----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
[QUOTE="Muska77, post: 2890091, member: 102166"

Mitä meidän Muumi-mammalla kuuluu?[/QUOTE]

Kiitos kysymästä - ihan järetön härdelli päällä. Mies on yrittäjä ja joutunut pakon edessä tekemään 3 ihmisen työt -> oon yksin muksujen kanssa aamusta aamuun. Meillä taitaa jäädä ens kiertoon yk1 kun eihän tuota mies-parkaa raski kellistää kun on ihan piipussa töiden takia, saa sydärin vielä :hungover:

Molukalle onnet uuteen kiertoon ja kaikille tsemppiä! Minä täällä oon hengessä mukana ja jännäilen vaikka tilanteesta johtuen en nyt vielä pääse omia tikkuja tiiraamaan.
 
Maltilla mennään, vasta dpo 9.

Ei mitään oireita, vain vilutus. Kädet kuin jääkapulat:sad002

.
 
Last edited by a moderator:
Täällä olikohan kp10. Vai 11. O-testissä haalea viiva. Vahvistunee maanantaina.

Koitetaan mennä nyt joka toinen päivä. Mietiskelin niin kuopuksen tärppikierrossa o-plussa torstaina tai perjantaina ja olikohan to mies niin väsynyt ettei onnistunut mut seur päivänä onnistui ja plussa tuli. Ja tässä kkm kierrossa ke ja to lomailtiin mun vanhempien kanssa ja mies otti illalla kaljaa ja oli väsy niin ei onnistunut. Mut o-plussa pe ja silloin touhuttiin. Kaikkea sitä alkaa miettimään mikä johti plussiin aiemmin.
Jos huom hommaillaan ja su. Ma ehkä plussa niin uskaltaisiko sitä jättää väliin vai tekisikö siinä poikkeuksen....hmm...
 
Katjushalle oon meinannut sanoa että oikeastaan odotan että pääsisitte jo hoitoihin. Mutta oliko niin että mietitte vielä? Kun ikäänkin jo on niin on varmaan hyvä toimia nopsaa. Tosin tiedätkin faktat. Jotenkin niin toivoisin teille Pikku Kakkosen ja tytölle sisaruksen.
 
Kaikkea sitä alkaa miettimään mikä johti plussiin aiemmin.
Jos huom hommaillaan ja su. Ma ehkä plussa niin uskaltaisiko sitä jättää väliin vai tekisikö siinä poikkeuksen....hmm...

Muska77 :) Kai ti ehtii ovikseen mukaan...tosin kannattaako jättää ma väliin.. sun mies väsynyt usein:rolleyes:

.
 
Mies oli väsynyt noissa tärppikierroissa. Nuorinta kun yritettiin 9kk niin hommailtiin 2vkoa joka päivä oviksen aikaan, viikko ennen viikko jälkeen :p Miehen ajatuksesta. Eikä ollu väsy. Mietin oliko pahasta niin usein, tavara laimeaa. Vai toiko tärpin mulla just gyneltä saatu letro-resepti jota en ehtinyt alkaa syödä. Oliko se vaan henkinen tuki. Mene ja tiedä.
 
Katjushalle oon meinannut sanoa että oikeastaan odotan että pääsisitte jo hoitoihin. Mutta oliko niin että mietitte vielä? Kun ikäänkin jo on niin on varmaan hyvä toimia nopsaa. Tosin tiedätkin faktat. Jotenkin niin toivoisin teille Pikku Kakkosen ja tytölle sisaruksen.

Joo, tarkoitus olis mennä siihen viimeiseen alkionsiirtoon tässä ehkä maaliskuussa. Meillä on odottamassa kaksi alkiota samassa oljessa. Sikäli se ei tässä ”konkurssissa” tunnu, että olenko x v ja x kk, olen halunnut hormonitoiminnan palautumista, monesta syystä. Että meillä olis seksiä edes joskus ja jos tulisin raskaaksi olisi kehoni valmis sen kantamaan. Hoito on minulle kevyt: estrogeenilla ja keltarauhashormonilla tuettu kierto ja alkio tarttuu, jos tarttuu. Tämän jälkeen ei enää mitään hoitoja saataiskaan, eikä ole tarvis. Munasolujono on useita kuukausia ja niistä saa maksaa pienen omaisuuden.
 
:greet025
Testasin kiireessä aamulla ja äkkiseltään negaa näytti dpo 10. No luulin ottaneeni testin mukaan töihin, mutta heitinkin sen vahingossa roskiin:dead: Otinkin mukaan eilisen testin.

Nyt harmittaa, kun ajattelin katsoa sitä tarkemmin naistenvessassa. Että pitääkin sählätä:banghead:

Päivä maltettava, että pääsee kaivaan sitä roskista.

.
 
Last edited by a moderator:
Niin ja sillin mies on väsynyt jos on vkl keikoilla. Yleensä pitkät työmatkat ja ilta/yötyö ja ajomatka kotio. Toivon aina ettei niitä sattuisi oviksen aikaan. Täällä tylsä vaihe. O-testit tekoa suunnittelen...
 
Päivän oireet vilutus jatkuu. Kädet ihan oikeasti sinertää:wideyed: Mahtaako olla raskausoire?...ainakaan normia ei ole! Oon täysin jäässä.

No työkaveri on ollut viikon flunssassa töissä, tiedä vaikka ois tarttunut.

Dpo 10 : nega

.
 
Joka kuukausihan minulla on oireita :-D Olen niitä kirjannut ylöskin tuonne "Kuumeilijoiden piinapäivät" -ketjuun. Eilisillasta asti ollut havaittavissa pienen pieni määrä verta, joten eiköhän padot avaudu kohta kunnolla.

Hirvi :)

Miten sulle kävi? Jänskään sun puolesta! Ja ootko testannut tänään:rolleyes:

Kaikki palstalaiset :)
Vielä reilu pari päivää aikaa plussata kuluvan vuoden puolelle...Let's do it!!
:smiley-angelic008:violent025

.
 
Joo, tarkoitus olis mennä siihen viimeiseen alkionsiirtoon tässä ehkä maaliskuussa. Meillä on odottamassa kaksi alkiota samassa oljessa. Sikäli se ei tässä ”konkurssissa” tunnu, että olenko x v ja x kk, olen halunnut hormonitoiminnan palautumista, monesta syystä. Että meillä olis seksiä edes joskus ja jos tulisin raskaaksi olisi kehoni valmis sen kantamaan. Hoito on minulle kevyt: estrogeenilla ja keltarauhashormonilla tuettu kierto ja alkio tarttuu, jos tarttuu. Tämän jälkeen ei enää mitään hoitoja saataiskaan, eikä ole tarvis. Munasolujono on useita kuukausia ja niistä saa maksaa pienen omaisuuden.

Katjusha :) Mihin mennessä teidän on käytettävä nämä alkiot? Onko siinä ns. ikäraja? Alkiot kai säilyy iättöminä?

Sinun ja miehesi kannattaa saada itsenne parhaaseen mahdolliseen terveystilaan ennen hoitoja. Varmasti jo olettekin sitä :)

Siksi kysyn tuota, koska ei voi tietää, jos meillekin tulee hoidot aika pian eteen, ellei ala onnistua. Jokatapauksessa silloin olisin 45-vuotias, niin iän puolesta yhä saa hoitoja kuitenkin?:rolleyes:

Taas tuli paljon kysymyksiä..

.
 
Last edited by a moderator:
Kopioin tähän käyttämämme klinikan ylilääkärin kommentit:

- Jotkut naiset tulevat luonnollisesti raskaaksi 45-vuotiaina, mutta he ovat ääritapauksia. Jos yli 43-vuotiaalla raskaus ei ala itsestään, sen mahdollisuutta ei hedelmällisyyshoidoilla pystytä parantamaan, Suikkari tähdentää.

Hollywood-tähdissä on useita 45 ikävuoden hujakoilla äidiksi tulleita. He eivät välttämättä ole puhuneet julkisesti mahdollisista hedelmöityshoidoista. Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että yli 43-vuotiailla luovutetun munasolun käyttäminen on todennäköisempi tapa tulla raskaaksi kuin luonnollinen.

Väestöliitossa 43 vuotta pidetään rajana, johon asti raskautta kannattaa vielä yrittää omilla munasoluilla.
***
Arvelen, että hoidot suunnitellaan näin vanhemmiten hyvin yksilöllisesti. Omalla kohdalla en usko, että kieltäytyisivät siirtämästä viimeistä alkiotamme. Olen hyväkuntoinen eikä ensimmäisessä raskaudessa ilmennyt komplikaatioita. Selvää on, että tulevana keväänä alkionsiirtoa yritetään. Varmuutta päästäänkö siirtoon ei ole, joskus alkiot tuhoutuvat sulatuksessa ja sitten se on siinä. Uutta hoitojaksoa luovuttajan kanssa emme edes kysy (10.000€).
 
Tuohon pitäisi kyllä saada valtiolta avustusta. Tai järjestää keräyksiä. Kamala summa maksaa mahdollisuudesta saada lapsi.
 
Tuohon pitäisi kyllä saada valtiolta avustusta. Tai järjestää keräyksiä. Kamala summa maksaa mahdollisuudesta saada lapsi.

Muska77, ajattelepa kohduttomia: Suomessa ei anneta hoitoa sijaissynnytykseen. En voi valittaa, omilla muniksilla voi Kelan osittaisavustuksella yrittää kolme kierrosta julkisella tai yksityisellä halutessaan. Meille vaan se ei alkuunkaan riittänyt, en tullut kertaakaan raskaaksi. Onneksi ollaan molemmat saatu olla töissä.
 
Dpo 11 - nega

Tosin palelu ihan järkkyä, jopa yöllä herää siihen, vaikka villapaita päällä.

Nyt rinnat arat ja tänään mahaa repinyt "lähes" menkkatyylisesti...ehkä menkat sieltä taas pärähtää, kohta:sad001


Dpo 11
.
 
Last edited by a moderator:
Tähti, aika näyttää :)
Täällä haluaisin paeta näitä ovulaatiotuntemuksia, ne eivät jätä rauhaan! Tuntuu, että alamaha poksahtaa! Kuitenkin testit edelleen negoja ja lämmöt on alhaiset.
Milloinkaan ei oo hyvä (paitsi paksuna, jolloin on muut huolet ;) )
Katjusha kp 22
 
Countdown to Year 2018...!!!:violent025

Miten on vuosi mennyt?

Täällä kuluva vuosi on ainakin ollut tehokas.

Tasan vuosi sitten bmi oli 29 ja painoin 85kg. Raskauskilojakin oli.

Tänään bmi on 21 ja paino on 57kg :)
Ekat suurimmat kilot lähti 6kk aikana, sitten fitness kuntoon pääsi jo loppuvuodesta.

Jatkoin töissä syksystä lähtien ja nyt toiveissa on toinen äitiysloma 45-46 vuotiaana.

Jospa plussataan sisarus ensi vuonna:drunken_smilie
 
Last edited by a moderator:
Täällä valvotaan. Meidän pienin joka nukkui kellon ympäri on nyt alkanut nukkua tajuttoman huonosti, ens heräillen monta kertaa yössä ja rauhoittuen kun käyn silittään. Nyt itkee vähän väliä ja nukkuu vaan pikku pätkiä, äiti ei sitäkään. Huoh kello jo puol kolme, minkähänlainen kohmelo huomenna kun tänäänkin kuljin ihan sumussa.

Äsken ku kävin vessassa niin alko limoja puskeen, oon niitä jo vähän oottanutkin missä ovat.

Nyt tais pieni nukahtaa, ainakin hetkeksi, tohtiskohan itsekin.
 
Takaisin
Top