----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuo kohduttomat, heillä vissiin adoptio ainoa mahdollisuus lapseen Suomessa. Voivatko han ulkomailla käydä "lainaamassa kohtua" vai on tietysti kauhean kallista ja pitkä matka....
 
Muska77, oih kuulostaa raskaalta tuo valvominen. Meillä yleensä nukutaan melko hyvin. Viime yönä 23 maissa ihan tauotonta huutoa. Annettiin tarpeeksi turhaan lohduteltuamme Panadolia ja sitten vielä Buranaa. Lopulta rauhoittui meidän väliin, mutta siirsin omaan sänkyyn (vieressä puskee vaan päätään mun naamaan = ei nuku) ja sinne nukahti heti.
Joo, en tiedä, miten virallinen reitti on, mutta kuulin eteläafrikkalaiselta valkoiselta tuttavalta, että hänen ystävänsä oli synnyttänyt mm. Suomeen lapsen. Ei oo helppoa. Meillä itse olisin voinut harkita adoptiota vaihtoehtona, mutta mies ei. Eipä sitä prosessia yksin voi kannatella, hidasta ja raskasta, molemmilla pitää olla 200% tahto. Meidän lapsettomuudesta kärsineet ystävät saivat viime vuonna Suomesta 4 kk vanhan suloisen pojan. Olimme menneet naimisiin samana päivänä. Kummankin perheen 10 vuoden odotus päättyi viime syksynä :)
 
:greet025
Täällä katetaan jo juhlapöydän antimia :)

Porsaan ribsejä, kanafileitä, erilaisia salaatteja ( viher, kreikkalainen), jonka kruunaa etenkin sienisalaatti ( namm:p).. tietty pöydässä on sillit ja silakat eri muodoissa.

Mitä te muut tarjoatte?:rolleyes: Mulla ehkä omalainen valikoima, mutta tänään saa vähän lipsuakkin, joten skumppaa oottaa viileässä!!:grin

Dpo 12 :nega
( kai uskaltaa maljan nostaa)

..
 
Tähti uskaltaa nostaa :)
Meillä on vissiin tänään ihan vaan kolmen kopla ja normaali päivä. Ruoaksi tulee gluteenitonta makaronilaatikkoa hirven jauhelihasta. Ostin muutaman raketin ja ilotulituspadan, eli kuudelta rytisee. Tapasin meidän uudet naapurit, ja siellä on kans pikkuväkeä ja kuudelta raketit. Täällä maalla me ollaan, ei toisia taloja nähdäkään. Mutta ainakin sitten kuullaan.
Käytiin tytön ja toisen koiran kanssa siis kävelemässä. Munasarjat on ihan äärirajoilla. Olen kuullut monien synnyttäneiden naisten sanovan, että tuntevat ovulaation selkeämmin. Huh, enpä tiiä onko kivaa. En voi juoksuaskelta ottaa. Mulla on muutenkin lantiossa vielä kipuja, että vähän jännittää, miten kroppa kestäis toisen raskauden.
Katjusha kp 23
 
Mulla on muutenkin lantiossa vielä kipuja, että vähän jännittää, miten kroppa kestäis toisen raskauden.
Katjusha kp 23

Katjusha :) Samaa mietin. Mulla ei lantiokipuja ollut, mutta selän muoto kesti kauan palautua entiselleen..onko vieläkään täysin palautunut.

Mulla kun on 2 nikamaa murtunut selästä ja ne vihoittelee aina silloin tällöin. Raskaus sujui kuitenkin ilman särkyjä murtumista huolimatta. Sitä toivoo nytkin, seuraavan kohdalla.

Kp 26 ( dpo 12)
.
 
Tähti uskaltaa nostaa :)
Meillä on vissiin tänään ihan vaan kolmen kopla ja normaali päivä. Ruoaksi tulee gluteenitonta makaronilaatikkoa hirven jauhelihasta. Ostin muutaman raketin ja ilotulituspadan, eli kuudelta rytisee. Tapasin meidän uudet naapurit, ja siellä on kans pikkuväkeä ja kuudelta raketit. Täällä maalla me ollaan, ei toisia taloja nähdäkään. Mutta ainakin sitten kuullaan.
Käytiin tytön ja toisen koiran kanssa siis kävelemässä. Munasarjat on ihan äärirajoilla. Olen kuullut monien synnyttäneiden naisten sanovan, että tuntevat ovulaation selkeämmin. Huh, enpä tiiä onko kivaa. En voi juoksuaskelta ottaa. Mulla on muutenkin lantiossa vielä kipuja, että vähän jännittää, miten kroppa kestäis toisen raskauden.
Katjusha kp 23

Katjusha :) Haamuksi jäi, oli dpo 8. Sitä testiä, kun vielä katsoo, se näyttää positiiviselta. Jotain tapahtui...??.. alkio ei sitten kiinnittynytkään.

En usko, että samassa kierrossa tulisi enää toista "plussaa" dpo 14 jne...
Se oli ja meni...

Menkkoja ootellessa.
.
 
Täällä kuuden kopla +1. Tytöllä kaveri. Olis muutkin halunneet pyytää mutta valvottuani kolmeen en luvannut pyytää. Tämä +1on vanhemmalla tytöllä ja eivät häiriöksi päiväunilleni...

Meillä isäntä halus iltapalaksi nakkeja ja perunasalaattia. Lisäks ostettiin sisejä ja vähän karkkia.

Limat lisääntymään samoin halut :):p
 
Hyvää uutta vuotta kaikille!

Minulla on pitkästä aikaa sellainen uudenvuodenaatto, että voisin pistää ihan kunnolla ranttaliksi, kun en ole raskaana enkä edes epäile voivani olla, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa tällä hetkellä. Mies haluaisi lähteä katsomaan ilotulituksia, mutta minulla on olo että voisin mennä takaisin nukkumaan ja unohtaa koko jutun. Sitä paitsi uskaltaako tässä käydä edes lähikaupassa ilman suojalaseja. Joku kuului paukuttelevan jo viime yönä.
 
Onnekasta ja jännittävää uutta vuotta kaikille! Täällä on jo reilu tunti omtu nukkumassa kun ei flunssalta ja etovalta ololta viitsi olla pystyssä! Ottakaa munkin puolesta skumppaa! ;)

Gunvor :) Kiitos.

Täällä otettiin jo skumppaa, mutta olo on yhtäkkiä niin jäinen, heitin viltin niskaan.

Sen enempää ei tällä erää pysty ottaan skumppaa, kun jäätyy pystyyn:wideyed::hungry:
.
Dpo 12 : nega. Ei mitään oireita, vain vilutus

( ei ees menkka tuntemuksia)

Jos nyt sitten olisinkin raskaana, niin.....oon elänyt kyllä niin epäterveellisesti, ettei sitä uskalla ääneen sanoa..

.
Hyvää uutta vuotta!



.
 
Last edited by a moderator:
Hyvää Uutta Vuotta kaikille täälläkin! Vai toivottelinkohan jo. Oon niin sekaisin väsymyksestä etten muista kaikkea. Täällä "vauva" heräs taas äsken ja itkuoksennukset sai aikaan et suihkussa tuli käytyä näin yöllä ja just nukahti uudelleen.
 
:greet025
...edelleen nega dpo 13.

Viluisuus ja päänsärkyä.

Eiköhän ne menkat sieltä taas kurvaa, luultavasti huomenna. Vaikea uskoa, että positiiviseksi enää muuttuisi.


.
 
....edelleen nega dpo 14.

Lienee epätodennäköistä enää muuksi muuttua.

Seuraavaa kiertoa odotellessa :)

Mites muilla:rolleyes:

.
 
Täällä epäselvyyttä oliko oota vai ei. Yleensä o-plussa päivän pari nyt vain tämmöistä
 

Liitteet

  • IMG_20180102_074720__01.jpg
    IMG_20180102_074720__01.jpg
    403.7 KB · Katsottu: 155
Muska, mä mittasin yöllä klo 01 lämpö 36,3 ja aamulla 05.45 35,8, outo hyppy. Mentiin ajoissa nukkumaan, joten on voinut olla ihan useamman tunnin unen jälkeen silti tuommoinen kumma nousu, yli mun base linen. Mulla on samantyylinen tuo ovulaatiotestijono, ei venynyt parempaan.
Merkkasin omaan kalenteriin tuon aamuisen, koska muutkin lämmöt on aamuisia. Kylläpähän se siitä nousee 1-2 päivässä, jos on ollut ovulaatio käsillä tänään tai huomenna. Harmi, että marketista ei parempia eli herkempiä testejä saa. Apteekin hinnat on silkkaa ryöstöä. Raskauskeijun puoleen vaan...!
katjusha kp 25/30?
 
.
Unohdin mainita, että lämmöt edelleen ylhäällä, 37C... dpo14

Ei liene merkkaavan silti mitään.

.
 
Takaisin
Top