----45+++++ kuumeiset

Kettutyttö, aikaisintaan kuukauden päästä alkaisi se hoitokierto. Mulla on varmaan tulokset käytössä tammikuun loppuun mennessä. Seuraavat menkat alkaa ehkä helmikuun ekalla kokonaisella viikolla tai sen jälkeen, mutta en pidä kiirettä jos ei siihen vielä saada yksimielisyyttä suunnittelukäynnillä. Että ehkä se alkais sitte maaliskuussa alkavista menkoista sitten.
Mulla on ollut vuosikausia kuukuppi, ja olen tykännyt. Nyt en ole vielä aloittanut sen kanssa synnytyksen jälkeen, mutta tuun käyttämään (jos en taianomaisesti tuu raskaaksi taas). Ohutta punaista tulee pyyhittäessä, saapa nähdä minkälainen vuoto tähän kohtaan tulee.
 
Täällä vasta dpo 5. Tämä on kyllä hommaa. Tsäänssi vain 12 x vuodessa raskautua. Pari viikkoa kuussa touhataan raskautumismielessä ja loppuaika oottaa alkaako menkat vai ei.

Flo ei vieläkään varmistanut ovista...

Muska :) Koska aiot testata? Dpo9?

.
 
Mä join kahdessa viime raskautumisessa greippimehua ja punkkua dpo 5-7 tai jotain. Sattumaa kaiketi. Nyt join punkkua toissa iltana, eilen unohtui. Olin niin selästä kipeä, tosin olis voinu auttaa siihenkin, tais vaan keskittyminen mennä selviytymiseen kivusta.

Meillä on hotelli lomareissu ( all incl. ) suunnitteilla ja mies sanoi, ettei halua siellä yksin ottaa.. Joten lupasin messiin, mikäli nyt ees ollaan menossa...ja se olisi dpo 5-15 :)
Punaviinilinjalla sitten, jos jotain.

.
 
Kettutyttö, aikaisintaan kuukauden päästä alkaisi se hoitokierto. Mulla on varmaan tulokset käytössä tammikuun loppuun mennessä. Seuraavat menkat alkaa ehkä helmikuun ekalla kokonaisella viikolla tai sen jälkeen, mutta en pidä kiirettä jos ei siihen vielä saada yksimielisyyttä suunnittelukäynnillä. Että ehkä se alkais sitte maaliskuussa alkavista menkoista sitten.
Mulla on ollut vuosikausia kuukuppi, ja olen tykännyt. Nyt en ole vielä aloittanut sen kanssa synnytyksen jälkeen, mutta tuun käyttämään (jos en taianomaisesti tuu raskaaksi taas). Ohutta punaista tulee pyyhittäessä, saapa nähdä minkälainen vuoto tähän kohtaan tulee.

Ei tule minusta kyllä kuukuppilaista. Mä tunnen sen ihan kokoajan. Inhottava tunne. Laitoin Mä sen miten hyvänsä.
 
Tähti mihin olette menossa? Ulkomaille? Lähteekö teidän taapero mukaan myös vai jääkö kotiin hoitajan kanssa kun ottamisia mietitte...
Mä en viitsi nykyisin juoda mitään kun on tuo 1v, ennen joskus saatoin lasten paikalla ollessa ottaa pari mut en nykyään. Enkä varmaan jaksais enemmälti ottaakaa vaikka olis hoitaja ku on niin raskasta sairastaa seuraava päivä.

Tuskin vkl testaan ku su vasta dpo 10. Ehtii ens viikolla jos tarpeen.
 
Minäkään en ole ihastunut kuukuppiin. Sen peseminen on hankalaa ja lisäksi se falskaa aina sen verran että joudun kuitenkin varmistamaan siteellä. Kotona käytän nykyään kangassidettä (mukavampi kuin muovinen kertisside) ja muualla tamponia + sidettä.
 
Tajusin nyt vasta katkoa sitä antennia tuosta kuukupista. Nyt on jo ihan mukava olla. En tunne enää kokoajan.

Tänään kp 2 ja huomenna ensimmäinen letrozol. Jännää.

Kettutyttö :) Jänskään sun puolesta!

Onko sulla muutoin kuukautiset tarkat? Ovuloitko joka kuukausi?

Ikää sinulla alkaa olla, mutta ei liikaa :) Ekan sain 43-vuotiaana ja raskaus oli täysin ongelmaton :)

Tsempit!! Kerrohan tuntemuksia, kun aloitat tuon lääkkeen.

.
 
Tähti mihin olette menossa? Ulkomaille? Lähteekö teidän taapero mukaan myös vai jääkö kotiin hoitajan kanssa kun ottamisia mietitte...
Mä en viitsi nykyisin juoda mitään kun on tuo 1v, ennen joskus saatoin lasten paikalla ollessa ottaa pari mut en nykyään. Enkä varmaan jaksais enemmälti ottaakaa vaikka olis hoitaja ku on niin raskasta sairastaa seuraava päivä.

Tuskin vkl testaan ku su vasta dpo 10. Ehtii ens viikolla jos tarpeen.

Muska :) Matka kohde yhä auki, mutta aina ulkomaille.

Poika on ollut kaksi kertaa eri kohteessa. Ekan kerran oli 8kk ikäinen ja toisen kerran 1v 2kk. Pojan kanssa mennyt aina hienosti matkat ja varsin helposti muutkin reissut, (sis. esim. apinalaaksot, eläintarhat kohteessa jne..)
No, kerran oltiin Ruotsin laivalla, kun poika oli 3kk ikäinen.

Thaimaaseen olen kieltäytynyt lähtemästä näin pienen kanssa pitkän matkan vuoksi. Ehkä ei kannata mennä, kun kuitenkin nähty siellä jo riittävästi.

Karibian risteily olisi yksi ikuisuus haave, mutta siellä on lapsilla tietääkseni ikäraja 2-vuotta. Työkaveri haaveilee myös siitä, mutta sanoi, että menisi kaksin vaimon kanssa ja 3v + 9kk ikäiset jäisi kotiin hoitoon.

Tsempit sinne kohti testausta!!:p

.
 
Last edited by a moderator:
Kettutyttö :) Jänskään sun puolesta!

Onko sulla muutoin kuukautiset tarkat? Ovuloitko joka kuukausi?

Ikää sinulla alkaa olla, mutta ei liikaa :) Ekan sain 43-vuotiaana ja raskaus oli täysin ongelmaton :)

Tsempit!! Kerrohan tuntemuksia, kun aloitat tuon lääkkeen.

.

Kerron! Ei oo menkat ollu kovin ongelmattomat. Ovulaatioista en osaa sanoa, kun en koskaan tarvinnut tietoa. Kierukka laitettiin hoidoksi aikoinaan kun vuoto oli liian runsas. Tunnin välein sekä super-tampponin että yösiteen vaihto. Söin siihen lääkettäkin mutta se ei oikein auttanut. Nyt kierukanpoiston jälkeen on runsaat mutta ei niin runsaat enää onneksi. Riittää kun 2-3 H välein vaihtelee.
 
Itse jouduin katkomaan sen antennin kokonaan pois, lyhytkin pätkä tuntui. Ilman antennia se on kyllä vaikeampi saada ulos.

Täällä tänään ovisplussa :) :) :) Spermalotto vetämään.

Mäki otin ihan nysäksi. Pois tulee ihan hyvin kun vähän ponnistaa.
Tsemppiä nyt, että juuri oikeat simpat löytää perille ja tapahtuu mukavia!
 
Mää oon joskus miettinyt tuota kuukuppia mut jotenkin se tyhjennys muetityttää. Onko sitten pitkin lattioita...
 
Muska77, poisottaessa puristan sitä varovasti lyttyyn, että saan hiukan ilmaa väliin, mutta ei liikaa ettei se lorahda mihin sattuun. Pöntön päällä, niin ei mene lattialle :) Minun mielestä se on oiva ja ekologinen keksintö, ja toimii huomaamattomana suojana, on vuotoa sitten enemmän tai vähemmän.
Meillä on tytöllä kestovaipat, että on tätä "tyyppiä" :)
 
Tulin vaan kuukuppia hehkuttamaan, ite kaksi kiertoa käyttänyt ja se on kyllä maailman paras keksintö! Ite en tykkää siteitä käyttää, tamponia pitäisi joka vessareissun aikana vaihtaa kun ällöttää pissiminen sen kanssa ja varsinkin dieetin aikana kun vessassa tulee käytyä joka tunti ainakin kun vettä juodaan hirveästi niin ei kiva limakalvoille :/ Mutta kuukupin kanssa riittää runsaankin vuodon kanssa vaihto/tyhjennys 2-3 kertaa vuorokaudessa! Eikä häiritse vessakäynnillä paitsi with number two, voi luiskahtaa pönttöön ainakin itellä :D Harjottelua vaatii kyllä, itellä Lunette 2 kun kaksi synnyttänyt ja vuoto runsasta ekat päivät, antennin poikkasin pois kun se painaa muuten pahasti, poisottaminen helppoa kun päästää ilmaa just väliin ja nykäsee irti, aamuisin se on yleensä kivunnut ylös ja saa tehdä vähän työtä että siihen ylettyy, muuten ei ongelmaa :) Jos tuntuu ettei kuppi tunnu hyvältä niin nykyään niitä on ainakin 10 eri merkkiä ja tuplasti enemmän eri kokoja, tietty maksavat sen ~20€ kpl ettei kauheasti halua ostaa erilaisia kokeiltavaksi mutta on se sen arvoista että löytää sopivan :)
 
Tulin vaan kuukuppia hehkuttamaan, ite kaksi kiertoa käyttänyt ja se on kyllä maailman paras keksintö! Ite en tykkää siteitä käyttää, tamponia pitäisi joka vessareissun aikana vaihtaa kun ällöttää pissiminen sen kanssa ja varsinkin dieetin aikana kun vessassa tulee käytyä joka tunti ainakin kun vettä juodaan hirveästi niin ei kiva limakalvoille :/ Mutta kuukupin kanssa riittää runsaankin vuodon kanssa vaihto/tyhjennys 2-3 kertaa vuorokaudessa! Eikä häiritse vessakäynnillä paitsi with number two, voi luiskahtaa pönttöön ainakin itellä :D Harjottelua vaatii kyllä, itellä Lunette 2 kun kaksi synnyttänyt ja vuoto runsasta ekat päivät, antennin poikkasin pois kun se painaa muuten pahasti, poisottaminen helppoa kun päästää ilmaa just väliin ja nykäsee irti, aamuisin se on yleensä kivunnut ylös ja saa tehdä vähän työtä että siihen ylettyy, muuten ei ongelmaa :) Jos tuntuu ettei kuppi tunnu hyvältä niin nykyään niitä on ainakin 10 eri merkkiä ja tuplasti enemmän eri kokoja, tietty maksavat sen ~20€ kpl ettei kauheasti halua ostaa erilaisia kokeiltavaksi mutta on se sen arvoista että löytää sopivan :)

Nyt mäki jo hehkutan. Meni näköjään kaks päivää tottuessa. Täähän on loistava! Onneksi hankin :)

Tänään aamulla otin ekan letron sitten
Pää alkoi särkee parin tunnin päästä. Meni ohi tunniksi parasetamolilla, alkoi uudestaan ja otin toisen. Meni ohi. Nyt on ilkeä pahoinvointinen olo, mutta eiköhän se mee ohi.
 
Tänään aamulla otin ekan letron sitten
Pää alkoi särkee parin tunnin päästä. Meni ohi tunniksi parasetamolilla, alkoi uudestaan ja otin toisen. Meni ohi. Nyt on ilkeä pahoinvointinen olo, mutta eiköhän se mee ohi.

Iiikkk.. miten voit?:rolleyes:
.
 
Äh, täällä on niin vaihdevuodet ovella:
ImageUploadedByVau Foorumi1515822769.415061.jpg

Mun mielestä tulos on positiivinen. Kaksi edellistä kiertoa alkoi todella haaleilla testituloksilla, mutta tästä ei kyllä haaleaa saa hyvällä tahdollakaan. No, onneks on niitä alkioita ...!
Katjusha kp 3
 
Takaisin
Top