Pernilla
Näppärä viestien naputtelija
Lomaa aion ainakin pitää joulun aikaan. Etelään tai jonnekin pidemmälle ehkä vähän myöhemmin. Houkuttelee jo ajatuskin pikku lomasesta.Pernilla :) Oletko taas lähdössä lomalle/matkalle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lomaa aion ainakin pitää joulun aikaan. Etelään tai jonnekin pidemmälle ehkä vähän myöhemmin. Houkuttelee jo ajatuskin pikku lomasesta.Pernilla :) Oletko taas lähdössä lomalle/matkalle?
Nyt stressi pois. Vaikeuttaa raskautumista.
Minäkin aloitin tällä kertaa jo dpo 8, mutta testasin vasta töiden jälkeen, koska aamulla aina oli niin kiire. Minussa niissä alkuillan testeissä oli näkyvinään jotain plussaan viittavaa tapahtumaa. Tänään testasin eka kertaa aamulla.Itse testailen usein. Yleensä alotan dpo8. Kiinnittymisestä kolmen vrk päästä pitäisi näkyä jotain testissä. Eli itsellä dpo 9 tai 10. Päivä 10 on usein synkkä. Toinen on tissit. Niitä tölkin ja ihmettelen. Katselen, että onko yhtään tummuneet. Hauska harrastus tämäkin.
Samalta klinikalta kyllä aikoinaan todettiin, että (kesä)lomailulla voi olla positiivinen vaikutus.Vastavirran akka :) Klinikalla tosin väittivät, ettei tressi vaikuta mitenkään raskautumiseen, vaan munasolu itse.
Kuulemma sota-ajoillakin saatiin lapsia ja vieläpä todella paljon. Silloin tressi oli kova, mutta lapsia tuli.
Klinikka tyrmäsi täysin, kun sanoin, että töissä on "vähän" tressiä. Ei vaikuta oli vastaus! Se on - klisee!
Toinen on tissit. Niitä tölkin ja ihmettelen. Katselen, että onko yhtään tummuneet. Hauska harrastus tämäkin.
Samalta klinikalta kyllä aikoinaan todettiin, että (kesä)lomailulla voi olla positiivinen vaikutus.
Jos stressi nousee sille tasolle, että oma jaksaminen on vähissä eikä ehdi riittävästi huolehtia itsestään, niin eiköhän sillä jotain vaikutusta ole - jos ei muuta niin ainakin tässä iässä, kun mahdollisuudet ovat jo muutenkin minimaaliset.
Mullakin tummuu selkeästi. Olin jo unohtanut tuon. Siis tissit.
Monet nuoretkin kärsivät lapsettomuudesta. Ainakin nykyaika on kiireistä ja stressaavaa monelle. Oikeasti lapsen saaminen on niin suuri ihme, ettei sitä oikein käsitä.
Rinnoista minäkin raskauden tunnistan. Viimeistään sinä päivänä, kun selkeä plussa. Ero on ihan selvä normaaliin verrattuna. Viimeksi kesällä edellisessä raskaudessa tarkkailin joka päivä hcg:n nousua tuntemuksistani rinnoissa.Ei kaikilla tietenkään, mutta minulla aiheuttaa. Tuolta vasemmalta sivustalta kipeytyy, kun on raskaana. Siitä tämä tökkiminen. Ja nännit tummuu. Ei mustelmia.
Jos stressi nousee sille tasolle, että oma jaksaminen on vähissä eikä ehdi riittävästi huolehtia itsestään, niin eiköhän sillä jotain vaikutusta ole - jos ei muuta niin ainakin tässä iässä, kun mahdollisuudet ovat jo muutenkin minimaaliset.
Rinnoista minäkin raskauden tunnistan. Viimeistään sinä päivänä, kun selkeä plussa. Ero on ihan selvä normaaliin verrattuna. Viimeksi kesällä edellisessä raskaudessa tarkkailin joka päivä hcg:n nousua tuntemuksistani rinnoissa.
On se sanonta, että kroppa pysäyttää, jos ei itse ymmärrä.