----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pelottavaa on hypätä tuntemattomaan, mutta elämä kantaa.

Vuorotteluvapaa? Opiskelemaan? Saat varmaan myös liitosta rahallista tukea? Sairausloma?

Pieni huilikin voi parantaa tilannetta.

Vastavirran akka :) Jatkan vuoden alusta osittaiselle hoitovapaalle!

En voi samaan aikaan jäädä vuorottelu vapaalle, sairauslomalle, opiskelenaan:laughing001

Tämä oli ratkaisuni vaikeaan tilanteeseen.

Työnantajan on nyt pakko hankkia apuja lyhennetyn työpäivän vuoksi, koska en palkkaakaan saa isommasta tuntimäärästä.

Ehdin tosin jo hakea täyden hoitovapaan, mutta peruin sen.

En ole epätoivoinen, enkä hyppää minnekkään:joyful:

Voi ääh tähti! :sad001
Täällä vettuuntunut orava, aika selkeesti ollaan pms oireissa:sad010. Ei tarttee edes testailla kun pää kertoo ihan selkeesti muuta. Kuopus lämäytti eilen ison tvn ruudun säröille, oikeen pisteeksi iin päälle.
kp23, toivoa nolla. Saapahan surkutella tämän kierron valmiiksi, pääsee ehkä joulun aikaan jyystöhommiin.

Täytyy alkaa varmaan juoda terästettyjä glögejä, eipä ookaan tullut vuosiin alkoa maisteltua. Josko keho vaikka luulis olevansa taas 25v..

Lambi :) Oravat on myös ihania:laughing002

Meilläkin tuo 2v., rikkoi suht. uuden ison taulu tv:n (65tuumaa), reunasta särölle...onneksi ei haittaa näkyvyyttä:whacky011

Vastavirran akka :) Jatkan vuoden alusta osittaiselle hoitovapaalle!

En voi samaan aikaan jäädä vuorottelu vapaalle, sairauslomalle, opiskelenaan:laughing001

Tämä oli ratkaisuni vaikeaan tilanteeseen.

Työnantajan on nyt pakko hankkia apuja lyhennetyn työpäivän vuoksi, koska en palkkaakaan saa isommasta tuntimäärästä.

Ehdin tosin jo hakea täyden hoitovapaan, mutta peruin sen.

En ole epätoivoinen, enkä hyppää minnekkään:joyful:
Vaikuttaa kyllä siltä, että sinulta odotetaan saman työn tekemistä nopeammin kun ei asiasta ole edes tiedotettu kenellekään eikä uutta työntekijää ole hakusessa.

Tuosta tulee sanomista:woot:

Vastavirran akka :) Ai siis mitä?:rolleyes: Ja miksi tulee sanomista?

Tuo on päätetty 2kk sitten....
Työnantajalle pitää ilmoittaa 2kk ennen hoitovapaata.

Työnantajan kanssa hyvässä yhteistyössä tehty KELA:n hakemus, että saan korvausta menetetyn palkan tilalle:joyful:

Sanokoon kaikki mitä sanoo, mutta nyt työtilanteeseen tulee ratkaisu/muutos!:happy119

Last edited by a moderator:
Vaikuttaa kyllä siltä, että sinulta odotetaan saman työn tekemistä nopeammin kun ei asiasta ole edes tiedotettu kenellekään eikä uutta työntekijää ole hakusessa.

Yölento :)
Meillä ei mitään oikein voi tehdä tätä nopeammin, joten siihen en usko...

Tiedotettu ei ole.

Yksi nousukas on teknisellä puolella ja luultavasti sai pätkätyösopimukselle jatkoa kokonaisen vuoden verran. Kuulen lisää huomenna, kun toisen osaston esimies pääsee etelän lomalta Suomeen saakka ja tulee juttusille.

Toivoa avusta on :smiley-angelic002

Yölento :) En tiedä miksi ei ole kerrottu.

Meillä ei koskaan haeta avoimesti ketään töihin, vaan kaikki työntekijät otetaan ihan kilpalijoilta itse, maksoi mitä maksoi. Tarjoavat riittävän suuren palkan, niin haluttu henkilö vaihtaa varmasti.

Ei meille pääse kukaan "tavallinen", joten eivät edes hae tai ilmoita avoimesta työpaikasta.

Apuva papuva!!! Oon ollut kai yli kuukauden pois palstalta- huomasko kukaan :grin

Toista viikkoo rouvana :hello2 Häät meni hyvin ja ihanasti ja oon aivan valtavan onnellinen. On ollut ihania juttuja ja surullisia juttuja perheessä, mutta niin se kai aina menee.
Aktiivinen kuumeilu laitettu jäihin, mutta eipä ehkäistäkään. Tulee jos niin suodaan :Heartbigred
Onneksi olkoon MariQ!

Ihmettelinkin jo mihin katosit.

Toivotaan parasta :Heartred

No hienoa, jos näin on. On kuulostanut aivan muulta.

Siis mitä:woot:? Onko?

Uin välilä tosi syvissä vesissä...:wacky:

Selitystä en tiedä, mutta ainakin mulla on Merkurius Kaloissa, joten en osaa ilmaista itsenäni selkeästi, vaan se tapahtuu luovasti.

Oon luova ja siksi sirkus kanatkin mielessä:p

Yölento :)
Meillä ei mitään oikein voi tehdä tätä nopeammin, joten siihen en usko..

Yksi nousukas on teknisellä puolella ja luultavasti sai pätkätyösopimukselle jatkoa kokonaisen vuoden verran. Kuulen lisää huomenna, kun toisen osaston esimies pääsee etelän lomalta Suomeen saakka ja tulee juttusille.

Toivoa avusta on :smiley-angelic002

Tähti, mainiota että jotain tapahtumassa.

Ymmärrän kyllä, ettei ole yksinkertaista ratkaisua. Kaikilla aloilla työpaikan vaihtaminen ei onnistu ihan noin vain tässä iässä. Varsinkin kun on pieniä lapsia ja raskaustoiveita. Työn ja perheen yhteensovittaminen on haasteellista.

Meillä nuorin lapsi yski koko yön :wacky: ja tein vaihteeksi päivällä hommia kotona läppärillä. Loppujen lopuksi en tiedä kuka taas yski päivällä eniten..:wtf: Oma ratkaisuni työn ja perheen yhteensovittamisessa. Ei helppoa, mutta jotenkin täytyy luovia.

Muista nousta välillä pintaan. Ihan vaan,ettei happi lopu.

Miekin olen luova, mutta tykkään myös halkipoikkijapinoon tyylistä.

Hahah:p

Sitä poikki - pinoon tyyliä en osaa..:laughing002
Enkä lähde siihen mukaan.

Lian vaikea päättää mitään, koska tilanteet elää ja ne voi muuttua.

En tunnista itseäni yhtään luovaksi, vaan muut sanoo niin. Olen maalannut myös jotain tauluja ja keksin jänniä ratkaisuita ja siksi kanat ehdottomasti mielessä!:smiley-angelic003

Lambi, varmasti osaa sanoa kanoihin jotain...mutta tätä omaa tulevaa uraa pohdiskellessa.

Töissä minusta ei haluta eroon, vaan siellä on muutosten aika:cat:

Last edited by a moderator:
Tähti, mainiota että jotain tapahtumassa.

Ymmärrän kyllä, ettei ole yksinkertaista ratkaisua. Kaikilla aloilla työpaikan vaihtaminen ei onnistu ihan noin vain tässä iässä. Varsinkin kun on pieniä lapsia ja raskaustoiveita. Työn ja perheen yhteensovittaminen on haasteellista.

Meillä nuorin lapsi yski koko yön :wacky: ja tein vaihteeksi päivällä hommia kotona läppärillä. Loppujen lopuksi en tiedä kuka taas yski päivällä eniten..:wtf: Oma ratkaisuni työn ja perheen yhteensovittamisessa. Ei helppoa, mutta jotenkin täytyy luovia.

Pernilla :) Totta, jotain tapahtuu. Ja meillä aina jotain tapahtuu, vaikka kukaan ei sano mitään.

On vaikea suoriutua paineista ja liiasta työmäärästä, etenkin lapsiperheessä.

Lapsonen oli anopilla hoidossa tänään lääkärin takia. Oli vienyt parturiin ja leikkuuttanut tukan lyhyeksi. No se lupa vaan unohtui kysyä. Olis kyllä luvan saanut, jos olis kysynyt.

Vallankäyttöä tämä nyt. Olen taas huono äiti, kun en ajoissa ollut leikkuuttanut.

Meillä käy appiukko leikkaamassa :laughing002

Miten ihmeessä hiustenleikkuu olisi jotenkin äitiyden mitta? Voihan se olla, että tukkaa kasvatetaan. Minun pojallani oli parivuotiaana aika ihanat enkelinkiharat lapaluihin asti, sitten leikattiin lyhyiksi, mutta nyt kyllä kasvatetaan uudestaan.

Takaisin