----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Just etsin vanhoja tietoja koska olen plussannut kuopuksesta niin tosiaan vasta eka haamu tuli dpo 21. Sitä ennen testit ei näyttänyt mitään. Eli mä oon myöhäinen plussaaja. Sama on näissä keskenmenneissä. Eli hormoni nousee hitaasti.

Mä tulkitsen plussaksi jos viivassa on väriä.
Onko se sitten oikea jää aina nähtäväksi.
Oon tosi tummia punaisia viivoja saanut turhaan, että melkeinpä pitäisi veritestiin aina mennä.

Hyvä kysymys. Viimeisin oli se rfsu.
Sitten oon ulkomaisilla saanut. Jollain puikoilla.
Hiukan ärsyttävä piirre. Mutta kun ei testien pitäisi reagoida kun hcg ja sitä ei pitäisi erittyä kun raskaana.
Moni on ollut sitä mieltä et kaikki olisi olleet kemiallisia mut itse en usko.

Lambi :)
Ovistesti näyttää etukäteen, jonka vuoksi testistä on hyötyä.

Mulla testi muuttuu aina negaksi oviksen jälkeen.
Kiitos, nyt ymmärrän sen hyödyn:happy:!

mulla alkoi nyt viiva haalentua, eiköhän siellä muna nyt liiku - ehkä pohtien kenen tarjokkaista päästäisi sisään:woot:..:happy093.
pientä hiivaoiretta vaan taas..saas nähdä yltyykö. yhtään tekis mieli mitään tököttejä nyt itseensä tunkea.

Hyvä kysymys. Viimeisin oli se rfsu.
Sitten oon ulkomaisilla saanut. Jollain puikoilla.
Hiukan ärsyttävä piirre. Mutta kun ei testien pitäisi reagoida kun hcg ja sitä ei pitäisi erittyä kun raskaana.
Moni on ollut sitä mieltä et kaikki olisi olleet kemiallisia mut itse en usko.

Miksi et usko sitä vaihtoehtoa?
mä oon saanut joitakin plussia yritysaikoina jotka kuitenkin tulleet sitten normi menkkoina, pari päivää myöhässä. Mä lasken noi kyllä "kemiallisiksi". Niiden takia myöskään en tykkää testata liian aikaisin. En halua tietää:shy:..

Saako Suski kysyä mitä klinikkaa käytät, D tai O?

Me saadan yksi IVF julkisella, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan. Hoitosuunnitelma siis tehtiin jo ennen km plussausta. Seuraavaa vaihtoehtoa tässä jo pyöritän mielessä ja alkiodiagnostiikka tietty olis järkevin vaihtoehto, jos rahoitus saataisiin järjestymään.

Lambi: ihan siksi etten usko olevani niin hedelmällinen :-D
Mutta varmasti voi olla myös osa kemiallisia.
Tuo rfsu on ihan huono. Sen jälkeen tein pc:n joka oli blanko. Sen uskon olleen oikeasti viallinen.
Oli joskus nyt syksyllä. Laitoin kuvan tännekin.

Vielä yritetään ehtiä jyystään tänä iltana.... onneksi limoja vielä näkyy...mutta, mutta...
No niin Tähti, nakit nurkkaan ja muna suuhun, kyllä kai se siitä väkisin innostuu:grin:woot:?

Mulla ukkeli varmaan yökahteen ainakin kentällä, ei taida enää väkisinmakuu auttaa tälle solulle..pitää toivoa että on torvissa jo tungosta riittämiin.

Saako Suski kysyä mitä klinikkaa käytät, D tai O?

Me saadan yksi IVF julkisella, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan. Hoitosuunnitelma siis tehtiin jo ennen km plussausta. Seuraavaa vaihtoehtoa tässä jo pyöritän mielessä ja alkiodiagnostiikka tietty olis järkevin vaihtoehto, jos rahoitus saataisiin järjestymään.
Ovumia, se on ollut aivan mahtava kaikin puolin, ei mitään pahaa sanottavaa. Siellä tuo esikoinenkin on tehty.

Aluksi käytiin Väestöliitossa vuosia sitten, sitä kehotan välttämään kuin ruttoa. Nykyään se on Mehiläinen Felicitas, Mehiläinen kun osti Väestöliiton lapsettomuusklinikan. Sieltä siis oli todella kiven alla saada edes ketään vastaamaan puhelimeen, aikoja ei saanut lähiajoille ollenkaan, henkilökunta lähti monen viikon lomille kirjoittamatta mitään käynnistä tietojärjestelmiin, jne.

Minä en myöskään usko RFSU:n testeihin ollenkaan. Puolitoista vuotta sitten kun Oriolalla oli toimitusvaikeuksia, oli kaupoista Pregcheckit loppu ja piti ostaa RFSU:n testejä... totesin etten osta enää jatkossa, koska vahvasti raskaanakin tuli ihan samanlainen hailura kuin ei raskaanakin.

No niin Tähti, nakit nurkkaan ja muna suuhun, kyllä kai se siitä väkisin innostuu:grin:woot:?

Mulla ukkeli varmaan yökahteen ainakin kentällä, ei taida enää väkisinmakuu auttaa tälle solulle..pitää toivoa että on torvissa jo tungosta riittämiin.

Wheelchair Mama :) Siipat sisässä!!!:laughing002

Ovislimat jo ohi, mutta parempi joskus, kunnei koskaan:angelic: :sleep011

Mahtaako enää ehtiä...jos ois sen 24:01:smiley-ashamed004 :laughing002

Hyvää ja Onnekasta Uutta Vuotta 2019!! Kaikille!!!
:hello2:hello2:happy093:happy093

Kp 14

Last edited by a moderator:
Yöllä alkoi tuhrua näkymään. En testaa turhaan.
Uutta kohti vain. Heitin kaikki kiinatestit roskiin sen verta otti päähän. Ikinä en enää osta kun Suomesta testejä.
Tietysti kun menkat ehti myöhästyä 5pv niin mahdollisesti jotain tapahtui.

Hyvää uutta vuotta kaikille!
Pahoittelut WM, lupaava tilanne päällä, ja sitten kosahti :/
Mulla näkyi toissapäivänä turhua, eilen mustahkoa "kuivaa" vuotoa vähän, tänään ei vielä mitään. Eli jotain vanhaa verta, mutta en näköjään päässyt uuteen kiertoon kuitenkaan. Nyt olisi vissiin kp 48 tai jotain.

VM, toivotaan että olis alkuraskauden tiputteluvuodosta kysymys vai alkoiko kunnon vuoto?

Ja tietenkin Hyvää Uutta Vuotta kaikille, toivotaan onnea ja iloa tulevalle & kaikille pikku tuhisijaa (ketkä näin toivovat) tälle vuodelle! :Heartred

Mulla taitaa olla ovis päällä kivuista päätellen. Yritän väistellä isäntää ja pitää ”penisiliiniä polvien välissä”. 4.1 on tarkemmat tutkimukset reumapolilla ja haluan oman terveydentilan selkeämmäksi ennenkuin jyystötalkoot alkaa kunnolla. Hiukan jo mietiskelen että meidän lapsiluku voisi olla jo tässä.. Nyt kun molemmilla muksuilla on korvat tuubitettu, talossa rauha ja bonuksena saa nukkua hyvät unet niin en oo yhtään varma että jaksanko aloittaa valvomiset ja korvakierteet alusta... Koulukin melkein valmis, enää n. vuosi ja saisin paperit ulos. Toki voin jo opintopisteiden puolesta tehdä sairaanhoitajan sijaisuuksia mutta haluaisin jo tämän opiskelu-projektin päätökseen - kaikki keskeneräinen ärsyttää.. Tämmöisiä pohdintoja.

VM, toivotaan että olis alkuraskauden tiputteluvuodosta kysymys vai alkoiko kunnon vuoto?

Ja tietenkin Hyvää Uutta Vuotta kaikille, toivotaan onnea ja iloa tulevalle & kaikille pikku tuhisijaa (ketkä näin toivovat) tälle vuodelle! :Heartred

Mulla taitaa olla ovis päällä kivuista päätellen. Yritän väistellä isäntää ja pitää ”penisiliiniä polvien välissä”. 4.1 on tarkemmat tutkimukset reumapolilla ja haluan oman terveydentilan selkeämmäksi ennenkuin jyystötalkoot alkaa kunnolla. Hiukan jo mietiskelen että meidän lapsiluku voisi olla jo tässä.. Nyt kun molemmilla muksuilla on korvat tuubitettu, talossa rauha ja bonuksena saa nukkua hyvät unet niin en oo yhtään varma että jaksanko aloittaa valvomiset ja korvakierteet alusta... Koulukin melkein valmis, enää n. vuosi ja saisin paperit ulos. Toki voin jo opintopisteiden puolesta tehdä sairaanhoitajan sijaisuuksia mutta haluaisin jo tämän opiskelu-projektin päätökseen - kaikki keskeneräinen ärsyttää.. Tämmöisiä pohdintoja.

M-M :) Tavoittelet ehkä täydellisyyttä ja siksi sinun on ehkä vaikea päättää eri vaihtoehtojen välillä mitä haluat.

Keskeneräisyys ärsyttää myös, mutta on joutunut viime vuosina toteamaan, että aina on jokin kesken, eikä sille asialle voi yhtään mitään. Kun jokin on valmis, niin on uusi tai eri asia taas kesken, usein aiempaa haastavampi juttu.

Pääkylmänä ja rauhakseen tutkailet mitä haluat!:smiley-angelic003....be carefull what you want, because you may get it...:sorry::p

Maailmakin on keskeneräinen ja sen kanssa on vaan elettävä....:smiley-ashamed004:laughing002

M-M, onnellista alkanutta uutta 2019 vuotta!:Heartpink

Kaikille, tämä vuosi on hyvä vuosi, nuo numerotkin on ihan parhaimmat = 2019:p !!!
Olkoon tämä vuosi onnekas meille kaikille!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Takaisin