----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pms puheenollen - miten pitkään yleensä oireilette?
Joskus olen huomaavinani että hermo kiristyy vasta kierron viimeisenä päivänä, toisinaan (niinkun nyt) taas alkaa jo useita päiviä ennen. Eikös nää ole oireita laskevasta estrogeenitasosta..ja miksi ihmeessä niin vaihtelevasti?

Äh, mä kaipaan kans vauvaa, tai ensin sitä raskaanaoloa. Raskaana on ihana olla, on niin tasasen hyvä mieli ja onnellinen olo.

Just Vastavirran akka puki sanoiksi mitä ihmettelen. Olisin toivonut jonkun sanovan jos amh alle 1 ei letrot eikä muutkaan auta. Mä en halua tehdä päätöstä lahjamunasolusta ilman kaiken selvittämistä. Haluan tietää! Nyt siis käyty 2 eri klinikalla. Pitääkö vielä kokeilla D? Menee rahaa ja aikaa hukkaan...

Kysytään näin päin. Mitä tutkimuksia tarvitaan tuohon reseptiin? Ymmärtääkseni saa aikaan ovulaation ovuloimattomalla.

Käytetään myös buustaamaan omaa ovista. Aikaistaa ilmeisesti ovista. Mitä muuta? Mitkä ovat ne syyt, ettei kaikille tätä anneta?

Onko niin, ettei matalalla amh arvolla tästä ole hyötyä? Ei meillä lienee täällä kovin korkea ole kellään.

Voi PMS. Se on inhottavaa.

No toivon asian ajallaan selvenevän. Sihteeri on monesti firman käyntikortti ja tässä tapauksessa ei jäänyt hyvä kuva ko.firmasta.

En kaipaa letroja. Kaipaan vauvaa. Mutta, jos ne auttaisivat niin.

Vastavirran akka :) Itse sanoisin, että lääkäriltä kannataa kysyä. Oon teknisen ulkomaankaupan alan ihminen. En uskalla vastata mitään, muuta paitsi, että vauvaa kaipaa kaikki täällä:Heartpink

Toivottavasti saadaan plussia pian tai viimeistään ensivuonna:Heartpink

pms puheenollen - miten pitkään yleensä oireilette?
Joskus olen huomaavinani että hermo kiristyy vasta kierron viimeisenä päivänä, toisinaan (niinkun nyt) taas alkaa jo useita päiviä ennen. Eikös nää ole oireita laskevasta estrogeenitasosta..ja miksi ihmeessä niin vaihtelevasti?

Äh, mä kaipaan kans vauvaa, tai ensin sitä raskaanaoloa. Raskaana on ihana olla, on niin tasasen hyvä mieli ja onnellinen olo.

Lambi :) Toivottavasti plussaat pian!:cheers

Mulla pms on outo, ei koskaan koettu.

Kävin ostamassa r-testejä, koska menkat on myöhässä, enkä ole testannut kahteen päivään.

Just Vastavirran akka puki sanoiksi mitä ihmettelen. Olisin toivonut jonkun sanovan jos amh alle 1 ei letrot eikä muutkaan auta. Mä en halua tehdä päätöstä lahjamunasolusta ilman kaiken selvittämistä. Haluan tietää! Nyt siis käyty 2 eri klinikalla. Pitääkö vielä kokeilla D? Menee rahaa ja aikaa hukkaan...

Peppipupu :) Toivottavasti selviää...palstalla ei taida olla lääkäreitä ja olethan kuitenkin käynyt tutkimukset läpi.
Vastavirran akka ei taida olla käynyt vielä lääkärissä mutta mielipiteitä on toki olla ilman sitäkin..:joyful:

Minulla tehtiin alkututkimukset ja kaksi viikkoa myöhemmin ultrassa lääkäri totesi, ettei ole follikkelia eikä keltarauhasta, tässä resepti letrozoliin. Se ei auttanut ollenkaan, ja esikoinen sai alkunsa vasta kun siirryttiin piikittämään FSH:ta letrozolin sijasta. Noilla piikeillä kyllä raskaudun, mutta nyt on niin moni munasolu sutta ja sekundaa, etten halua raskautua huonolla munasolulla joka menee sitten kesken.

Haluan tietää! Nyt siis käyty 2 eri klinikalla. Pitääkö vielä kokeilla D? Menee rahaa ja aikaa hukkaan...

Peppipupu :) Haluaisin myös tietää....

Meilläkin mennyt insseihin vuodessa varmasti sama summa, kuin ois IVF.

:greet025

Lambi :wink
Onko sun menkat alkaneet?

Mennään aika samoissa.

Huomenna testaan dpo16. Ei menkkoja. Olo ei ole raskaana oleva.
.

:greet025

Lambi :wink Onko sun menkat alkaneet?

Mennään aika samoissa.

Huomenna testaan dpo16.
Olo ei ole raskaana oleva.
Ei mulla vielä, nyt on kp 24/25-28. Vois kyllä jo huomenna alkaa, vaikka kovin lyhyeksi jääneekin tämä kierto. Inhoon näitä vikoja päiviä. Nytkin on lievää etomista-eikä TOD oo raskasuoire, vaan perhanan pms:yuck:.
Viimeset viis vuotta on pms oireet olleet helvetilliset(niinä hetkinä kun ei raskaudesta ole saanut nauttia), kaikki ne perus "raskausoireet" iskee päälle merkiksi siitä että etpäs olekaan:finger:..

Sehän tässä on inhottavaa, kun on kiire. Olisko mahdoton ajatus koettaa kerran omilla tuota ivf? Jos vaikka ilman diagnostiikkaa ja kasvattelevat alkiot isommiksi? Olisi halvempi. Prosentin mahdollisuudella on onnistuttu. Täälläkin.
Ei ainakaan minulla pitkä viljely ollut mikään laadun tae. Sutta ja sekundaa oli niissä 5-päiväisissä alkioissakin, alkiodiagnostiikalla löydettiin niistä onneksi yksi terve. Jos ne kaikki sudet olisi siirtänyt kohtuun yksitelleen, olisi se ollut kalliimpaa kuin alkiodiagnostiikka. Yksi siirto on noin 1400 euroa lääkkeineen ja ultrineen, alkiodiagnostiikka oli 2000 euroa. Ja toki niissä viallisten alkioiden siirroissa kuluu yrityskiertoja hukkaan, tästä lyhyestä ajasta mikä meillä on käytettävissä hoitoihin.

Takaisin