Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on muutenkin lantiossa vielä kipuja, että vähän jännittää, miten kroppa kestäis toisen raskauden.
Katjusha kp 23
Tähti uskaltaa nostaa :)
Meillä on vissiin tänään ihan vaan kolmen kopla ja normaali päivä. Ruoaksi tulee gluteenitonta makaronilaatikkoa hirven jauhelihasta. Ostin muutaman raketin ja ilotulituspadan, eli kuudelta rytisee. Tapasin meidän uudet naapurit, ja siellä on kans pikkuväkeä ja kuudelta raketit. Täällä maalla me ollaan, ei toisia taloja nähdäkään. Mutta ainakin sitten kuullaan.
Käytiin tytön ja toisen koiran kanssa siis kävelemässä. Munasarjat on ihan äärirajoilla. Olen kuullut monien synnyttäneiden naisten sanovan, että tuntevat ovulaation selkeämmin. Huh, enpä tiiä onko kivaa. En voi juoksuaskelta ottaa. Mulla on muutenkin lantiossa vielä kipuja, että vähän jännittää, miten kroppa kestäis toisen raskauden.
Katjusha kp 23
Onnekasta ja jännittävää uutta vuotta kaikille! Täällä on jo reilu tunti omtu nukkumassa kun ei flunssalta ja etovalta ololta viitsi olla pystyssä! Ottakaa munkin puolesta skumppaa!
Täällä epäselvyyttä oliko oota vai ei. Yleensä o-plussa päivän pari nyt vain tämmöistä