T
Tähti ★
Vieras
Pitäisi aina olla väh. viikko testaamatta siitä kun menkat myöhässä. Ja mun kohdalla varmaan kaksi :-D
Wheelchair Mama :)
Testaa rauhassa. Toivottavasti ei menkat tule!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitäisi aina olla väh. viikko testaamatta siitä kun menkat myöhässä. Ja mun kohdalla varmaan kaksi :-D
Tää on kyllä kovin totta. Koko elämän kierto tuntuukin menevän keskeneräisyys polttoaineena. Aina täytyy yrittää saada jokin valmiiksi - että sais taas tehdä seuraavan jutun valmiiksi jne.Maailmakin on keskeneräinen ja sen kanssa on vaan elettävä....
M-M :) Tavoittelet ehkä täydellisyyttä ja siksi sinun on ehkä vaikea päättää eri vaihtoehtojen välillä mitä haluat.
Keskeneräisyys ärsyttää myös, mutta on joutunut viime vuosina toteamaan, että aina on jokin kesken, eikä sille asialle voi yhtään mitään. Kun jokin on valmis, niin on uusi tai eri asia taas kesken, usein aiempaa haastavampi juttu.
Pääkylmänä ja rauhakseen tutkailet mitä haluat!....be carefull what you want, because you may get it...
Maailmakin on keskeneräinen ja sen kanssa on vaan elettävä....
M-M, onnellista alkanutta uutta 2019 vuotta!
Kaikille, tämä vuosi on hyvä vuosi, nuo numerotkin on ihan parhaimmat = 2019 !!!
Olkoon tämä vuosi onnekas meille kaikille!!
Täällä tulee silloin tällöin tippa kirkkaan punaista verta.
Nyt odotan rauhassa mitä tuleman pitää :)
Lämmöt on korkealla. Eli ei kroppa ihan selkeästi toimi :-D
Etkö seuraa ovistestillä?
Mulla itselläni limoja tulee aina ja harvoin on kuivaa.
Itselläni se ovista ennen tuleva limaklöntti on niin selkeä ettei jää arvailujen varaan. Mulla luteaalivaihe harvoin kuiva.
Täällä ovisplussa. Simppoja torvet pullollaan. Pitänee vielä lisätä kuitenkin.
Tsemppiä kaikille ja plussia tikkuihin.
Tää on kyllä kovin totta. Koko elämän kierto tuntuukin menevän keskeneräisyys polttoaineena. Aina täytyy yrittää saada jokin valmiiksi - että sais taas tehdä seuraavan jutun valmiiksi jne.
Lähtikö WM vuotamaan kunnolla, vai mikä meininki siellä nyt?
Eihän se nuori kolli enää ole, mutta hyvällä alulla ollaan. Vauvakuume taitaa vaivata pahasti.
Kertalaakikin voi osua maaliin. Tsemppiä piinailuun.