----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jäätävä närästys päivästä toiseen. Mietin tässä vaan, että voiko millaisia troppeja tässä vaiheessa käyttää, jos vaikka ihmeplussa pätkähtäisi viikon päästä... Ei kait sillä tässä vaiheessa vielä väliä?

Mollukka parasetamol ok, ibuprofeenit jätä toiseen kertaan ;)
Tsemppiä ketjuun! Ja joo, ei haittaa ylläriplussat :)

Mollukka auttaako siihen Rennie? Sitähän saa syytä raskaana. Jos se ei auta niin muista lääkkeistä en kyllä osaa sanoa.

Mikä dpo sulla? Täällä 8-9. Täällä alavattaa välillä lievästi jomottaa mut niinpä kai muutoinkin...

Mollukka parasetamol ok, ibuprofeenit jätä toiseen kertaan ;)
Tsemppiä ketjuun! Ja joo, ei haittaa ylläriplussat :)

Olikohan jollain muulla flunssa, kun tarjosin tämmöistä rohtoa!
No, närästykseen ottaisin Rennietä. Tosin raskausaikana se ei auttanut pätkääkään.

Katjusha mitä tuo testi mittaa?

Muska, aikaiset on päivät et vielä voi muuttuu!

Mollukka, mulla menee säännöllisesti päivittäin omepratzol mutta se reseptillä. Voi saada ilmankin, en oo varma. Tuota voi ainakin syödä vaikka ois raskaana. Mulla tarkistettiin silloin kaikki kun olin.

Tänään ei ole pahoinvointinen olo ainakaan vielä, eikä pääkään särje. Mut oon ollut extra kiukkuinen ja kärttyinen ja tuli mieleen Oisko voinut tulla noista. Jotenkin hakemalla haki asioita mistä voi ärsyyntyä (miehen sanomisista) Ei ollu vaikeetakaan :D, monestakin asiasta sain ärhenneltyä :D

Muokattu viimeksi:
Kettutyttö, on ns. ”vaihdevuositesti”: kun munasarjojen toiminta alkaa iän myötä hiipua tämä FSH (follikkelia stimuloiva hormoni) on koholla alkukierrosta. Kertoo, että munasarjoja pitää piiskata käyntiin.

Dpo 6-7 menossa.

Kiitos naiset kommenteista närästykseen liittyen. Mietin, että eikö alkuvaiheessa ruskuaispussista tule ravinto, joten lääkkeillä ym. ei niin vaikutusta? Hain apteekista Somacia. Terratologisestahan tota vois ens viikolla kysyä. Somacia tiedän joidenkin käyttäneen koko raskausajankin tai osan siitä. Pitää ruveta selvitteleen, mistä toi johtuu, kun nyt viikon ollut putkeen eikä yleensä koskaan. Normaalisti vuodessa ehkä menee 2 Rennietä tai Samarinia... No niin, se siitä närästystilityksestä. On aika ärsyttävä vaiva kyllä, kun koko ajan on.

Tsemppiä itse kullekin, missä vaiheessa kiertoa sitten menettekin! :happy:

Äh, täällä on niin vaihdevuodet ovella:
View attachment 64330
Mun mielestä tulos on positiivinen. Kaksi edellistä kiertoa alkoi todella haaleilla testituloksilla, mutta tästä ei kyllä haaleaa saa hyvällä tahdollakaan. No, onneks on niitä alkioita ...!
Katjusha kp 3

Katjusha :) Upeeta!! Wau..toi näyttää kyllä lupaavalta :gen014
.

Dpo 6-7 menossa.

Kiitos naiset kommenteista närästykseen liittyen. Mietin, että eikö alkuvaiheessa ruskuaispussista tule ravinto, joten lääkkeillä ym. ei niin vaikutusta? Hain apteekista Somacia. Terratologisestahan tota vois ens viikolla kysyä. Somacia tiedän joidenkin käyttäneen koko raskausajankin tai osan siitä. Pitää ruveta selvitteleen, mistä toi johtuu, kun nyt viikon ollut putkeen eikä yleensä koskaan. Normaalisti vuodessa ehkä menee 2 Rennietä tai Samarinia... No niin, se siitä närästystilityksestä. On aika ärsyttävä vaiva kyllä, kun koko ajan on.

Tsemppiä itse kullekin, missä vaiheessa kiertoa sitten menettekin! :happy:

Mollukka :) Närästys on raskausoire...:wink

Teepä testi lähipäivinä:p

.

Jäätävä närästys päivästä toiseen. Mietin tässä vaan, että voiko millaisia troppeja tässä vaiheessa käyttää, jos vaikka ihmeplussa pätkähtäisi viikon päästä... Ei kait sillä tässä vaiheessa vielä väliä?

Ei luultavasti...

Dpo 9-10. Nega. Enpä oo ennen testaillut tälleen. Ennen vain ku menkat myöhässä ja viimeisin samana päivänä kun niiden piti alkaa. Mut nyt täältä "oppineena" vissiin testailen. Testi One Stepin. Herkkyydestä ei pakkauksessa mainintaa.

Flo näyttää menkkoja joko keskiviikolle tai perjantaille. Oma kalenteri ja FF huomiselle.

Lämmöt on iltaisin 39,9-37,2 mutta tuskin se mitään merkkaa, eipä oo vertailukohdettakaan kun en oo mitaillut lämpöjä ennen muutoin kuin epäillyt olevani kuumeessa. Eilen koitin juoda punkkua mut tökki niin paljon et meni lavuaariin. Hirveetä tavaraa.

Joko ovis-plussa tähdellä?

Mollukka saitko helpotusta närästykseen?

Eipä tuo närästys ota helpottaakseen. Välillä onneksi vähän parempia hetkiä sen osalta kuitenkin. Koetan saada ensi viikolle lääkäriajan, niin eiköhän se siitä sitten ala selkiämään. Jännä kun alkoi kuin napista painaen tuo vaiva.

Testata en meinaa etukäteen. Jotenkin se testin tekeminen ja siitä negan saaminen harmittaisi vielä enemmän kuin kuukautiset.

Mollukka, mikä dpo menossa? Mietin vaan että mulla itellä oli esikoisesta ihan jäätävä närästys ihan jo ennen plussaa.. Peukut on pystyssä!

Muskalla jännät päivät! Ne OneStepit muuten näyttää plussan tosi myöhään, näin ainakin mulla.

Myötätuulia kaikille!

Mä kun oon tosiaan testannu raskaudet vasta kunon ollu myöhässä ja en "ymmärrä" noista merkeistä. Mulle raskaustesti ku raskaustesti on pelkkä raskaustesti :)

Muska77 samaa mieltä OneStepistä, kokeile jotain muuta merkkiä.

Mollukka lupaava oire jos yhtäkkiä ilmaantui eikä normaalisti koskaan :)

Täällä on dpo 2 muistaakseni ja flunssan oireita. Mutta kun miehelläkin on niitä, niin ne ei taida olla raskausoire :-D

Katjusha, oletko kuitenkin menossa lahjamunasoluhoitoon? Onko omilla munasarjoilla merkitystä, jos munasolut on kuitenkin muualta?

Saakohan dpo 2 syödä vielä ihan mitä lääkkeitä vaan? Iski todella paha tensiopäänsärky, joten otin 2xdisperiiniä ja peräti 3xparasetamolia sekä puolikkaan kofeiinitabletin, sekä iskin kaikki kaapista löytyvät kipu- ja magnesiumvoiteet niskaan. Tensiopäänsärky (hartiajumista johtuva) on sen tyyppinen kipu että se on saatava kertarysäyksellä pois, tai se jää vaivaamaan päiväkausiksi, joloin loppujen lopuksi tulee käytettyä moninkertainen määrä särkylääkkeitä. Mitään takuita ei ole että nuo edes riittävät, mutta en keksi mitä muuta voisin vielä ottaa.

Takaisin