----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samalla tavalla. Dpo3 aloitan ja syön 10pv.
Yhden per pv. Mulla Primolut Nor 10mg. En tiedä onko muita vahvuuksia.
Sen Tayssin gyne sanoi että ovat vahvempia kuin Terolut.

Suski mikä olotila? Onko millaisia oireita? Koska Ultra? Kerro heti kaikki!
Kiitoksia kysymästä.

Aika epätoivoiselta tuntuu, ei oikeastaan muita raskausoireita kuin armoton närästys, ja sekin saattaa olla puhtaasti noiden keltarauhashormonilääkkeiden syytä. Ärsyttää nämä lääkkeet! Olen ihan onneton lääkkeiden oton kanssa, kun näitä pitää ottaa 8 tunnin välein, ja se vaatisi, että tingin yöunien pituudesta, joten yleensä illan ja aamun välille tulee 10 tuntia väliä, kun illalla en pysy hereillä ja aamulla en saa revittyä itseäni sängystä ylös. Muutaman kerran olen herännyt keskellä yötä ja tajunnut nukahtaneeni vahingossa sohvalle ennen iltalääkkeitä, ja sitten iltalääke on ollut sen pari tuntia myöhässä.

Olen ollut koko joululoman flunssassa. Kahtena yönä piti kuitenkin ottaa Panadolia, kun tuntui että kuolen. Panadolin kanssa pystyi yskimään paremmin, ja sitten pystyi nielemäänkin, ilman että veti kaikkea nieltävää henkeen. Varmaan haen maanantaina saikkua, koska vieläkään en ole terve ja työt alkaisivat maanantaina. Lääkärissä olen käynyt useamman kerran, ilmeisesti oireeni olivat niin pahat, että pyysivät minut takaisin seuraavana päivänäkin, ja sitten taas uudestaan seuraavana päivänä.

Varhaisultra on vasta 18.1. Sitäkin olen harkinnut pyytäväni aikaisemmaksi, kun tuohon tuntuu olevan pieni ikuisuus. Mitään takuitahan ei ole, että sikiö olisi hengissä saati terve, etenkin kun olen varmaan pilannut koko raskauden ottamalla lääkkeet epätarkasti.

Isäni pääsi joulunaikaan pariksi päiväksi kotiin, nyt on taas osastolla. Vanhemmilleni en ole raskaudesta kertonut, se kun toisi heille yhden huolenaiheen lisää, ja toisaalta eihän minulla itsellänikään ole mitään tietoa, tuleeko tästä raskaudesta mitään. Kerron vasta kun ensimmäist seulonnat ovat antaneet terveen tuloksen, tai jos tämä menee kesken, en kerro ollenkaan.

Ainiin ja välillä palelee ja sit tulee hiki. Oliko Katjushalla joku teoria estrogeeniylivallasta jos lämmöt heittelee näin loppukierrosta? Miksi epäilet ettet ole ovuloinut?
Aika selkeet merkit sikäli, ettei lämmöt oo noussut (toki en pysty 2 v. yöheräilyn takia edes vakituiseen mittailemaan aamulämpöjä) ja on esiintynyt egg white mucusta useita viikkoja. Mun normaali kierto oli 26-27 päivää, viimeaikoina ollut 55 ja 45 päivää.
Mun kokemus on, että estrogeenivaje aiheuttaa sahaavaa lämpökäyrää. Välillä sahaa, välillä ei vaan nouse.

CB9033C2-C6F8-4610-9530-0B7223304A47.png

Suski, ilman muuta haet saikkua! Lepo on nyt parasta lääkettä. Milloin sinulla on rv6-7? Niillä tienoilla näkisi jo sykkeen. Jos sitä ultraa haluat aiemmin

Suski on just niillä rajoilla, että syke näkyisi. Aikaisintaan melkeinpä 5+6 tmv. Mä kävin tytöstä ekan mielenrauhaultran muistaakseni 6+4, kun oma klinikka ei suostunut antamaan aikaa ennen kuin 7+2, jolloin tietysti näkyy jo kasvuakin.

Kyllon suskilla piinaavaa - mutta onneksi ne omat olot on ihan yhdentekeviä näissä hommissa, se elämä ei siellä ole kiinni mielialasta tai oireista!
Mä niin voisin kans olla jo raskaana (as we all):shy:, tänään teurastelin ylimääriset kukot pois ja taas mietin miltä tämäkin tuntuu raskaana ollessa.. nyt ollaan siinä että mieli on jo joka hommassa raskaana, keho ei vaan ymmärrä seurata:grin..

tänään teurastelin ylimääriset kukot pois ja taas mietin miltä tämäkin tuntuu raskaana ollessa.. nyt ollaan siinä että mieli on jo joka hommassa raskaana, keho ei vaan ymmärrä seurata:grin..

Lambi :) Sä oot kyllä hurjaluonteinen nainen! :singing:

Kaikki toki halutaan olla raskaana:grin

Last edited by a moderator:
Kiitoksia kysymästä.

Aika epätoivoiselta tuntuu, ei oikeastaan muita raskausoireita kuin armoton närästys, ja sekin saattaa olla puhtaasti noiden keltarauhashormonilääkkeiden syytä. Ärsyttää nämä lääkkeet! Olen ihan onneton lääkkeiden oton kanssa, kun näitä pitää ottaa 8 tunnin välein, ja se vaatisi, että tingin yöunien pituudesta, joten yleensä illan ja aamun välille tulee 10 tuntia väliä, kun illalla en pysy hereillä ja aamulla en saa revittyä itseäni sängystä ylös. Muutaman kerran olen herännyt keskellä yötä ja tajunnut nukahtaneeni vahingossa sohvalle ennen iltalääkkeitä, ja sitten iltalääke on ollut sen pari tuntia myöhässä.

Olen ollut koko joululoman flunssassa. Kahtena yönä piti kuitenkin ottaa Panadolia, kun tuntui että kuolen. Panadolin kanssa pystyi yskimään paremmin, ja sitten pystyi nielemäänkin, ilman että veti kaikkea nieltävää henkeen. Varmaan haen maanantaina saikkua, koska vieläkään en ole terve ja työt alkaisivat maanantaina. Lääkärissä olen käynyt useamman kerran, ilmeisesti oireeni olivat niin pahat, että pyysivät minut takaisin seuraavana päivänäkin, ja sitten taas uudestaan seuraavana päivänä.

Varhaisultra on vasta 18.1. Sitäkin olen harkinnut pyytäväni aikaisemmaksi, kun tuohon tuntuu olevan pieni ikuisuus. Mitään takuitahan ei ole, että sikiö olisi hengissä saati terve, etenkin kun olen varmaan pilannut koko raskauden ottamalla lääkkeet epätarkasti.

Isäni pääsi joulunaikaan pariksi päiväksi kotiin, nyt on taas osastolla. Vanhemmilleni en ole raskaudesta kertonut, se kun toisi heille yhden huolenaiheen lisää, ja toisaalta eihän minulla itsellänikään ole mitään tietoa, tuleeko tästä raskaudesta mitään. Kerron vasta kun ensimmäist seulonnat ovat antaneet terveen tuloksen, tai jos tämä menee kesken, en kerro ollenkaan.

Suski75 :) Rohkeasti eteenpäin, päivä kerrallaan! :Heartpink

Tuskin on huolta, kaikki menee hyvin:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Äläkä suotta kerro etuajassa.
Taisin kertoa omastani lähes 5:nellä kuulla. Olin silloin lähes ikäisesi ja sit se eka tulla tupsahti.

Onneksi on hiljaista, ehtii vihdoin lukemaan rästiviestit! :p

Tulin myös jyystöjen välissä toivottamaan kaikille ihanaa uutta (plussa)vuotta. Täällä kp 9 ja ovis toivottavasti nurkan takana, eilen ip testissä melkein tasavahvat viivat.

Tähdellä taitaa kierto jo olla dpo-puolella? Ja Peppipupu, miltä siellä näyttää?

Motto78 :) Joko ovisplussa tuli ja hyödynnettykin?:cheers

Hankin raskaustestejä, jotta voipi alkaa testailla hetken päästä.

Olo ei tosiaan ole yhtään raskaanaoleva, enkä enää luomuplussaan suuremmin iän takia luota.

Plussatuulta!!!:hello2:hello2:hello2:hello2:cheers

Ei ole lähellä. Ei toimi aitauskaan. Kusti ei polje talolle.
No jännitystä elämään.

Vastavirran akka :) Miten teidän postilastikko? Säilyikö Uuden Vuoden ajan ehjänä?

Myrskyä ollut viimepäivinä, että voi hävitä ihan tuuleenkin...

Paljon varmasti monenlaiaia tuhoja kovan myrskyn takia siellä täällä:sad001

Kiitos kysymästä. Postilaatikko voi hyvin. Tänään oli tyhjäkin. Ei lehtiä, laskuja eikä mitään muutakaan.

Aika myräkkää tuossa oli. Sähköt oli poissa monesti.

Vastavirran akka :) Meilläkin tukevasti paikallaan, mutta laskuja aina riittävän liiaksi täynnä. Tosin ei rästilaskuja:happy118

Mainoksia ei tule, koska ei niitä haluta.

Huoh:smiley-ashamed004 Joulu on vuoden päässä - mikä voitto!

Jouluvastaisena se tuntuu ihanalta.

Pidän tosin kynttilöstä ja tuikuista...tunnelmasta! Siinä se sitten onkin. Uusi vuosi on kivempi, mutta kaikki tapahtui liian nopeasti.

Oispa vapaata...vaikka äitiysloma:smiley-angelic003

Takaisin