----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hirvi :)

Oletko ajatellut mennä hoitoihin, ellei kohta onnistu?:rolleyes:

Sulla ikää jo...
Kannattaa selvittää, mistä kiikastaa. Kilpirauhanenkin saatava hoidettua.

Sain ekan 43- vuotiaana suht. luomusti.

Nyt toista yritetään ja on yk 2.

Tsempit! :)
 
Meillä kanssa esikoinen tuoresiirrosta. :) Jännää, että teillä suunnittelukäynti ensi viikolla! Lääkkeellinen kierto varmastikin tietyllä tapaa varmempi, etenkin jos kierto ei ole säännöllinen niin päästään todennäköisemmin siirtämään ja voidaan siirtopäivää paremmin ennakoida.
Satutko muuten tietämään, että minkä ikäiseksi voi omia alkioita käyttää - tarkoitan siis raskautta toivovan naisen ikää? Tätä aion muistaa kysyä sitten suunnittelukäynnillä ja sataa muuta asiaa... :wink

Mollukka :) Hienoa, että tuo tärppäsi.

Oletko mahd. pakastanut munasoluja/ alkioita?

.
 
Onko inssi se missä miehen spermaa ruiskutetaan kohtuun? Kauanko Tähti yrititte ennen hoitoihin hakeutumista? Aiotteko nyt hakeutua jos ei luomusti tärppää?
 
Hirvi mua naurattaa vieläkin tuo vatsa kipeäksi vitamiinipilleristä :hilarious: Tosin onhan kaikki mahdollista mut en ole koskaan kuullutkaan. Mitä jos sanoisit miehelle et koittaa jotain toista merkkiä et on vatsaystävällisempää :pompus:
 
Ei ton päätä saa käännettyä. Onneksi se ei ole saanut päähänsä että mehuista tulisi vatsa kipeäksi.

Käytetäänkö inssiä silloin jos sperman liikkuvuudessa on jotain vikaa?
 
Onko inssi se missä miehen spermaa ruiskutetaan kohtuun? Kauanko Tähti yrititte ennen hoitoihin hakeutumista? Aiotteko nyt hakeutua jos ei luomusti tärppää?

Muska :) Kyllä ja vajaa vuosi, iän takia.

Nyt ajan kanssa katsotaan onko tarvetta. Koska on jo lapsi, niin ei tarvitse tressata.

.
 
Tulin vaan huutelemaan että on mahdollista että vitamiinit aiheuttaa vatsakipuja, huonoa oloa jne, tätini ja serkkuni ovat sellaisia etteivät voi vitamiineja syödä purkista kun koko kroppa reagoi vastaan :/ Itellä muutama vuosi sitten minisun mama vitamiinit aiheutti oksentelua, loppui heti kun vaihdoin merkkiä!
 
Käytetäänkö inssiä silloin jos sperman liikkuvuudessa on jotain vikaa?

Hirvi :) En tiedä. Meillä oli vasta-aineita, koska miehellä autoimmuunia. Mutta se ei hänellä ole pysyvää, joten on mahdollista onnistua ilmankin.

.
 
Last edited by a moderator:
Ei ton päätä saa käännettyä. Onneksi se ei ole saanut päähänsä että mehuista tulisi vatsa kipeäksi.

Käytetäänkö inssiä silloin jos sperman liikkuvuudessa on jotain vikaa?

Hirvi :) Miksi ei saa päätä käännettyä?

Eikö hän halua isäksi? Ole täysillä mukana?

Sulla on ikää kuitenkin, joten en ainakaan itse hyväksyisi sinuna sellaista käytöstä

Miehesi voi hankkia lapsia vielä vaikka ties parikymmentä vuotta.. Sinulla aika rajoittuu muutamaan vuoteen, jos sitäkään.
 
Last edited by a moderator:
:greet025
Kysymys :

Lähtisittekö - all inclusive - ulkomaan matkalle, ajankohtana dpo 4-12 ?:rolleyes:

Mies suunnittelee varaamassa talviloma matkaa ja tokaisi, että silloin ei vielä haittaa, vaikka vähän drinksuja ottaa, koska ei vielä ole raskaana.

Onhan se niinkin, ehkä:eek:

.
 
Tähti en usko että olisi siitä kyse etteikö hän haluaisi lasta. Mutta sellaista ei saa edes ehdottaa että hänen spermassaan voisi olla mitään vikaa. Ja tuskin onkaan kun olen moneen kertaan tullut raskaaksi kuitenkin.

Annsku en tosiaan ole tiennyt että voi tulla noin rajut oireet. Voihan toki olla allerginen jollekin apuaineelle ja sen takia saada oireita. Pitää yrittää syöttää terveellistä ruokaa, että tulee luonnollisesti viramiineja.

Tuosta juomisesta en osaa sanoa. Itsekin olen yrittänyt löytää tietoa voiko alkoholi todella vahingoittaa jo ihan alussa. Varmuuden vuoksi en joisi ainakaan enempää kuin yhden viinilasillisen päivässä.
 
Voihan tympiä kp1 Tähti. Mä lähtisin reissuun ja käyttäytyisin normaalisti niin kauan ku on plussa.
En välttämättä lärvejä jois mutta enpä juo muutenkaan.
 
Kyllä minäkin lähtisin reissuun. Eläisin suht terveellisesti, stressaamalla ei ainakaan auta asiaansa. Vaikka rentoutuminen onkin usein vaikeaa tärkeän asian kyseessä ollen.
 
Tähti en usko että olisi siitä kyse etteikö hän haluaisi lasta. Mutta sellaista ei saa edes ehdottaa että hänen spermassaan voisi olla mitään vikaa. Ja tuskin onkaan kun olen moneen kertaan tullut raskaaksi kuitenkin.

Annsku en tosiaan ole tiennyt että voi tulla noin rajut oireet. Voihan toki olla allerginen jollekin apuaineelle ja sen takia saada oireita. Pitää yrittää syöttää terveellistä ruokaa, että tulee luonnollisesti viramiineja.

Tuosta juomisesta en osaa sanoa. Itsekin olen yrittänyt löytää tietoa voiko alkoholi todella vahingoittaa jo ihan alussa. Varmuuden vuoksi en joisi ainakaan enempää kuin yhden viinilasillisen päivässä.

Hirvi :)

Eihän inssi aina tarkoita, että olisi spermassa vikaa! Täällä ei ainakaan sitä ole ollut.

Se mikä siinä hyödyttää, niin on, että huonot siittiöt otetaan pois ja parhaat pääsee apajille :) Myös vasta-aineet poistetaan :) Joten onnistuminen helpottuu, eikä maksa ees maltaita.

Ois ihme, jos miehesi itsetunto ei tuota kestäisi...Keskenmenohan voi johtua myös huonoista siittiöistä, ei vain munasolun laadusta. Hyväänkin spermaan mahtuu huonoja joukkoon ja jios sellainen sattuu hedelmöittymään, niin kesken menee, tai seuloinnoista löytyy poikkeavuus sikiössä.


.
 
Takaisin
Top