----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä pojalla on kolme ihanaa mummua ,kaksi omaa ja yksi siskoilta lainattu. Poika tykkää kovasti. Kaikki leikittävät ja jututtavat, vaikka eivät ihan nuoria enää olekaan. Poika pyytää joka päivä mummuja katsomaan. Aina ei tietenkään mennä, mutta puhutaan sitten siitä, mitä siellä mummun luona on tehty ja mitä suunnittelee seuraavaksi kerraksi.

Meillä on tytöillä kaks mummoa - minun äiti ja minun mummo. Anoppi jouduttiin hyvästelemään vuosi sitten syksyllä. Oma äiti jaksaa kyllä ihanasti touhuilla lasten kanssa mutta on kovin kiireinen eläkeläinen. Yökyläilyjä ei olla harrasteltu mutta ainakin kerran kuukaudessa saa molemmat tytöt viettää mummo-päivää mikä on ihanaa. Molemmat nauttii!

Meillä oma äitini meinaa unohtaa että ei asu meillä. Välillä on kolissut ja räjähdellyt ihan kunnolla kun en voi sietää että meidän kaappeja tongitaan ilman lupaa tai aletaan järjestelään tavaroita uusiin paikkoihin. Äitini näkemys on että hän haluaa olla avuksi ja minä taas en tällaisesta "auttamisesta" tykkää. Ollaan ratkaistu tilanne siten, että me käydään äitini luona kyläilemässä ja hän käy meillä vain harvakseltaan. Näin ollaan saatu sopu säilymään.

Mäkään en siedä yhtään, jos mennään kaapille tai laukulle ilman lupaa, en tee ikinä itsekään niin.

Verhon takana kurkkiva anoppi säikyttäisi kyllä multa sonnat housuun! :eek:

Meillä on miehen vanhemmat aktiivisesti pojan elämässä mukana - varsinkin ukki on tosi energinen ja aina valmis auttamaan. Hänellä oli muutama vuosi sitten sydäninfarkti, jonka jälkeen teki elämäntaparemontin ja on kuulemma nykyään kuin uusi ihminen. He ovat menettäneet kaksi lastaan ihan vauvoina ja lastenlapset tuovat paljon iloa. :Heartred
Oma isäni on kuollut ja äitini ei ole vieläkään nähnyt poikaani. Että näin lämpimät välit meillä. :rolleyes:

Onnee Mariq! Ihana tunnelma tuossa kuvassa!! :Heartbigred
Mä vietin just yön äidin kanssa mökillä ja nyt pitää ladata akkuja... Puhuu ja hösää niin paljon. Ja kun menin sanomaan sivulauseessa lapsi toiveesta nii nyt se varmaan on siellä jo kutimet ojossa ja soittaa kaikki naapuritkin läpi että hänestä tulossa taas mummu.. Aarg... Mä sanon sille, että huonot prossat ja pidän kyllä hänet ajantasalla jos jotain joskus mahtaa tapahtua. Ei vissiin mennyt ihan perille... Oma äiti on paras ja rasittavin!:love7:stop

Minulta nukkui lauantaina isoisä pois. Eli lasten isoisoisä. Hän oli minulle kuin isä. Hoiti hienosti sen roolin.
Hän oli viimeinen mun elossa ollut sukulainen. Nyt mä oon niin kuin viimeinen mohikaani.
Tietysti lapsissa menee perimä eteenpäin.
Mutta kyllä se silti oudolta tuntuu kun ei enää sukua ole.
Monella kun on serkkuja, pikkuserkkuja, tätejä,setiä jne.

Minulta nukkui lauantaina isoisä pois. Eli lasten isoisoisä. Hän oli minulle kuin isä. Hoiti hienosti sen roolin.
Hän oli viimeinen mun elossa ollut sukulainen. Nyt mä oon niin kuin viimeinen mohikaani.
Tietysti lapsissa menee perimä eteenpäin.
Mutta kyllä se silti oudolta tuntuu kun ei enää sukua ole.
Monella kun on serkkuja, pikkuserkkuja, tätejä,setiä jne.

Osanotto suruusi Wheelchair Mama:hug013:Heartbigred

Meillä meinasi käydä samoin, kun pojan iiso iso isomummu sai kehkokuumeen ja nyt oli teholla elvytyksessä. Onneksi on toipumassa, saatiin hänet vielä pitää, on minulle, kuin Äiti:Heartpink

Poika rakastaa kovasti tätä mummua, on suvun vanhin ja menee kohti ikää 100v.

Pojalla on siis kolme erilaista mummua ja jokainen tärkeä:Heartblue Mummut on lapsille tärkeitä oli ne sitten anoppeja tai ei.

Mua itse asiassa suututtaa. Että miksi ei olla saatu letrizolia tai jotain tän pohdinnan ajaksi. Että voisi optimoida tämänkin. Kun kuulee että useammallakin on ne nyt mukana. Hitti! Mistä mä niitä menen ruinaamaan? Onko noi klinikat niin rahan perässä ettei anneta mahdollisuutta? Kumpikaan ei niitä mulle antanut... Ja jos mulla on muutenkin 1% mahdollisuus niin ei kai niilläkään viitosia tule sitten? Onko muista outoa?

Mua itse asiassa suututtaa. Että miksi ei olla saatu letrizolia tai jotain tän pohdinnan ajaksi. Että voisi optimoida tämänkin. Kun kuulee että useammallakin on ne nyt mukana. Hitti! Mistä mä niitä menen ruinaamaan? Onko noi klinikat niin rahan perässä ettei anneta mahdollisuutta? Kumpikaan ei niitä mulle antanut... Ja jos mulla on muutenkin 1% mahdollisuus niin ei kai niilläkään viitosia tule sitten? Onko muista outoa?

Peppipupu :) Letroja saa klinikalta helposti. Itse laitan tekstiviestin, jos loppuvat ja resepti on seuraavana päivänä apteekissa.

Samaa itsekin ihmettelen. Täällä niitä ei heru, jos ovulaatio tulee. Jos uskon sihteeriä.
Ovat kuulemma myrkkyä. Taitanee olla klinikka kohtaista.

Vastavirran akka :)
Letroja ei saa ilman lapsettomuus tutkimuksia. Sinun on käytävä lääkärillä ja tutkinukset läpi.

Sitten voit saada sihteeriltäkin sen Letro reseptin:notworthy

Oikopolkuja ei ole

Takaisin