----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos minun pojaltani olisi joku leikannut enkelinkiharat pois ilman lupaa, olisin todennäköisesti käynyt ajamassa kyseisen henkilön pään täyskaljuksi, myöskin ilman lupaa. Ei todellakaan ole muilla mitään asiaa tehdä tuollaista.

Jos minun pojaltani olisi joku leikannut enkelinkiharat pois ilman lupaa, olisin todennäköisesti käynyt ajamassa kyseisen henkilön pään täyskaljuksi, myöskin ilman lupaa. Ei todellakaan ole muilla mitään asiaa tehdä tuollaista.

Suski75 :) Niin rajua toimenpidettä ei kai ilman lupaa voi tehdä:stop: :sad015 :laughing002

Raju aihe....liian vähän "arvio/mielipide" painikkeita täällä vaussa:sad015

Oikeasti on aika loukkaavaa käytöstä. Täysin eri asia, jos kysyy luvan.

Tämä oli vaan jäävuoren huippu. Aikani nieleskelen ja sitten suutun.

Vastavirran akka :) Härkää sarvista!

Ei meiltäkään väkisin hiuksia käydä leikkaamassa:laughing014

Arvaa kävikö mielessä. Kävi myös pari sanaa.

Hän odotti, että sanon kiitos. En sanonut.
Ai perhana mikä täti!
Mulla inha anoppi myös, mutta vimpan päälle hiiri - alkaa aina haukkumaan itseään mun seurassao_O. Tälläsen haamun kanssa on vaikee ottaa yhteen kun toisen psyyke on niin särkyvä muutenkin - eikä mulla ole niitä anopinkäsittelysilkkihanskoja. Ekojen lasten kohdalla oli super vaikeeta appivanhempien kanssa, nyt menee paremmin. Tästä aiheesta riittäis saavitolkulla asiaa, ei viitsi edes aloittaa:p..

Mä leikkaan itse kaikki lasteni tukat, olis kyllä yyber loukkaavaa jos joku kysymättä sen tekis!

Vaikka tiedän ja tunnen hänen metkut, niin aina se silti yllättää.

Vastavirran akka :) Sullahan on kekseliäs Anoppi:laughing002

Osaan kuvitella, että hiipii teille sisään ja salakuuntelee...kantaa pipareita lapsenllapsille:happy6

Omani ei osaa, kun möllöttää. Tosin ei tervekkään enää ole, muttei osannut yllättäviä metkuja sitä aieminkaan:happy8

Olisin toivonut sellaista kunnon mummua. Hyväntuulista ja mukavaa.

Tsemppiä sinnekin.
Kiitos!
Meillä on jouluperinteenä että kaikki tulevat aattona meille, siis appivanhemmat ja omani, yhtä aikaa:woot:! Se on kuulkaas välillä niin piinaavaa että siitä sais vaikka oman realitysarjan aikaiseksi. No tämäkin on helpottunut vuosi vuodelta (on meillä treenattu synttäreilläkin vähän väliä)- ja viime jouluna pidettiin tästä paussia niin nyt jaksaa taas:grin. Mä oon tosi kiitollinen että kaikki pääsee yleensä tulemaan ja ovat niin lähellä että tälläinen onnistuu!
Mä luulen että se mukava ja hyväntuulinen mummu on jotain jonka lapsena vaan voi kokea - lapset meillä meinaa tykkää aikalailla tästä mielenterveysmummosta:rolleyes:..

Meillä kaksi kolmesta mummosta on niin heikkokuntoisia, että ne karttaa ottamasta lasta syliin tai leikittää lainkaan, mikä on kyllä sääli. Kun tiedän, että he ovat ehtineet tässä niin vanhoiksi, ja ovat kaikkia muita lapsenlapsia hoitaneet, yökylättäneet yms. että itseäni harmittaa, ettei omalle lapselle voi vastaavaa tarjota. Mulla on isosisko, joka voisi toki itsekin olla jo mummo, joka "hyvänä" päivänä voi hoitaa ja leikkiä, mutta on terveytensä puolesta sellaisessa tilassa, etten voi mitään ennakkoon suunnitella. Kolmas mummo on melko nuori, mutta myöskin hauras terveydeltään. Melko kahdestaan tässä lasta kaitsetaan. Ei tule sellaista perheyhteisön tunnetta meillä lapsen ympärille, kun useimmat perheenjäsenet asuvat ties miten kaukana.

Takaisin