Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis mitenkä nää o-testit toimii? Siis jos eilen oli testissä selkee punanen tuplaviiva, samoin tänään -ja ehkäkö siis vielä usean päivän? Millon se ovis siis on?? Mitä hyötyä näistä testeistä on jos ei koskaan tiedä kuitenkaan?Testi voi näyttää vaikka viikon plussaa mutta ainoastaan sillä on merkitystä koska eka plussa on tullut.
Harmi ettei jaksanut :-\
Juuri näin! Nämä luo toivoa!Lambi, me luotettiin tiiviiseen tahtiin, joka toinen päivä heti kun menkat loppui. Tosin tämä pysyvä plussa tuli miehen työmatkan aikaan, jolloin talletus oli sunnuntaina ja ovis siitä seuraavana torstaina.
Siis mitenkä nää o-testit toimii? Siis jos eilen oli testissä selkee punanen tuplaviiva, samoin tänään -ja ehkäkö siis vielä usean päivän? Millon se ovis siis on?? Mitä hyötyä näistä testeistä on jos ei koskaan tiedä kuitenkaan?
Siis mitenkä nää o-testit toimii? Siis jos eilen oli testissä selkee punanen tuplaviiva, samoin tänään -ja ehkäkö siis vielä usean päivän? Millon se ovis siis on?? Mitä hyötyä näistä testeistä on jos ei koskaan tiedä kuitenkaan?
Kellistin (sanatarkasti) vastahakoisen ukon eilen, mietti jo jotain me2-tyyppistä kampanjaa samassa tilassa oleville kohtalotovereille... Nyt taitaa olla pakko pitää paussia, muuten tuo muuttaa töihin tai jotain.. Täällä melskas 8 lasta(pari yökyläläistä omien lisäksi) eilen illalla -eikä oikeen inspiroinut miestä enempiin?
Mä uskon kans siihen hyvissä ajoin aloittamiseen talletuksissa, tai oikeestaanhan pitäisi puhua ihan muilla termeillä.. olin jokseenkin yllättynyt että ovis olisikin näin myöhään mun kierroissa (vaikka 28pv kierto sanoisikin just tätä) - mulla himot kun lähes lopahtaa jo tässä vaiheessa. no, aikainen lintu.. Jatkossa en enää testaa ovista, ihan liikaa hommaa mulle, yritän vaan luottaa tähän infoon mikä nyt tuli.
Meillä on myös yks raskaus saanut alkunsa kp8 talletuksista, ja silloin oli 28pv kierto-siimahännät eli takuulla ainakin 5 päivää, tuntemusten perusteella. Sitkeitä simppoja kaikille!
Meillä miehen työmatkat välillä osuu huonoon saumaan ja silloin kyllä harmittaa. Tuntuu, ettei ole varaa jättää sitä olematontakaan mahdollisuutta käyttämättä. Vuosi ei ole vielä mitään. Jospa tänään saat kellistettyä. Tsemppiä.
Toivotaan :)