----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:Heartbigred:Heartbigred:happy093OOOOH Suski!!!! Onnea Valtavasti !!!
Mä olen niin pihalla mitä täällä on tapahtunut kun en jaksanu kirjautua aikoihin, ja sitten en muistanut enää salasanaa. Nyt sain aikaiseksi sen hommata ja pari sivua taaksepäin vilkuilleena niin siellä on siis Elovauva tulossa, aivan mahtava juttu!!

Onnea vielä kerran!
Ilmeisesti muilla ei ole vielä plussia? Tänne tulee niin paljon tekstiä,että ei millään jaksa käydä kahlaamaan

:greet025

Öööö Dpo ??
1 tai 3...tai ne molemmat.

Ovistestissä plussa kp13. Sen puolesta ois dpo 3.

Lämmöt ylhäällä. Taas närästää.

No vaan odotellaan mitä tuleman pitää...:greet015

Plussaa kaikille vuoteen 2019!!:cheers

No täällähän on hiljasta nyt. Onko kaikki jyystämässä?

Ketäs seuraavana jännätään?

Tänä aamuna oli kovimmat oviskivut. Huomenna ehkä sitten terolutteja naamariin.

Tsemppiä ihanille naisille.

Onneksi on hiljaista, ehtii vihdoin lukemaan rästiviestit! :p

Tulin myös jyystöjen välissä toivottamaan kaikille ihanaa uutta (plussa)vuotta. Täällä kp 9 ja ovis toivottavasti nurkan takana, eilen ip testissä melkein tasavahvat viivat.

Tähdellä taitaa kierto jo olla dpo-puolella? Ja Peppipupu, miltä siellä näyttää?

Täällä suunnilleen kp 4 menossa ja sellasta outoa vuotoa tulee, mutta eipä voi valittaa uuden kierron alkamisesta. Nyt on kemiallisen jälkeen ollut vain ovuloimattomia kiertoja, eli puolisen vuotta livahtanut nuin vaan ohi.

Motto täällä sinnitellään. Jotain menkkaoireita ja tissit kipeemmät kun aikaisemmin. Muuten ei mitään. Kp 25/26. Tosin Donaferty ja toi siveydenpuu saattaa pidentää kiertoa.

Vastavirran akka onko teroihin vielä se ohje ettei missään nimessä saa aloittaa ennenkun ovis on oikeasti ohi? Saattaa estää sen?

Alkaako seuraavan kierron munikset kasvamaan jo edellisen kierron lopulla? Koska mulla riipii aina välillä oikealta (se huonompi puoli)?

Suski mikä olotila? Onko millaisia oireita? Koska Ultra? Kerro heti kaikki!

Tsemppiä kaikille! Plussaa!

Ainiin ja välillä palelee ja sit tulee hiki. Oliko Katjushalla joku teoria estrogeeniylivallasta jos lämmöt heittelee näin loppukierrosta? Miksi epäilet ettet ole ovuloinut?

Muokattu viimeksi:
Joo. Siihen pitää pyrkiä, että ovis on varmasti ohi. Kyllä näillä napeilla on muitakin käyttötarkoituksia ymmärtääkseni, mutta liian aikaisin voi tosiaan estää oviksen. Kyllä niin toivon, ettei kohta tuhruta.

Ootko testannut tänään? Siveydenpuu. Hmm. Hauska nimi.
Minä olen nuorena käyttänyt terolutia pitkien kiertojen katkaisuun.

Takaisin