----45+++++ kuumeiset

Katjusha, nyt muaki jännittää! Toivottavasti vihreä valo alkaa palamaan!

Muska, tsemppiä odotteluun sinulle :)

Hirvi, hyvä että löytyi valmisteet ja tosiaan nettikaupat on vähän liiankin helppoja välillä. Mulla jäänyt kaupassa käynnit niin vähiin, että parempikin kun kävisi ihmisten ilmoilla vähän useemmin.

Nyt!! Ne alkoi :) eli kp 1 jos vain kunnon runsas vuoto jo tänään. Eli torstaina alkaa letro :) :)
 
Tsemppiä kaikille, toivottavasti tulee pian +-uutisia! :) Kiva että ketjuun on tullut uusia kuumeilijoita!

Meillä on ollut elo sen verran kiireistä etten ole ehtinyt kirjoitella tänne. Toivottavasti tämä hektisyys rauhottuis pian! Meillä alkaa yrittelyt seuraavasta kierrosta tod.näk. Ukko-kulta on niin kiinni töissään ettei kellistelyä ehdi edes ajatella. Onneksi tätä suhinaa kestää enää muutaman viikon.

Halusin vaan huikata että lähetän hyviä viboja teille täältä taustalta ja hyppään kunnolla remmiin mukaan kun tää kaaos rauhoittuu!
 
Täällä vasta dpo 5. Tämä on kyllä hommaa. Tsäänssi vain 12 x vuodessa raskautua. Pari viikkoa kuussa touhataan raskautumismielessä ja loppuaika oottaa alkaako menkat vai ei.

Flo ei vieläkään varmistanut ovista...
 
Täällä vasta dpo 5. Tämä on kyllä hommaa. Tsäänssi vain 12 x vuodessa raskautua. Pari viikkoa kuussa touhataan raskautumismielessä ja loppuaika oottaa alkaako menkat vai ei.

Flo ei vieläkään varmistanut ovista...

Muska :) Miten voi ollakkaan turhauttavaa...

Kp7, kohta alkaa ovistestailut...

.
 
Mua kyllä jännittää hirmusti! KAikki lähinnä. Letrojen mahsolliset sivuvaikutukset, ja etenkin se jos kypsyy liikaa ja tuleekin touhukielto. Että voitteko pitää varpaatkin pystyssä, että enintään kolme follia kypsyy.

Muska, tuo niin on kyllä totta. jos ajatellaan että 12 krt 10-15% mahikset niin vähäiset ne vuodessa on. Ja kun ikä laskee mahollisuudet ja muut kaikki vaivat ja jutut, mitä tässäkin ketjussa on niin... joo on kyllä pienet. Ja sitten kuitenkin lapsia syntyy maailman sivu ja syntyy edelleen.

Nyt plussapeukut ja plussatuulet puhaltelemaan kaikille!
 
Mua kyllä jännittää hirmusti! KAikki lähinnä. Letrojen mahsolliset sivuvaikutukset, ja etenkin se jos kypsyy liikaa ja tuleekin touhukielto. Että voitteko pitää varpaatkin pystyssä, että enintään kolme follia kypsyy.

Muska, tuo niin on kyllä totta. jos ajatellaan että 12 krt 10-15% mahikset niin vähäiset ne vuodessa on. Ja kun ikä laskee mahollisuudet ja muut kaikki vaivat ja jutut, mitä tässäkin ketjussa on niin... joo on kyllä pienet. Ja sitten kuitenkin lapsia syntyy maailman sivu ja syntyy edelleen.

Nyt plussapeukut ja plussatuulet puhaltelemaan kaikille!

Kettutyttö :) Tsempit letroon! Onko tuo mitä lääkettä? Miten kiertoa seurataan, vai seurataanko?

Tai siis kun jostain epäilet, että muniksia kypsyy enemmän, kuin se yksi :)

.
 
Letroista kokemus parilta kierrolta. Mulla kypsyi yksi munasolu kuten muulloinkin. Lähinnä koitettiin kai jotenkin buustata ovista, mutta ei ollut vaikutusta. Joillakin kypsyttää useamman munasolun tai ylipäätään saa ovulaation aikaiseksi, jos siinä häikkää.
Munasolun/-solujen kasvua seurataan ultralla ainakin ekassa letrokierrossa, niin nähdään, miten kroppa reagoi lääkkeeseen.
Kyseistä lääkettä käytetään myös rintasyövän hoitoon.
 
Mollukka kertoikin sen jo hyvin. Harvinaisempaa on letroilla tuo että kypsyy useampi kuin esim Clomeilla mutta mahdollista.
 
Kettutyttö :) Ois kai hieno saada 3 vauvaa kerta iskulla! :joyful:

Voihan sekin tapahtua.

Hoitoapuja vauvojen kanssa tarvitaan siinä vaiheessa aika varmasti. Mutta sormet ja varpaat pystyssä teille, tsempit:p!!

.
 
Monikkoraskauksissa on niin paljon suurempi keskenmenoriski, kun se on jo valmiiksikin suuri tässä iässä (ja jos on vielä muitakin ongelmia niinkuin minulla). Kamalaa olisi sekin jos pitkän lapsettomuuden jälkeen olisikin puolen tusinaa alkiota kasvamassa kohdussa, ja joutuisi abortoimaan osan, ettei kaikki menisi kesken. Sellaistahan tehdään joskus. Itsekin haaveilen kyllä kaksosista tai kolmosista, sitten olisikin lapsiluku kerralla täynnä.
 
No kyllä siis tavallaan jos tulisi jaksi tai kolme niin siinä olisi sisarukset, kun ei mun iässä varmaan enää yritetä tän jälkeen enää jos nyt enää muutenkaan onnistuu. Mutta riskit on isommat ja työmäärä syntymän jälkeen. Ja ne riskit pelottaa, kun jo yksi km takana. Plus ikä, mulla vähän ylipainoa yms.
Mutta salaisena haaveena mulla/meillä on ne kaksoset esim.
 
Eikö sitä juua kierron alusta.... Niin oon tehnyt, tai sitten ku muistanut hakea kaupasta. Ja lasillinen juon.
 
Kiitoksia. Eli nyt sitten vaan sitäkin sitten. Mä en oikeesti kyllä tiiä uskonko näihin, mutta en tiiä siitä haittaakaan olevan, joten mikä ettei :)
 
Mä join kahdessa viime raskautumisessa greippimehua ja punkkua dpo 5-7 tai jotain. Sattumaa kaiketi. Nyt join punkkua toissa iltana, eilen unohtui. Olin niin selästä kipeä, tosin olis voinu auttaa siihenkin, tais vaan keskittyminen mennä selviytymiseen kivusta.
 
Jaahas, täällä alkoi vuoto tulemaan jälleen, nyt 8 dpo ja kierron pituudeksi 31 pv. Eli aika sekaisin on hormonit meikäläisellä.
 
Jaahas, täällä alkoi vuoto tulemaan jälleen, nyt 8 dpo ja kierron pituudeksi 31 pv. Eli aika sekaisin on hormonit meikäläisellä.

Koska sulla on suunniteltu se siirto jos kaikki Ok?


Nyt varasin myös follinkeliultran, joka on kp 10. Siitä tikutetaan ovista sitten. Pistin tikut tilaukseen nyt. Ehtii hyvin.
Ekaa kertaa muuten nyt kuukuppi käytössä. Varmaan ihan jees kunhan tottuu sitä tunkemaan tuonne.
 
Takaisin
Top