymin ainakin 7-10 vuotta. Itse en kyllä usko, että enää 48-vuotiaana tulisi luomusti terveitä vauvoja. Mutta onhan siitäkin tapauksia.
Testejä...?
Entä missä menee Hannuli77 ?
Yölento, eikö sinun tekisi mieli liittyä teataajiin? Voisit vielä onnistua, kun luomuna sait tämän nuorimmaisen :)
Meidän suvussa ei kuulemma oikein maitoa ole tullut. Että oletettavasti korvikkeet kehiin, jos nyt joskus sinne asti päästään...
Tähti, ei kyllä ole vauvakuumetta omalla kohdallani. Ensimmäiset lapset ovat lyhyellä ikäerolla ja se oli silloin hyvä ratkaisu. Nyt nautiskelen tämän ainokainen seurasta eikä yhtään harmita, ettei ole toista tilauksessa. Elämä on todella paljon helpompaa. Tällä viikolla kävin kyllä juuri lääkärissä ja hän arvioi, että tehokasta ehkäisyä on syytä käyttää näillä näkymin ainakin 7-10 vuotta. Itse en kyllä usko, että enää 48-vuotiaana tulisi luomusti terveitä vauvoja. Mutta onhan siitäkin tapauksia.
Minä olen niin mukavuudenhaluinen eikä pää kestäisi enää yhtään keskenmenoa. Minähän olen runsasuninen, mitä jos seuraava tulokas ei nukkuisi hyvin. Tai ei olisi terve, vaan vaatisi paljon jaksamista. Tai jos oma vointi heikkenee enkä pääsisi kävelemään. Aika paljon on uhkakuvia. Onneksi olemme miehen kanssa molemmat tyytyväisiä yhteen lapseen.Yölento :) Kuullostaa hyvältä.
Jos olisin sinä, niin silti antaisin mahdollisuuden raskaudelle, jos se vielä onnistuisi Olet niitä harvoja onnekkaita, jotka voisi vielä luomusti synnyttää 50v.
Minusta maitoa annetaan jos sille on tarve. Kyllä lapsesta näkee onko se saanut evästä vai ei.
Meidän Ofelia 6,7v. Painaa 18kg :-D hän on pieni.