----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Testi voi näyttää vaikka viikon plussaa mutta ainoastaan sillä on merkitystä koska eka plussa on tullut.
Harmi ettei jaksanut :-\
Siis mitenkä nää o-testit toimii? Siis jos eilen oli testissä selkee punanen tuplaviiva, samoin tänään -ja ehkäkö siis vielä usean päivän? Millon se ovis siis on?? Mitä hyötyä näistä testeistä on jos ei koskaan tiedä kuitenkaan?o_O
Kellistin (sanatarkasti) vastahakoisen ukon eilen:p, mietti jo jotain me2-tyyppistä kampanjaa samassa tilassa oleville kohtalotovereille..:hilarious:. Nyt taitaa olla pakko pitää paussia, muuten tuo muuttaa töihin tai jotain:smiley-ashamed005.. Täällä melskas 8 lasta(pari yökyläläistä omien lisäksi) eilen illalla -eikä oikeen inspiroinut miestä enempiin:think005?

Mä uskon kans siihen hyvissä ajoin aloittamiseen talletuksissa, tai oikeestaanhan pitäisi puhua ihan muilla termeillä.. olin jokseenkin yllättynyt että ovis olisikin näin myöhään mun kierroissa (vaikka 28pv kierto sanoisikin just tätä) - mulla himot kun lähes lopahtaa jo tässä vaiheessa. no, aikainen lintu.. Jatkossa en enää testaa ovista, ihan liikaa hommaa mulle:grin, yritän vaan luottaa tähän infoon mikä nyt tuli.
Meillä on myös yks raskaus saanut alkunsa kp8 talletuksista, ja silloin oli 28pv kierto-siimahännät eli takuulla ainakin 5 päivää, tuntemusten perusteella. Sitkeitä simppoja kaikille:smiley-angelic001!

Siis mitenkä nää o-testit toimii? Siis jos eilen oli testissä selkee punanen tuplaviiva, samoin tänään -ja ehkäkö siis vielä usean päivän? Millon se ovis siis on?? Mitä hyötyä näistä testeistä on jos ei koskaan tiedä kuitenkaan?o_O

Positiivinen o-testi ilmoittaa LH-tason nousun sille tasolle, että munasolun irtoaminen käynnistyy. Tämä LH-piikki irrottaa munasolun keskimäärin 24-36h hormonin noususta (koko haarukka taitaa olla 12-48h, riippuu kierrosta ja yksilöstä). Sillä, miten kauan hormonitaso pysyy korkealla, ei ole väliä. Heti kun testi näyttää tasavahvaa tai voimakkaampaa viivaa, kannattaa siis ryhtyä asianmukaisiin toimenpiteisiin samana ja parina seuraavana päivänä :grin

WM:lle peukkuja!

Musta on ollu kiva ja mielenkiintoista ovulaatioinduktioon liittyen käydä folliultrassa. Silloin kuulee, miltä ihan oikeesti tilanne follien ja limakalvon osalta näyttää. Siihen yhdistettynä sitten vielä Pregnyl, niin eipä tarvi arvailla, koska ovis on.

Täältä ilmoittaudutaan myös mukaan jyystö-uudenvuodenviettoon! Tai oikeestaan välipäiviä on jo vietetty näissä merkeissä. :p

Koska yhtäkään mahdollisuutta ei oo varaa jättää hyödyntämättä, niin kaikkia todennäköisyyksiä vasten jatketaan yritystä suoraan km jälkeen.

Edellisen km jälkeen kävin reilu kahden vkon jälkeen jälkitarkastuksessa. Silloin oli kaikki Ok ja ovis ihan tuloillansa. Elättelen toivoa, että samoissa mentäisiin nytkin. Lääkärinkin meen myöhemmin tällä viikolla, niin sit kuulee tarkemmin.

Motolta miehineen kyllä ihailtavaa aktiivisuutta! Meillä on mies tässä yritystaipaleen aikana alkanut stressaamaan ja keräämään painetta, mikä vaikuttaa suorituskykyyn. Mulle tuo stressiä se, kun yritän miettiä, miten kaikkein ”spontaaneimmin” sessiot ajoitettaisiin ja koska/miten olisi miehelle ”helpointa”.

Eka kerran kun ovisplussa tulee niin siitä laskien munasolu irtoaa seuraavien 36h aikana.
Mä en testaa ekan plussan jälkeen. Ohjeet on kaikissa samat.
Esim. Clearbluen digiovistesti antaa hymynaaman silloin kun liuskatesti plussan.
Se miksi jollain ovistesti on plussa monta päivää peräjälkeen liittyy varmasti lh-hormoniin.
Niissä kierroissa joissa olen ovista tikuttanut niin n. vuorokausi ovisplussasta tulee kananmunalimat ja kivut.
Mulla tulee melki joka kuukausi kunnon eggsit. Sen uskon kertovan ovulaatiosta.
Välillä en saa ovistestillä plussaa. Silloin en usko ovulaatioon.

Kellistin (sanatarkasti) vastahakoisen ukon eilen:p, mietti jo jotain me2-tyyppistä kampanjaa samassa tilassa oleville kohtalotovereille..:hilarious:. Nyt taitaa olla pakko pitää paussia, muuten tuo muuttaa töihin tai jotain:smiley-ashamed005.. Täällä melskas 8 lasta(pari yökyläläistä omien lisäksi) eilen illalla -eikä oikeen inspiroinut miestä enempiin:think005?

Mä uskon kans siihen hyvissä ajoin aloittamiseen talletuksissa, tai oikeestaanhan pitäisi puhua ihan muilla termeillä.. olin jokseenkin yllättynyt että ovis olisikin näin myöhään mun kierroissa (vaikka 28pv kierto sanoisikin just tätä) - mulla himot kun lähes lopahtaa jo tässä vaiheessa. no, aikainen lintu.. Jatkossa en enää testaa ovista, ihan liikaa hommaa mulle:grin, yritän vaan luottaa tähän infoon mikä nyt tuli.
Meillä on myös yks raskaus saanut alkunsa kp8 talletuksista, ja silloin oli 28pv kierto-siimahännät eli takuulla ainakin 5 päivää, tuntemusten perusteella. Sitkeitä simppoja kaikille:smiley-angelic001!

Lambi :)
Ovistesti näyttää etukäteen, jonka vuoksi testistä on hyötyä.

Mulla testi muuttuu aina negaksi oviksen jälkeen.

Harmittaa tuo miehen eilinen vetelyys, heti kun eilen tuli luomu plussa:smiley-angelic002

Vielä on ovis meneillään, mutta ei tietoa jaksaako mies tänään kun tulee töistä. Syytä olisi! Mistä tiedän, että mistä eilinen jaksamattomuus johtui.

Olettaako hän, ettei luomu voi onnistua, koska inssejä on takana vuosi.... ??:eek:

Toivottavasti tästä ei syty sanasotaa. Voihan uuden vuoden masis:arghh:

Plussaa kaikille!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Last edited by a moderator:
Meillä miehen työmatkat välillä osuu huonoon saumaan ja silloin kyllä harmittaa. Tuntuu, ettei ole varaa jättää sitä olematontakaan mahdollisuutta käyttämättä. Vuosi ei ole vielä mitään. Jospa tänään saat kellistettyä. Tsemppiä.

Vastavirran akka :) Olisikin ollut työmatkalla. Vuosi ei aikana ole mitään, mutta viimeiset metrit, niin ei ole varaa leikkiä asioilla.

Harmi, kun klinikka ei ole auki.

Tänään juuri mietin tätä yritystä. Elokuussa 2015 aloitimme. Nyt alkaa jo vuosi 2019.
Jos käy niin että nuo kiinatestit näyttää päin honkia niin voin kuvitella kuinka v*tuttaa.
Hyvää loppuvuotta kaikille! Sitä vielä hetki jäljellä.

Suski75:
Etkös sä tehnyt juuri pctestejä?
Millä dpolla plussasit? Eli eikä dpot voi laskea kun tietää siirrettävän alkion iän?

Testasin melkein joka päivä siirrosta lähtien. Blankoja suurin osa, dpo 12 tuli hailea hailura, joka erosi blankosta siinä määrin, että tein varmuuden vuoksi samasta pissasta digitestin, joka näytti plussaa. Ja pregcheckillä testasin aluksi.

Ja niin, jos olisin aloittanut testaamisen vasta dpo12, olisin tulkinnut sen hailuran negaksi, niin vaalea se oli, mutta kun niitä blankoja oli jo tehty, näkyi ero selvästi.

Kovaa vihlontaa tuntui jo samana iltana kun alkionsiirto oli tehty, joten arvelen alkion kiinnittyneen jo dpo6 (siis 6-päiväisen alkion siirtopäivänä), vaikka klinikan mukaan kiinnittymispäivän oli tarkoitus olla dpo7, eli vasta siirrosta seuraavana päivänä. Dpo7 ei tuntunut mitään.

Takaisin