Ei voi Kelan tuet kadota, koska sairaat ja vammaiset ei katoa eikä tarvitsekaan!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun Venäjä päättää tulla rajan yli, niin mitä luulet, jaetaanko tukia sen jälkeen? Kaikki tuet voivat todellakin kadota. Sairaat ja vammaiset eivät katoa, heillä vain on entistä huonommat olot.Ei voi Kelan tuet kadota, koska sairaat ja vammaiset ei katoa eikä tarvitsekaan!!
Ei voi Kelan tuet kadota, koska sairaat ja vammaiset ei katoa eikä tarvitsekaan!!
Afrikka on Afrikka. Ei meitä voi verrata niihin.
En mä olisi ollut hengissä kymmeniin vuosiin jos asuisin siellä.
Minusta on todella ikävä ajattelu maailma sellainen, jossa vain kaikkien pitäisi olla terveitä.
Minusta Suomeen mahtuu kaikki. Oli sitten terve taikka sairas.
Itse en toivo että tulevaisuudessa aletaan seuloa sairauksia yhtään enempää kuin mitä nyt pystyy.
Minusta ei todellakaan ole meidän oikeus päättää kuka tänne saa syntyä.
Mun mielipide ei perustu mihinkään uskontoon vaan suvaitsevuuteen.
Tässä ryhmässä on mun lisäksi muitakin jotka ovat hyvin voineet saattaa sairaita lapsia maailmaan.
Vaikka vielä ei päälle päin sairaudet näkyisikään.
Jos voin valita, että minulla on siinä kohtaa kaksi tervettä lasta kahden sairaan lapsen sijaan, niin aivan varmasti valitsen saavani vain terveitä lapsia, jos mitenkään vain mahdollista. Joku muu voi sitten tehdä ne sairaat lapset minun sijastani.
Aika monet vammat tulevat esille vasta kun lapsi kasvaa. Omat vikani ovat paljastuneet 30-40-vuotiaana vaikka ovat synnynnäisiä.
En jaksanut lukea kokonaan, mutta mulla oli ensimmäinen kunnon työpaikka juuri samanlainen - 1,5 vuotta jatkunut määräaikaisuus päättyi äitiysloman aikana, eikä sitä oltu jatkettu. Jäin juurikin tyhjänpäälle kun tyhmänä olin luullut että voisin palata. Vaahtosin tästä pitkään, mutten jaksanut lähteä viemään eteenpäin. Ja pääsin paljon parempaan duuniin tästä johtuen..Asiasta ananakseen ja äskettäin käsiteltyyn teemaan - huomasitteko tämän työ/äitys/syrjintäjutun Ylellä? Uggggh, verenpaine nousee...
https://yle.fi/uutiset/3-10585437
Ja hyvinvointiyhteiskunta tulee murenwmaan eikä se ole uskon asia. Jo nyt vanhuksia sälytellään aikuisten lastensa hoidettavaksi vaikka tarvitsisivat erityssairaanhoitoa. Jopa meidän pääministeri on tulos tai ulos - mies ja se jo näkyy. Eikä helpotusta varmasti ole tulossa. Suomen talous ei kestä. Valitettavasti ei ole varaa elää enää yksisarvis unelmissa. Toki mitään Afrikkaa ei tästä heti tule. Mutta esim omaishoitajilta jo viety melkein kaikki "apu' ja ihmisiä hoidetaan mahdollisimman kustannustehokkaasti - >laitos. Näin se vaan menee.