----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmi, että marketista ei parempia eli herkempiä testejä saa. Apteekin hinnat on silkkaa ryöstöä. Raskauskeijun puoleen vaan...!
katjusha kp 25/30?

Katjusha :) Suosin pregcheck ovistestejä... niillä selkeämpi tulos ja viivan vahvistuminen näkyy jo aiemmin, kuin esim. RFSU testillä...

Mitä veikkaat yöllisellä lämmön laskulla? Implantation dip?:rolleyes:
.
 
Tähti, ei kun se oli outo nousu, ei lasku :)
Mun aamulämpökäppyrä pyörii baselinen alapuolella:
ImageUploadedByVau Foorumi1514877655.929848.jpg

Implantation dip voi tulla 6-10 dpo, mutta mulla ei lämpöjen valossa ole voinut olla ovulaatio, koska pääsääntöisesti viivan alapuolella eikä testeihin eilistä lukuunottamatta ole noussut mitään.
Niinpä niin, ostaisin pregcheckin testejä, jos niitä olis tarjolla :) Raskauskeijulta täytyy tilata, koska marketeissa ei aina ole.
 
Tähti, ei kun se oli outo nousu, ei lasku :)
Mun aamulämpökäppyrä pyörii baselinen alapuolella:
View attachment 63957
Implantation dip voi tulla 6-10 dpo, mutta mulla ei lämpöjen valossa ole voinut olla ovulaatio, koska pääsääntöisesti viivan alapuolella eikä testeihin eilistä lukuunottamatta ole noussut mitään.
Niinpä niin, ostaisin pregcheckin testejä, jos niitä olis tarjolla :) Raskauskeijulta täytyy tilata, koska marketeissa ei aina ole.

Katjusha :) No niinpä näkyykin.. mitä voi tarkoittaa:rolleyes:

Pregchek on Citymarketin valikoimaa

.
 
Varmasti mielenkiintoista tuo lämpöjen seuranta. En ole itse sitä tehnyt. Olen aika "vaihtolämpöinen" mielestäni, mutta ehkä lukemista jokin punainen lanka voisi silti löytyä.

Soitin klinikalle kysyäkseni lisätietoa pas:sta. Ilmeisesti luonnolliseenkin kiertoon on siirto mahdollista tehdä. Pähkäiltiin miehen kanssa, että kesän jälkeen sitten olisi ajankohtaista, ellei ennen sitä tärppää. Tuntuu aika pitkältäkin ajalta. Paljon heräsi lisäkysymyksiä soiton jälkeen, vaikka vastauksiakin toki tuli.
Selviääkö alkiot sulatuksesta, monesko pas onnistuu vai onnistuuko, lääkkeellinen siirto vai ei, mitä jos alkioita jää... :wacky: Mietin myös sitä, että minkä ikäisenä saa vielä omia alkioita käyttää. Jäi kysymättä.
Ehkä nyt vain pitäisi malttaa asia kerrallaan. Mutta se ei ole ihan helppoa tällä luonteella, kun haluaisi pohtia asioita vähän liiankin kanssa ja etukäteen.:rolleyes:
 
Mollukka, voih :) Moneen noista kysymyksistä ei taida olla selvää vastausta. Meillä on selvinnyt sulatuksesta 80% alkioista.
Meillä tyttö sai alkunsa tuoresiirrosta. Pakastimeen oli pääsemässä kaksi alkiota. Itse asiassa varasin ajan klinikalle ens ma 8.1. joten katsotaan, miltä meidän tilanne näyttää :) Luultavasti tehtäisiin lääkkeelliseen kiertoon, koska kierto on täysin sekaisin eikä ovulaatiota välttämättä tule.
 
Mollukka, voih :) Moneen noista kysymyksistä ei taida olla selvää vastausta. Meillä on selvinnyt sulatuksesta 80% alkioista.
Meillä tyttö sai alkunsa tuoresiirrosta. Pakastimeen oli pääsemässä kaksi alkiota. Itse asiassa varasin ajan klinikalle ens ma 8.1. joten katsotaan, miltä meidän tilanne näyttää :) Luultavasti tehtäisiin lääkkeelliseen kiertoon, koska kierto on täysin sekaisin eikä ovulaatiota välttämättä tule.

Meillä kanssa esikoinen tuoresiirrosta. :) Jännää, että teillä suunnittelukäynti ensi viikolla! Lääkkeellinen kierto varmastikin tietyllä tapaa varmempi, etenkin jos kierto ei ole säännöllinen niin päästään todennäköisemmin siirtämään ja voidaan siirtopäivää paremmin ennakoida.
Satutko muuten tietämään, että minkä ikäiseksi voi omia alkioita käyttää - tarkoitan siis raskautta toivovan naisen ikää? Tätä aion muistaa kysyä sitten suunnittelukäynnillä ja sataa muuta asiaa... :wink
 
Mollukka, pakastimessahan ne alkiot ei vanhene, oli omia tai vieraan :) Uskon, että tapauskohtaisesti yli 40-vuotiaiden kanssa. Meidän esikoinen syntyi, kun olin 43-vuotias (siirrossa 42), ja omilla soluilla yrittäminen loppui 38-vuotiaana. Se oli ensisijaisesti oma päätös silloin, kun saimme vain epänormaalisti hedelmöittyneitä alkioita 3. IVF:ssä.
 
Juu, alkiothan ei pakkasessa vanhene. Mutta mietin juurikin hoidettavan ikää. Tapauskohtaistahan se varmaan onkin, mutta voisiko periaatteessa edes kieltää siirtoa, kun on oma alkio, vaikka olisi esim. 46v. Eli onkohan jokin aikaraja, mihin mennessä tehtävä päätös alkioiden suhteen.
Kaikenlaista tulee pohtineeksi... toisaalta ihan hyväkin pohtia, kun isoja asioita ovat.
 
Mollukka, kyllä se varmaan yhteisestä päätöksestä jäisi sitten siirtämättä lähempänä vaihdevuosia. Me ollaan oltu Väestöliiton hoidoissa ja he ovat konservatiivisemmasta päästä. Tarkkaa numeroa en itsekään ole saanut tietää, olen googletellut :)
 
Minäkin olen harkinnut tuota lämpöjen mittaamista, mutta kun en ole koskaan tullut toimeen kuumemittareiden kanssa. Korvakuumemittarikin näyttää aina ihan mitä sattuu. Mistä te mittaatte että saatte niin luotettavan lukeman, että voitte tehdä siitä johtopäätöksiä? Nousut ja laskut ovat ilmeisesti vain hiuksenhienoja? Pitää varmaan olla myös säännöllinen vuorokausirytmi että mittaus on luotettava?
 
Hirvi minä oon vasta aloitellut mittaamista. Mittaan kainalosta. Ed kierrossa mittasin vasta loppukirissä ja näytti oviksen jälkeisen nousun. Jatkan mittailuja ja siirryn suuhun jos ei toimi kainalomittaus.

Ja nyt ollu katkonaista yöt kun pieni herätellyt vähän väliä.
 
Mä mittailin joskus ennen raskautta kielen alta, mutta nyt en oo viittiny, kun sama digimittari menee tytön peppuun ;) Vuorokausirytmi on kyllä merkityksellinen. Vaikka yksittäinen tulos onkin häilyvä, tulee siihen isossa kuvassa jonkinlainen kaava ”ennen ovista” ja ”oviksen jälkeen” lämpöihin.
 
Minulla on nuo rytmit niin sekaisin aina ja unet häiriintyy pienimmästäkin, joten ehkä nuo mittailut eivät toimisi minulla.

Laitoin eilen kahden viikon dosetit valmiiksi, yhteensä 4 dosettia lääkkeitä ja vitamiineja yms. Nyt on käytössä gelee royal, omega, vehnänalkioöljy, ubiqinon, maca, maitohappobakteerit ja tietysti greippimehu, mistä nykyään jo ihan tykkään. Lisäksi laitoin myös jotain seksihaluja lisääviä pillereitä, ihan vain siksi kun ne ovat pyörineet tuolla kaapissa ties kuinka kauan (liekö jo vanhentuneitakin).

Harmi vaan että mies ei suostu syömään mitään noista, koska sille tuli muka kerran vatsa kipeäksi jostain vitamiinipilleristä. Olen yrittänyt juottaa sille sitten vitaminoituja mehuja edes.

Oviksen pitäisi tulla reilun viikon kuluttua.
 
Minäkin olen harkinnut tuota lämpöjen mittaamista, mutta kun en ole koskaan tullut toimeen kuumemittareiden kanssa. Korvakuumemittarikin näyttää aina ihan mitä sattuu. Mistä te mittaatte että saatte niin luotettavan lukeman, että voitte tehdä siitä johtopäätöksiä? Nousut ja laskut ovat ilmeisesti vain hiuksenhienoja? Pitää varmaan olla myös säännöllinen vuorokausirytmi että mittaus on luotettava?

Hirvi :)

Kainalosta täälläkin. Ehkä lukema jää vähän alakanttiin, mutta antaa hyvin suuntaa :) Jos näyttää tasan 37c, niin tarkempi mittaus on vähän sen päälle. Seuraan lähinnä väliä about 36 -37. Ennen ovista yleisesti on ~ 36.2c ja oviksesta menkkoihin ~ 37c. Raskaana mittari näytti kainalosta 37.4c.

Ja siis oon mitannut aina illalla...

.
 
No tässä vihdoin kuvaa...eli dpo 8.

Jotain siinä näkyy...

Sittemmin testit negoja. Lämmöt edelleen ylhäällä dpo 14.

.
 
Ähg...ei onnistunut..

Picture is too large for server to upload it:stop:

En siis ees pääse pienentämään kuvaa.. voihan...:banghead:

.
 
Takaisin
Top