----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025 Menkkoja ei ole näkynyt.....

Dpo 15/14..... Piti alkaa tänään.

En ole testannut kahteen päivään, kun pistin hanskat jo tiskiin.

Ehkä ostan yhden tai pari testiä huomisaamuksi:angelic:

• Tykkään
Reaktiot: M-M
No miksi sulla on, mutta Peppipupu ei saa? Taitaa ovulaatio tulla molemmilla?

Tuohon asiaan osaa vain lääkäri vastata:happy119

Ihmisiä ei voi vertailla ainakaan netissä tuosta vaan. Mulla käy helposti, sitä en tiedä miksi Peppipupulla ei onnistu.

Minä puolestaan melko selviönä, että näissä hommissa eri lääkärit määrää samoilla tai eri perusteilla vaihtelevasti lääkkeitä tai hoitomuotoja. En tiedä, voimmeko maallikkoina täydellisesti arvioida, kuka toimii hyvin, viisaasti tai tuloksellisesti. Jokainen potilas/asiakas on yksilö, ja ammattilaisten tehtävä on arvioida, mitä kannattaa tehdä.

Juuri näin. Klinikoissa on eroja ja jos menen hoitoihin en käytä lähintä klinikkaa.

Nyt harkitsen niitä tutkimuksia tammikuulle. Kyllä se niin pitäisi olla, että ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan.
Tämä klinikka vain hutkii. Paljon on tästä klinikalta negatiivista löytynyt netin syövereistä. Ei kannustavaa.

Vastavirran akka :) Kukaan ei saa letroja vain soittamalla, ilman turkimuksia.

Meillä meni turkimusten jälkeen noin 6kk, joku puolisen vuotta, että määrättiin letrot. Olin sillon 42v. Enkä kyllä niitä pyytänytkään, mutta halusivat ne antaa inssiä varten.

Minä puolestaan melko selviönä, että näissä hommissa eri lääkärit määrää samoilla tai eri perusteilla vaihtelevasti lääkkeitä tai hoitomuotoja. En tiedä, voimmeko maallikkoina täydellisesti arvioida, kuka toimii hyvin, viisaasti tai tuloksellisesti. Jokainen potilas/asiakas on yksilö, ja ammattilaisten tehtävä on arvioida, mitä kannattaa tehdä.

Katjusha :) Samaa mieltä, mutta ensin on käytävä lääkärissä ja tutkimukset.
Kirjo voi vaihdella, mutta ei lääkäritkään uskalla määrätä mitään ilman tutkimuksia.

Katjusha :) Samaa mieltä, mutta ensin on käytävä lääkärissä ja tutkimukset.
Kirjo voi vaihdella, mutta ei lääkäritkään uskalla määrätä mitään ilman tutkimuksia.
Eipä tietenkään, etenkään Suomessa. Paljon pitää tutkia. Näissä hommissa ei ole viisastenkiveä, joten hoitokäytönnöt vaihtelevat hoitavasta tahosta riippuen.

Käytkö täydellä pakalla? Vaivaako PMS?

PMS saattaa vaania. Tänään tehtiin iso kauppasopimus kolmannenkin Suomen ydinvoimalan kanssa, ettei töistä tule olemaan pulaa.

Toivottavasti sulle selviää miksi et saa letroja, toivottavasti saat:smiley-angry017

Takaisin