----45+++++ kuumeiset

Hirvi, ei sinällään ole väliä. Olen vain kipuillut varhaisten vaihdevuosivaivojen kanssa jo aiemmin. En oo henkisesti valmis luopumaan tästä melko olemattomasta hedelmällisyydestä. Vaikka onpa kai se vaikea prosessi monille, jotka ovat normaalisti saaneet biologisia lapsiakin. Harva kai iloitsee vanhenemisen tästä vaiheesta :)
 
No juu, en ole tähän päivään mennessä iloinnut vanhenemisesta vielä kertaakaan elämässäni. Mutta hyvä jos ei vaikuta hoitojen onnistumiseen.
 
Täällä apteekin herkällä nega. Tahdonvoimakaan ei saanut siihen edes hentoa viivaa.
Dpo 10-11.

Kurjaa :sad001
Mut Mä sain vasta dpo 14 tosi tosi hennon. Jos se siitä vielä ilmaantuisi. Mikä kp?

Mulla tänään neljäs letrozol päivä. Meillä on nyt tän kierron aikana ikävästi aikataulut ihan päällekkäin miehen kanssa. Just nyt kun olis hyvä olla kunnolla aikaa :sad001 Tarvii aikatauluttaa päivistä hetkiä tähän hommaan ja se on kyllä kurjaa. Ja just nyt kun viel maksaakin tää kierto (ultratvyms) ja siihen satsaa niin olisi kiva suht rennosti olla. Mut nyt se ei onnistu.
Mua se ei niinkään stressaa mut Mä stressaan miehen puolesta. Tai sitä oikeestaan, ett kos hän stressaa ja sit ei onnistukaan... Ei oo koskaan niin käynyt, mut ei hän mikää supermies oo, joten hyvin voi käydä.
Muutoin mulla on harmittavaisen luottavainen olo tästä kierrosta. Mä oikeen pelkään miten Tuun tippuu ylhäältä alas, mut en saa itseeni pudotettua pilvistä alas jo valmiiksi. Mulla on tunne (unia yms) että tästä tärppää. Ja eihän se nyt niin mee. Erittäin luultavaa, että ei tärppää.

Kohta lähden ura/opiskelu/työneuvontaan. Oon hakenut yhteen kouluun ja pääsin haastatteluun. Se on keskiviikkona. Mutta tänään katsotaan muitakin vaihtoehtoja. Työkokeilu kiinnostaisi myös. Mutta Mä en tiiä mihin yrittäisin. En ainakaan omalle entiselle alalle. Se on kammotusajatus.
 
Dpo 8-9. Viikon päästä uuteen kiertoon.

Somac on sen pahimman terän vieny närästyksestä neljän päivän käytön jälkeen, mutta se kannattais vaihtaa sellaseen lääkkeeseen, joka sopii raskautta yrittävälle. Jahka nyt pääsis sinne lääkäriin. Yritän aikaa varata, mutta ei pääse läpi. No jossain vaiheessa tätä päivää varmaan onnistuu. Mulla jo kummittelee mielessä tähystykset, refluksitaudit ym. :hungover:

Kettutyttö: Tosi ymmärrettävää, että hoitokierrossa tuntee enemmän paineita. Koeta ajatella, että tää on ikään kuin testikierto, jossa nähdään, miten keho reagoi lääkkeeseen jne. Helpommin sanottu kuin tehty toki. Itselläkin vahvasti taipumusta stressata, murehtia ja ennakoida milloin mitäkin. On niin vaikea välillä vaan antaa elämän soljua.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :)
 
:greet025OVIS PLUSSA!! Kp13....

Varasin aamulla ultran, että onko tää ees ihan totta jo näin aikasin.

Ja siellä.. möllötti yksi iso folli ( 24mm), sekä kohdun limakalvo kuulemma juuri, kuin pitää.

Ehdittiimpä onneksi eilen aloittaa, kun ovistesti alkoi vauhdilla vahvistua illalla.

Oiskohan tää nyt sen vehniksen ansiota:rolleyes:

.
 
Last edited by a moderator:
:greet025OVIS PLUSSA!! Kp13....

Varasin aamulla ultran, että onko tää ees ihan totta jo näin aikasin.

Ja siellä.. möllötti yksi iso folli ( 24mm), sekä kohdun limakalvo kuulemma juuri, kuin pitää.

Ehdittiimpä onneksi eilen aloittaa, kun ovistesti alkoi vauhdilla vahvistua illalla.

Oiskohan tää nyt sen vehniksen ansiota:rolleyes:

.

Hienoa!! Ja toivottavasti vehnis ois auttanu. Ku mäki aloitin niin olisi toivoa :)
 
Dpo 8-9. Viikon päästä uuteen kiertoon.

Somac on sen pahimman terän vieny närästyksestä neljän päivän käytön jälkeen, mutta se kannattais vaihtaa sellaseen lääkkeeseen, joka sopii raskautta yrittävälle. Jahka nyt pääsis sinne lääkäriin. Yritän aikaa varata, mutta ei pääse läpi. No jossain vaiheessa tätä päivää varmaan onnistuu. Mulla jo kummittelee mielessä tähystykset, refluksitaudit ym. :hungover:

Kettutyttö: Tosi ymmärrettävää, että hoitokierrossa tuntee enemmän paineita. Koeta ajatella, että tää on ikään kuin testikierto, jossa nähdään, miten keho reagoi lääkkeeseen jne. Helpommin sanottu kuin tehty toki. Itselläkin vahvasti taipumusta stressata, murehtia ja ennakoida milloin mitäkin. On niin vaikea välillä vaan antaa elämän soljua.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :)

Yritän ottaa testinä. Kiitos, tuo itseasiassa helpotti.
 
Hienoa!! Ja toivottavasti vehnis ois auttanu. Ku mäki aloitin niin olisi toivoa :)

Kettutyttö :)
Uskon vehnikseen. Ainakin käytin sitä onnistuneeseen raskauteen :)

Ovis on selvästi aientunut vehniksen käytön myötä. Normisti se olisi aika tarkkaan kp 16. Siksi lähdin ultraan, koska mun ovis ei yleensä tosiaan ole vielä kp13.

Tsempit sinne! :)
 
No juu, en ole tähän päivään mennessä iloinnut vanhenemisesta vielä kertaakaan elämässäni. Mutta hyvä jos ei vaikuta hoitojen onnistumiseen.

Hirvi :) Totta :) ....Ehkä synttäreitä kannattaa juhlia vain, kun on lapsi.

.
 
Last edited by a moderator:
Täällä ollu ilta pää kipeä. Enteilee kaiketi menkkojen saapumista...huoh... Laskeeko se keltarauhashormoni tai joku joka tekee pääkipua. Ja iltalämpö oli vain 36,6 kun ollu nyt illoin 36,9-37,2
 
Muokattu viimeksi:
Muska77, Mä oon kokenut että estrogeenitason lasku aiheuttaa mulle päänsärkyä. Ja siitä sen huomaa myös, että urheilusuorituksissa voi ylittää itsensä testosteroniryöpyssä kuukautisten lähellä :wink
 
Eipä tarvi testejä tuhlata... Tämä kertoo mitä pian tapahtuu. Odottele päivää sitten gynekäyntiä parin viikon päästä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20180116-075115.jpg
    Screenshot_20180116-075115.jpg
    558.2 KB · Katsottu: 146
Muska77, blaah...
no, Mä kävin aamulla siellä mammografiassa ja sieltä ei löytynyt mitään hälyttävää. Samalla ultras mun jäätynyttä olkapäätä. Sieltä ei löytynyt jättikalkkia tmv. superikävää. Toivotaan, että jatkaa paranemistaan.
Mammografiassa pitäisi käydä kahden vuoden välein, ja kyllähän se viisaampi on vaan käydä, kuin olla käymättä..!
 
Takaisin
Top