----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en uskalla luottaa et munasolu eläisi pitkään.
Siittiöiden kohdalla uskon et voi elää sen 3vrk. Tiedän et jollain on elänyt viikonkin.
Meillä talletukset aloitetaan kun ovistestissä alkaa viiva tummenemaan. Mä en niin välitä vaikka varsinainen ovispäivä jäisi hyödyntämättä kuhan siittiöitä on jo "ovella" odottamassa kun se aukeaa.

Mä en uskalla luottaa et munasolu eläisi pitkään.
Siittiöiden kohdalla uskon et voi elää sen 3vrk. Tiedän et jollain on elänyt viikonkin.
Meillä talletukset aloitetaan kun ovistestissä alkaa viiva tummenemaan. Mä en niin välitä vaikka varsinainen ovispäivä jäisi hyödyntämättä kuhan siittiöitä on jo "ovella" odottamassa kun se aukeaa.

Kilpajuoksua siis.....:smiley-angry017

Onneksi on ovispäivä ja tupla sellainen!:wideyed:

Talletteluonnea, Tähti, hyvin se menee :)
Mulla tuhruttelee, eli jäikö tämä kierto vain 46 päivään?!

Kiinatestit väittää mun olevan pieniin päin. Mutta niin on usko menny yleisesti testeihin etten usko ennen kuin suomalaisessa testissä viivat näen. Prismasta nappaan huomenna mukaan pregchek liuskoja.
Pistän kuvaa jos nuo pcliuskat aihetta antaa.
Tänään dpo18.

Jee, hyvältä kuulostaa! Vahvistuvia viivoja WM:lle!

Munikset tosiaan on aika lyhytikäisiä, ja etukäteistallettelut hyvä asia. Peruspessimistinä oletan että mun munasolut elää lähemmäs 12 kuin 24h, ja siipan siimahännillä kestää maksimiaika päästä maaliin.

Täällä kp 6 ja jyystö aloitettu eilen. Me käytetään logistiikan ja/tai jaksamisen salliessa SMEP- metodia, eli menkkojen loputtua seksiä joka toinen päivä ovisplussaan asti, josta lähtien peitot heiluu kerran päivässä dpo 2 saakka. Sulhoja pitäisi siis olla tarjolla. Onneksi loppukierrossa saa nukkuakin. :p

Pernilla :) Toivotaan parasta!:cheers:cheers:cheers

Päätitte sitten lahjasolun puolesta, tai ainakin keskustelette niistä.

Geeniperimä ei ole niin merkityksellinen, kuin sitä voisi olettaa....kaikki lapset ovat yhtä omia:happy119:happy119:happy119
Sisarukset ovat yhtä sisaria, sillä eivät lapset ainakaan mieti täysverisyyttä.
Onnea matkaan!! :hello2

:happy119
Kiitos kannustuksesta, Tähti!

Päätös on vielä vaiheessa. Yritän alitajuisesti työstää asiaa parhaani mukaan. Sen vuoksi käydään lahjasoluneuvonnassa. Muutama kuukausi vielä aikaa miettiä.

Mietin usein, mitä muut ajattelisivat, jos/kun saisivat enemmin tai myöhemmin tietää (lahja)lapsesta. Tässä iässä lapsen saaminen on poikkeuksellista jo sinänsä. Minulla tosin on jo ennestään pienempiä lapsia, mikä ehkä lieventää ihmettelyä tai järkytystä.

Toisaalta jokainen elää kuitenkin omaa elämäänsä ja vastaa omista ratkaisuissaan. On tämä niin ainutkertaista, että kannattaa elää täysillä.

Mielellään yrittäisin omilla soluilla vielä pidempäänkin, mutta Suomen hedelmöityshoitolaki tulee vastaan. Viroon lähteminen ei nyt tunnu sopivalta vaihtoehdolta.

Onnea kaikille meneillään olevaan kiertoon! :cheers:cheers:cheers:hello2 Odotetaan jännityksellä kenellä tärppää seuraavaksi.

Täällä kp 6 ja jyystö aloitettu eilen. Me käytetään logistiikan ja/tai jaksamisen salliessa SMEP- metodia, eli menkkojen loputtua seksiä joka toinen päivä ovisplussaan asti, josta lähtien peitot heiluu kerran päivässä dpo 2 saakka. Sulhoja pitäisi siis olla tarjolla. Onneksi loppukierrossa saa nukkuakin. :p
Ihailtavaa ahkeruutta, Motto!! :happy: Kunto nousee. Menee ihan urheilun puolelle :grin

:singing: tallettelut tekemättä, mies ei "jaksanut"....

Taitaa mennä harakoille koko kierto:sad010

Tänään tuskin ehtii enää. Tosin testi näyttää yhä plussaa.

Kp14

Parempaa kellistely onnea muille!!:smiley-bounce013

Testi voi näyttää vaikka viikon plussaa mutta ainoastaan sillä on merkitystä koska eka plussa on tullut.
Harmi ettei jaksanut :-\

Mun testit on ebaysta ostettuja David nimisiä testejä.
Oon tilannut ennenkin ebaysta. Ihan siksi et saa halvalla paljon. Juuri ajatuksella että jos noissa jotain näkyy niin sitten ostan luotettavimpia testejä.
Nyt matkalla Prismaan.
Katson testaanko päivällä vai maltanko huomenaamuun.
Oireet on selvät. Mulla ollut kuumetta viikkoja. Nyt jos olisin raskaana niin se selittäisi korkean lämmön.
Silloin kun olen ollut 99% varma ovulaatiosta niin koskaan ei ole näin pitkälle venynyt kierto. Periaatteessa ei pitäisi voidakaan.

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Testi voi näyttää vaikka viikon plussaa mutta ainoastaan sillä on merkitystä koska eka plussa on tullut.
Harmi ettei jaksanut :-\

Wheelchair Mama :)

Vielä yritetään ehtiä jyystään tänä iltana.... onneksi limoja vielä näkyy...mutta, mutta...

Toivotaan, että sulla on siellä testissä PLUSSA!!! :cheers:blob3:blob6:blob7:blob3
Ompa jännät paikat!!

Takaisin