Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siinä tapauksessa lähes kaikki lapset päiväkodissa ovat sairaita.Yölento :) Tästä on jopa tietoa, että ei varsinaisesti haise, jos on terve!
Toki huonolla ruokavaliolla tervekin saa kakan haisemaan.
Mutta sairaan kakka yleensä haisee, ja on oudon näköistä.
Hih, kuinka paljon olet tehnyt tutkimusta aiheesta? Mm. työskennellyt hoitoalalla tai muulla tavalla päässyt lähelle tutkimusaineistoa? :D
Te ketkä ette enää käytä dödöä : kysyttekö muilta haiseeko hiki? Itsehän ei pysty omaa hikeään haista maan ennenkun tilanne on todella paha.. Mä kyselen mieheltä neuroittisesti josko haisen. Koska itse kärsin tuosta paljon. olin varmaan edellisessä elämässä koira!
Apua vielä... Kyllä mun kakka haissoo vaikka olen terve. Tai sit olen ollut sairas koko ikäni. Samoin lapseni vauvasta asti? Kuka tuollaista höpöttää? Yök...
Te ketkä ette enää käytä dödöä : kysyttekö muilta haiseeko hiki? Itsehän ei pysty omaa hikeään haista maan ennenkun tilanne on todella paha.. Mä kyselen mieheltä neuroittisesti josko haisen. Koska itse kärsin tuosta paljon. olin varmaan edellisessä elämässä koira!
Siinä tapauksessa lähes kaikki lapset päiväkodissa ovat sairaita.
Vauvojenkin kakka haisee vaikka syövät terveellisesti.
Siis kyllähän kakan ja pissan haju pahenee sairaana, mutta ei se koskaan hajutonta ole.
Ilmeisesti sinulla on aika erilainen hajuaisti kuin minulla. Haistan kyllä terveenkin vaippaankakkaajan monen metrin päästä. Oma lapseni ei ole tehnyt kakkaa vaippaan sitten maitokakan, mutta kyllä koko kylppäri haisee kun potassa on kiinteää tavaraa.Tässä varmaan puhutaan lähinnä varmaan eniten aikuisista!
Mutta olen huomannut, että jos lapsi on sairas esim. kuumeinen tai vatsataudissa, niin kakka on välillä hyvinkin pahan hajuista.
Kun kuume/vatsatauti on ohi, haju häviää... :)
Terveenä ei lapsen kakka haise juuri miltään.
Pakko kommentoida tätä kakka-aihettakin - juttelin tästä vuosi-pari sitten lääkärikaverin kanssa, kun katsottiin jotain ruokavaliohömppäsarjaa. Hän sanoi että kaikki kakka kyllä haisee aina jonkin verran siinä olevien (myös hyvien) bakteerien takia, mutta että esim. ruokavalioon, joihinkin sairauksiin tai yliherkkyyksiin liittyen haju voi muodostua pahimmillaan todella kuvottavaksi. Näin voi käydä myös mikäli suolisto ei onnistu pilkkomaan ja imeyttämään asioita oikein.
Sain samalla kuulla sellaisia työhön liittyviä kakka-anekdootteja, että teki mieli mind bleachia.
Ilmeisesti sinulla on aika erilainen hajuaisti kuin minulla. Haistan kyllä terveenkin vaippaankakkaajan monen metrin päästä. Oma lapseni ei ole tehnyt kakkaa vaippaan sitten maitokakan, mutta kyllä koko kylppäri haisee kun potassa on kiinteää tavaraa.
Varovaisia peukutuksia!!! Ja lisätestailuja lähipäivinä.
Lupaavalta vaikuttaa, Tähti!
Motto, hajuherkkä täälläkin. Jostain syystä alkanut raskauksien myötä.
Omat kierrot alkavat olla vähän sekaisin. Kp - 12 ja tänään alkoi tiputtelu. Menkat loppuivat jo viime viikolla ja toissapäivänå alkoi ovistestin testiviiva vahvistua. Epäilin jo oviksen lähestyvän, mutta tänään tulikin oviksen sijaan - tip, tip. Jos aikaisemmat kuviot toistuvat, ovis tulee vasta vähän myöhemmin. No onneksi on vielä vaihtoehtoja...
Jotkut kypsyvät vanhemmuuteen vasta myöhemmällä iällä. Kaikki eivät ole samasta putkesta.