----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Maailmakin on keskeneräinen ja sen kanssa on vaan elettävä....:smiley-ashamed004:laughing002
Tää on kyllä kovin totta. Koko elämän kierto tuntuukin menevän keskeneräisyys polttoaineena. Aina täytyy yrittää saada jokin valmiiksi - että sais taas tehdä seuraavan jutun valmiiksi jne.

Lähtikö WM vuotamaan kunnolla, vai mikä meininki siellä nyt?

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Täällä tulee silloin tällöin tippa kirkkaan punaista verta.
Nyt odotan rauhassa mitä tuleman pitää :-)
Lämmöt on korkealla. Eli ei kroppa ihan selkeästi toimi :-D

M-M :) Tavoittelet ehkä täydellisyyttä ja siksi sinun on ehkä vaikea päättää eri vaihtoehtojen välillä mitä haluat.

Keskeneräisyys ärsyttää myös, mutta on joutunut viime vuosina toteamaan, että aina on jokin kesken, eikä sille asialle voi yhtään mitään. Kun jokin on valmis, niin on uusi tai eri asia taas kesken, usein aiempaa haastavampi juttu.

Pääkylmänä ja rauhakseen tutkailet mitä haluat!:smiley-angelic003....be carefull what you want, because you may get it...:sorry::p

Maailmakin on keskeneräinen ja sen kanssa on vaan elettävä....:smiley-ashamed004:laughing002

M-M, onnellista alkanutta uutta 2019 vuotta!:Heartpink

Kaikille, tämä vuosi on hyvä vuosi, nuo numerotkin on ihan parhaimmat = 2019:p !!!
Olkoon tämä vuosi onnekas meille kaikille!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Ehkä mukavuuden haluinen kuvaa meikäläistä paremmin kuin täydellisyyden tavoitteleminen :happy: Mulle on tainnut iskee rehellisesti sanottuna jälkiväsymys nyt kun tämä korvakierre on taputeltu (ainakin hetkeksi) ja elo on ollut leppoisaa viime viikot - ihan mahtavaa kun ei ole tarvinut pinnistellä silmät ristissä ja maailman mahtavinta kun molemmat pienet on terveinä (viimeksi kesällä tämä ihme tapahtui) niin nyt sitten tuntuu että tätä seesteistä kuplaa ei millään haluaisi rikkoa. Lilluttelen & nautin tästä hetken aikaa ja kerään voimia taas.

Tosin luulen kyllä että vois jäädä myöhemmin harmittamaan jos heitetään vauvatoiveet menemään. Puntaroidaan vielä.

Mulla on tämän koulutuksen aikana ollut kaksi äitiyslomaa - siksi tämä tuntuu ihan loppumattomalta urakalta mutta onneksi maali jo häämöttää.

Ja olipa kiva vertaus maailman keskeneräisyyteen - eiköhän tämänkin asian kanssa pysty elämään :)

Täällä 24/26 ja koska Mariq lähetti mulle kamalan kasan testejä korkkasin yhden mutta nega. Silti juhlin koska ei tuhrusta jälleen! Samoin ovis oireet oli tujummat veikkaan Hormone Balancea ja Donafertyjä jotka auttaneet. Dpo? Olisko sit 12 tai 14. Toivo elää koska olen samaa kastia kun WM ja mulla näkyy myöhemmin raskaus. Tosiaan viimeksi piti mennä päiviä yli menkkojen alkamisajan. :dance008

:greet025 limoja... taas...!!

Kp 13 ja nyt kp16....
Onko mulla kaksi ovista:eek:?
Molempia muniksia vihlonut kylläkin.
Ompas luomukierto:)

Siipat ehti sisään uuden vuoden aattona, eli kaksi päivää sitten. Ajoitus lienee sittenkin hyvä:p

Etkö seuraa ovistestillä?
Mulla itselläni limoja tulee aina ja harvoin on kuivaa.
Itselläni se ovista ennen tuleva limaklöntti on niin selkeä ettei jää arvailujen varaan. Mulla luteaalivaihe harvoin kuiva.

Mulla ennen ovista tulee oppikirjamainen kananmunan valkuaista muistuttava limaklöntti. Sen erottaa vaikka mistä. Normilimoja en mäkään erota miehen nesteistä.

Etkö seuraa ovistestillä?
Mulla itselläni limoja tulee aina ja harvoin on kuivaa.
Itselläni se ovista ennen tuleva limaklöntti on niin selkeä ettei jää arvailujen varaan. Mulla luteaalivaihe harvoin kuiva.

Heissan! Ovistestissä oli plussa kp13...sen jälkeen en ole testannut.

Eli tottakai testaan :)

Oon ymmärtänyt et tuplaovikset ovat harvinaisia.
Mutta muutenhan kun ovisplussasta voi sen 36h aikana irrota munasolu koska vain niin voi mennä se parikin päivää ennen kuin irtoaa.

Tänään on vuoto lisääntynyt. Kyllä mä lasken et nyt on jo uusi kierto aluillaan :-)

Yhdyn edellisen mielipiteeseen. Lisäksi LH-aaltoja/huippuja voi tulla muutaman päivän välillä, jolloin jälkimmäinen aalto irrottaa munasolun.

:greet025
Toivotaan onnea ja plussaa meille jokaiselle tänä vuonna 2019!!!!
Vuosi 2019 olkoon onnekas kaikille!!!:Heartblue

Töissä kulunut vuosi, on ollut super onnekas firmalle ja sain vielä tänään uuden vuoden toivotukset itse johtajalta.
Kai tupsahtaa jokin bonus tilille, koska ollaan tehty ulkomaisena firmana tulos historiaa Suomessa:laughing002:happy093

Rahan perässä en koskaan juokse, joten vähän väkisinkin nyt kyykyttän työnantajaa työvoimapulasta....KOSKA...jäin tänään osittaiselle hoitovapaalle:laughing002

Jos lisäapuja olisi, en jäisi.

Jihaa...töitä on nyt vain 6tuntia/pv. ja ylitöitä meillä ei hyväksytä, joten työnantaja ratkaiskoon vihdoinkin työvoimapula ongelman...
.:smiley-angelic003:smiley-angelic006

Täällä ovisplussa. Simppoja torvet pullollaan. Pitänee vielä lisätä kuitenkin.

Tsemppiä kaikille ja plussia tikkuihin.

Vastavirran akka :wink
Jopas siellä on tehokas ja innostunut mies!:joyful: :laughing002

Hienoa, että ovis on hyödynnetty!

Me mennään luomuna kerta laakista ja vähän oviksen jälkeen.

Plussaa tänne ihan kaikille!!!:singing::3some
.

Tää on kyllä kovin totta. Koko elämän kierto tuntuukin menevän keskeneräisyys polttoaineena. Aina täytyy yrittää saada jokin valmiiksi - että sais taas tehdä seuraavan jutun valmiiksi jne.

Lähtikö WM vuotamaan kunnolla, vai mikä meininki siellä nyt?

Lambi :) Tää maailma on näköjään vaan sellainen...elämä on kesken. Ei mikään vuosi tilinpäätöskään pysäytä tuota keskeneräisyyttä... :smiley-ashamed004

Ehkä ne sirkuskanat ois hyvä lisä/vaihtoehto tän kovan bisness maailman keskelle...en tiedä.
Kanoille paikkaa ei vielä ole, mutta se on tulevaisuudessa suunnitteilla:laughing002

Plussaa tämne kaikille!!!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Eihän se nuori kolli enää ole, mutta hyvällä alulla ollaan. Vauvakuume taitaa vaivata pahasti.
Kertalaakikin voi osua maaliin. Tsemppiä piinailuun.

Vastavirran akka :) Tätä haen, nuori on, vaikka kohta 50v.

Tulipa kerta laakista tuo eka lapsonen:p

Nuoria sitä ollaan alle 50v.:joyful:

Minkäs ikäinen mies olikaan?

Takaisin