----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen kans varma että oma nenä haistaa jos kainalot haisee - on ne meinaa jonkun kerran oikein raskaissa ja likaisissa töissä illanpäätteeksi haisseet, mutta ei sillai pahalle kuitenkaan. Kukaan ei ole myöskään koskaan käyttäytynyt siten kun seura häiritsisi hajunsa puolesta:grin! Ukkokin tykkää että mä haisen aina hyvälle:shy: - sehän se tärkeintä on, että puolisolla on itselle miellyttävä ominaistuoksu.
Tää ominaistuoksu onkin asia jonka huomaa oikeen hyvin, on mm miehiä jotka haisee inhottavalle, jopa "puhtaina" - ja uskon että nää on aika pitkälle yhteensopivuusasioita. Harmi että ominaishajua peitetään es deittitilanteissa (yks tälläinen tapaus muistuu omasta historiikista)! Oma ukko haisee nenään hyvälle, jopa likaisena. Se on kemiaa:Heartred:woot:

Luonnon hajut on miellyttäviä, jopa se sonta ja kaikki synnytyseritteet yms. Mutta vahvat keinotuoksut ottaa kyllä koville mullakin, tuoksukynttiläosasto on aikamoinen hirvitys. Perus shamppoot käy kyllä itsellä, ainoostaan response haisee hirveelle:yuck:

Lapsen kakkatilanteet menee mulla automaatio nenäkiinni meiningillä. en muista pitkään aikaan edes haistaneeni, vaikka sitä hommaa päivittäin on piisannut:think005, nenä siis tottelee jotain hermostollista automaattia ja menee kiinni kun tulee niiden toimien aika, kulkee se happi suunkin kautta.

Ei kaikki hikoile. Ja paljon hikoilevilla hiki on niin laimeaa, että se on melkein vettä vaan. Ja hiessäkin haisee lääkkeet ja sairaudet, jos siis hikeä tulee.

Minulla hiki haisee noin vuorokauden päästä kainaloiden pesusta, jos olen unohtanut laittaa dödöä. Minusta haju on sietämättömän kova ja pistävän terävä, mutta muut eivät sitä kuulemma haista. Vähän sama kuin kuukautisten aikana olen varma, että haisen vereltä ainakin 10 metrin säteellä, mutta muut eivät kuulemma haista, minä vain.

Tähti mä niin pidän peukkuja!

Mutta siis käyttääkö joku orgaanisia pesuaineita jotka ei haise dänkille? Toki on myös hajusteettomia. Ja Hennan hajua ehkä vielä siedän. Katselin äsken noita Famon paloja. Onko kellään kokemusta?

Mulla esim Lushin hajut on jo liian Kalliota muistuttavia. Fresh /dirty taisi olla hyvä. Tykkään enemmän marjoista ja hedelmistä. Marilyn haisi muoville.

Menkkojen aikaan haisen ihan hirveälle. Sillon suihkuta itsenä joka pissakerralla ja oesen muutenkin neuroottisesti. Haistan myös veren. Sairaalassa veri vasta haiseekin. Siksi en ole siellä suostunut yöpymään kun yhden yön kummassakin synnytyksessä. Sanoin että jos eivät päästä pois niin karkaan. :brb:

Tähti mä niin pidän peukkuja!

Mutta siis käyttääkö joku orgaanisia pesuaineita jotka ei haise dänkille? Toki on myös hajusteettomia. Ja Hennan hajua ehkä vielä siedän. Katselin äsken noita Famon paloja. Onko kellään kokemusta?

Mulla esim Lushin hajut on jo liian Kalliota muistuttavia. Fresh /dirty taisi olla hyvä. Tykkään enemmän marjoista ja hedelmistä. Marilyn haisi muoville.
Sä puhut ihan hepreaa:joyful:, mä ymmärsin tästä noin puolet:oops:!
Mä oon laiska ja käytän vaan jotain perus hajusteettomia pesuaineita pyykille - mitä näitä nyt on.. öh, tota..
Meillä menee se kaks-kolme isoa koneellista päivässä pyykkiä, kunhan ei siis maksa ihan törkeesti - tai haise millekään, niin olen tyytyväinen:shy:.

Sanoin että jos eivät päästä pois niin karkaan. :brb:
Näin mä olen ajatellut kans joka kerta sairaalassa! Siellä herää sellanen armoton leijonaemo joka haluaa viedä vauvan omaan pesäänsä pois niiden karmeiden äänien/hajujen/ihmisten maailmasta.. polikliininen synnytys olis unelmien täyttymys! (siis koska kotisynnytys ei ole vaihtoehto miehen mielestä)

Mä pesen omolla ja comfortia huuhteluun. Nyt mut saa ampua.. Koitan siirtyä pyykkietikkaan. Toi etikka sanana on vaan kamala. Etikan haju/maku on kamala. Haiseeko se pyykki sit siltä?

Eikö teitä oikeasti haittaa, jos vaikka metrossa joku housuunsa ulostanut tulee viereen istumaan? Ihan ok haju? Mua karmii jo se (ja etenkin se), jos joku ei ole pessyt hampaitaan. Jotkut ei pese ikinä, hyi hirvitys. Raskaana ollessa meinasi monesti lentää laatta sen takia. Puhdas ihminen tuoksuu hyvältä!

Huuhteluaineista en pidä minäkään, en ymmärrä miksi vaatteiden pitää haista.

Paskasta puheenollen, katsoitteko tänään dokkarin lihavuudesta? Siinä kerrottiin suolistobakteerien vaikutuksesta painonnousuun. Oli mielenkiintoinen, ajattelin teitä sitä katsoessani. :laughing002

Takaisin