----45+++++ kuumeiset

Lämpö näyttää lähteneen nousuun. Eka kierto kun mittaan alusta lähtien. Ihan mielenkiintoista.

Meillä mies häippäsi keikalle, soittaa eräässä nimeltämainitsemattomassa bändissä. Isommat lapset on isällään ja me kaksin pienimmän kans. Outoa kun on näin hiljaista. Me ei kaksisteen niin pidetä meteliä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20180106-203027.jpg
    Screenshot_20180106-203027.jpg
    614.1 KB · Katsottu: 145
Plääh, huomasin juuri että minultahan loppui q10 ja gelee royal kesken kun täyttelin noita dosettejani. En ole tainnut syödä niitä moneen päivään, enkä ole huomannut ollenkaan. Toivottavasti ei nyt jää siitä kiinni. Vähän ahdistaa.
 
Hirvi, luulen että jotain merkkiä/mallia myydään kyllä. En tiedä, ei näissä kai hirveen isoa eroa oo. Toivotaan, että löydät!
 
Kuningatarhyytelöä kapseleina. Sitä käytetään täällä tukemaan hormonitoimintaa. Mitä vuosikymmeniä sitten jo näin mainostettavan vaihdevuosia helpottamaan :)

Okei. Kiitos tiedosta. Mä en uskalla käyttää vitamiineja kummempaa, kun Thyroxin ei oikein toimi kaikkien ”luontais”valmisteiden kanssa. Tai näin on kehotettu mua.


Tänään otin viimeisen terolutit. Nyt sitten Ootan niitä menkkoja alkavaksi. Välillä jo tuntuikin, että tulee, mut meni ohi nekin tuntemukset. Huoh.
Mä miin jo haluisin aloittaa ne letrot!!
 
Meikäläinen ajautuu monenlaisiin testeihin päästäkseen enää alkionsiirtoon. Eli kun tästä on keskustelua ollut, meidän lääkäri edellyttää mammografia&rintojen uä, kilpparikokeet ok tuloksin 3 kuukauden sisällä, verenpaine normaali, kuntoilutottumukset, edellisen raskauden kulku... sokerirasituksen kävinkin, siitä ei tosin kysellyt.
Eli minäpä sitten varasin ensi viikolle sen mammografian ja seuraavalle viikolle verikokeen. Onhan tässä, mutta hyvää terveystietoa tulen saamaan, kävi niin tai näin. Meillä on kaksi erikseen pakastettua alkiota jäljellä, joilla on noin 40% mahdollisuus onnistua, mikäli selviävät sulatuksesta siirtoon. Raskaaksitulemisen riski on siis olennainen ja realistinen :) Meillä on tehty vuosien saatossa monen monta siirtoa, jossa toiveet/todennäköisyydet ovat olleet alhaiset ja tulos nolla.
 
Hirvi, en ole varma, mutta varmasti tässä on riskejä naisten syöpiin yms, joten siksi käydään kaikki riskit ennalta läpi. Tavallaan on ihan hyvä, että on tiukkana. Tämä on vakava asia, sekä äidille että mahdolliselle tulevalle lapselle. Kyseli kaikki suvun riskitekijät ja papat yms.
 
Katjusha: onpa jännä, että vaativat mammografian. Johtuukohan pas:ssa käytettävästä estrogeenistä vai perusteliko lääkäri tätä mitenkään? Ihanaa, että teillä kaksi alkiota vielä niin on tarvittaessa toiseenkin yritykseen kyytiläinen!

Muoks. Flo-sovellus ei hälytellyt erikseen ovulaatiosta, mutta sen avulla tuli helposti kiertoa seurattua. En nyt tehnyt mitään testejäkään, kun osui kehon tuntemukset ja kalenterimerkinnät yksiin. Ja hyödynnetty on. Näin tosin viime yönä unta, että kuukautiset alkoivat...
 
Mollukka, luulen, että juuri estrogeenilääkitys on tässä se riski. Mutta näillä mennään. Pitäishän sinne mammografiaan muutenkin mennä, ties kuinka vanhaksi joutuisi odottamaan kunnallista seulontaa.
 
Mollukka, luulen, että juuri estrogeenilääkitys on tässä se riski. Mutta näillä mennään. Pitäishän sinne mammografiaan muutenkin mennä, ties kuinka vanhaksi joutuisi odottamaan kunnallista seulontaa.

Testeissä menee varmaan oma aikansa, mutta puhuitteko pas-aikataulusta mitään vielä?
 
:greet025

Oon taas pudonnut ketjusta, ei näy ilmoituksia..

Täytyy lueskella mitä kullekin kuuluu :)

.
 
Ei mitään merkkiä menkoista. Eilen vika Terolut. Hermoilu ja odottelu viivästyttää myös. Ihme juttu sekin.
Mä en vaan malttaisi enää hetkeäkään odottaa, että pääseen ottaa ekan letro-kuurin ja aloittaa taas yrittämisen.

Taikokaa mulle menkat nyt heti!! :D

Katjusha, hyvä toisaalta että tutkitaan. Mammografia taitaa julkisella seulonta olla vasta 50 ekan kerran?
 
Kävipä tosi kiva tuuri ton ubikinonin kanssa. Huomasin vasta kassalla että se oli tarjouksessa, oikein mukava yllätys :-) Gelee royalin jouduinkin sitten ostamaan luontaistuotekaupasta aika kalliilla. Mutta nyt ei onneksi vähään aikaan tarvitse kiertää kauppoja noita etsien. Jatkossa yritän huolehtia että ehdin tilata noita postimyynnistä, vihaan kaupoissa kiertelyä.
 
Hirvi, nettikaupat on kyllä hyvä vaihtoehtoa. Tosi rasittavaa kierrellä etsimässä! mä kans löysin sattumalta tarjouksen, kun hain Fluzinciä, ja saman kuun avainapteekkitarjous koski Q10, kyllä siihen viitsii jo lomakkeen täyttää, kun saa heti etua.
Jos nuo kokeet saadaan otettua, että tulokset nähtävillä, varaan meille yhteisen ajan miehen kanssa sinne klinkalle. Allekirjoitetaan hoitosuostumukset ja käydään vielä lopullisesti suunnitelma läpi. Jos vihreää valoa näytetään ja olemme valmiit toimenpiteeseen, se tarkoittaa sitten Progynova-lääkityksen aloitusta seuraava kp 2 ja kontrolliultra noin kp 11-12 limakalvolle. Viittä päivää ennen suunniteltua alkionsulatusta ja siirtoa aloittaisin keltarauhashormonin, koska leikimme, että siirtopäivänä on 5 dpo. Käytännössä sitten se on siinä, parin viikon päästä verikoe, jos ei oo sitä ennen lörähtänyt vuoto. Viimeksi testasin jo ihan hyvän plussan "14 dpo" iltasella, kun tuli sellainen tunne...
 
Mua jännittää jo nyt sun puolesta....

Täällä dpo 3 tai 4. Epäilen neljää ku to oli ilmapallo vattassa ja hetken aikaa pisti alas oikealle.

Tylsää taas ootella. Onneks on tässä kaikenlaista touhua niin ei läheskään koko aika ehdi miettiä.
 
Takaisin
Top