Just etsin vanhoja tietoja koska olen plussannut kuopuksesta niin tosiaan vasta eka haamu tuli dpo 21. Sitä ennen testit ei näyttänyt mitään. Eli mä oon myöhäinen plussaaja. Sama on näissä keskenmenneissä. Eli hormoni nousee hitaasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis mistä moisia valeviivoja?Oon tosi tummia punaisia viivoja saanut turhaan, että melkeinpä pitäisi veritestiin aina mennä.
Kiitos, nyt ymmärrän sen hyödyn!Lambi :)
Ovistesti näyttää etukäteen, jonka vuoksi testistä on hyötyä.
Mulla testi muuttuu aina negaksi oviksen jälkeen.
Hyvä kysymys. Viimeisin oli se rfsu.
Sitten oon ulkomaisilla saanut. Jollain puikoilla.
Hiukan ärsyttävä piirre. Mutta kun ei testien pitäisi reagoida kun hcg ja sitä ei pitäisi erittyä kun raskaana.
Moni on ollut sitä mieltä et kaikki olisi olleet kemiallisia mut itse en usko.
No niin Tähti, nakit nurkkaan ja muna suuhun, kyllä kai se siitä väkisin innostuu?Vielä yritetään ehtiä jyystään tänä iltana.... onneksi limoja vielä näkyy...mutta, mutta...
Ovumia, se on ollut aivan mahtava kaikin puolin, ei mitään pahaa sanottavaa. Siellä tuo esikoinenkin on tehty.Saako Suski kysyä mitä klinikkaa käytät, D tai O?
Me saadan yksi IVF julkisella, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan. Hoitosuunnitelma siis tehtiin jo ennen km plussausta. Seuraavaa vaihtoehtoa tässä jo pyöritän mielessä ja alkiodiagnostiikka tietty olis järkevin vaihtoehto, jos rahoitus saataisiin järjestymään.
No niin Tähti, nakit nurkkaan ja muna suuhun, kyllä kai se siitä väkisin innostuu?
Mulla ukkeli varmaan yökahteen ainakin kentällä, ei taida enää väkisinmakuu auttaa tälle solulle..pitää toivoa että on torvissa jo tungosta riittämiin.
VM, toivotaan että olis alkuraskauden tiputteluvuodosta kysymys vai alkoiko kunnon vuoto?
Ja tietenkin Hyvää Uutta Vuotta kaikille, toivotaan onnea ja iloa tulevalle & kaikille pikku tuhisijaa (ketkä näin toivovat) tälle vuodelle!
Mulla taitaa olla ovis päällä kivuista päätellen. Yritän väistellä isäntää ja pitää ”penisiliiniä polvien välissä”. 4.1 on tarkemmat tutkimukset reumapolilla ja haluan oman terveydentilan selkeämmäksi ennenkuin jyystötalkoot alkaa kunnolla. Hiukan jo mietiskelen että meidän lapsiluku voisi olla jo tässä.. Nyt kun molemmilla muksuilla on korvat tuubitettu, talossa rauha ja bonuksena saa nukkua hyvät unet niin en oo yhtään varma että jaksanko aloittaa valvomiset ja korvakierteet alusta... Koulukin melkein valmis, enää n. vuosi ja saisin paperit ulos. Toki voin jo opintopisteiden puolesta tehdä sairaanhoitajan sijaisuuksia mutta haluaisin jo tämän opiskelu-projektin päätökseen - kaikki keskeneräinen ärsyttää.. Tämmöisiä pohdintoja.