----45+++++ kuumeiset

Kun tässä nyt Trumppia puidaan, niin kiinnostaa teidän mielipiteet tuosta Meghanista.

Vastavirran akka :) Neutraali. Tarkoittanet Melanieta?

Ette arvaa, että tuo hullu tuotepäällikkö ryntäs tänään sisään iltapäivällä ja kaikki meni hiljaseksi...ihan kaikki:depressed:
Se vapautunut päivän tunnelma hävisi ja pelko tuli tilalle.

No sit hän hyökkäs tietty heti mun kimppuun tekemättömistä töistä, koska olin 2-päivää hoitamassa lasta kotona. Huusi kuin puolihullu, ettei häntä kiinnosta mitkään kenenkään sairastamiset tai poissolot, hänen projektityöt on oltava hoidettu silti!!:smiley-angry007:smiley-angry019 ja heti, kun hän sanoo.

Oli niin vihainen, että varmaan alkoi taas lähettelemään niitä solvaavia sähköpostiviestejä asiasta tj:lle.....:sorry:
Varmaan viikonloppuna sen viestit lisääntyy ja pahenee, kun niitä tulee läheteltyä kännipäissä lisää...

No ompa mulla rekrypalaveri tj:n kanssa heti maanantaina ja aion kyllä sanoa, etten enää kohta hoida ton tyypin projektitilauksia enempää, kun kädet on täynnä tuolla muitakin töitä ja kohta työaika lyhenee 6t/pv.

Ihan käsittämätön tyyppi...melkein potki mun työhuoneen seinää...:smiley-angry019
:smiley-angry026
 
Last edited by a moderator:
Tarkoittaa varmaan Brittien Meghania?
Uutta kuninkaallista.
Mä en oikein tiedä mitä mieltä olisin hänestä. Eniten ärsyttää et aina kun hänestä puhutaan niin mainitaan et on raskaana. Eiköhän se jo ole kaikille selvää.
 
Kun tässä nyt Trumppia puidaan, niin kiinnostaa teidän mielipiteet tuosta Meghanista.

Jaa-a, vähän vaikea sanoa, kuinka objektiivisesti media hänestä kirjoittelee. Voin kuvitella, että Meghanilla on vaikeuksia sopeutua brittihovin tiukkaan protokollaan ja nokkimisjärjestykseen. Jää nähtäväksi, sopeutuuko ikinä. Vähän tuntuu, että olisi noussut arvonylennys hattuun. Mitä mieltä itse olet?

PS. Itse en sopeutuisi hoviin IKINÄ. :hilarious:
 
Tarkoittaa varmaan Brittien Meghania?
Uutta kuninkaallista.
Mä en oikein tiedä mitä mieltä olisin hänestä. Eniten ärsyttää et aina kun hänestä puhutaan niin mainitaan et on raskaana. Eiköhän se jo ole kaikille selvää.

Wheelchair Mama :) Juu, näitä lööppejä....ja raskaudet myy:laughing002
En mitään mieltä, ihan sama mitä se tekee. Kuninkaalliset ei jostain syystä kiinnosta oikein ollenkaan.
 
Vastavirran akka :) Neutraali. Tarkoittanet Melanieta?

Ette arvaa, että tuo hullu tuotepäällikkö ryntäs tänään sisään iltapäivällä ja kaikki meni hiljaseksi...ihan kaikki:depressed:
Se vapautunut päivän tunnelma hävisi ja pelko tuli tilalle.

No sit hän hyökkäs tietty heti mun kimppuun tekemättömistä töistä, koska olin 2-päivää hoitamassa lasta kotona. Huusi kuin puolihullu, ettei häntä kiinnosta mitkään kenenkään sairastamiset tai poissolot, hänen projektityöt on oltava hoidettu silti!!:smiley-angry007:smiley-angry019 ja heti, kun hän sanoo.

Oli niin vihainen, että varmaan alkoi taas lähettelemään niitä solvaavia sähköpostiviestejä asiasta tj:lle.....:sorry:
Varmaan viikonloppuna sen viestit lisääntyy ja pahenee, kun niitä tulee läheteltyä kännipäissä lisää...

No ompa mulla rekrypalaveri tj:n kanssa heti maanantaina ja aion kyllä sanoa, etten enää kohta hoida ton tyypin projektitilauksia enempää, kun kädet on täynnä tuolla muitakin töitä ja kohta työaika lyhenee 6t/pv.

Ihan käsittämätön tyyppi...melkein potki mun työhuoneen seinää...:smiley-angry019
:smiley-angry026

Siis mitä ihmettä?? Miten tuollaista voidaan katsella noin kauan? Onko teillä iso vaihtuvuus? Itse en jäisi firmaan, jossa tuo olisi ihan ok.
 
Siis mitä ihmettä?? Miten tuollaista voidaan katsella noin kauan? Onko teillä iso vaihtuvuus? Itse en jäisi firmaan, jossa tuo olisi ihan ok.

Towanda :)

Rupesin nyt vasta valittaan. Enää ei kestä. Ei vaihtuvuutta ollenkaan. Pääkonttorissakin puurtaa samat heput, kun vuonna -73. Meillä tässä sivukonttorissa pieni porukka, ei vaihtuvuutta...no, paitsi yksi potkittiin pihalle pari vuotta sitten, kun ei osannut töitään....

Järkky meno:angry4

Ja tän on nyt pakko loppua tai sit en pysty jäämää osittaiselle hoitovapaalle vuoden alusta. Vois sairauseläke olla parempi vaihtoehto, (tai raskaus ja äitiysloma).
 
No siinä sulla on nyt tavotteita. Luulen, että helpommin pääset äitiyslomalle. Ja sitä toivon.

Vastavirran akka :) Pääsiskin äitiyslomalle, vuosi jo yritetty....

En ole epätoivoinen töissä, vaan oletan, että luultavasti saan työtarjouksen maanantaina, koska on kyse rekrytilaisuudesta Tj:n kanssa kaksin.
Viesti tuli häneltä yksityisviestinä ja salassa muilta.

Tuskin kukaan voi tietää asiasta. Ollaan kuitenkin isossa globaalissa konsernissa ja mun osaamista arvostetaan satavarmasti:laughing002
 
Siis siirron muihin tehtäviin vai? Luulin, että saisit apuja hoitovapaalle.

Vastavirran akka :) En ole ennustaja!

Tällä hetkellä hoidan 3 eri osaston töitä samaan aikaan.....että.....johonkin päin kai mentävä, jotta firma kasvaa, kuten on käynyt. Tiedän, että mut haluttaisiin Service:n puolelle, koska niitä töitä teen päivittäin ja pöytäni on pullollaan näitä töitä!:p Myös Servisen esimies istuu viereisessä työhuoneessa ja meillä on aina ollut tosi hyvät välit.

En ihmettelisi, jos tulisi työtarjous....eikä vain se apu, jota nyt pyydän :)
 
No toivossa on hyvä elää.

Vastavirran akka :)

Jos luulit, että saan potkut, niin potkuja en saa....muuta töissä tapahtuu:wideyed:
On iso kasvu ja kehitys. Olen tehnyt työni hyvin ja tulen toimeen kaikkien kanssa.

Se mitä tapahtuu, ei luultavasti ole ainakaan mitään negatiivista:wink Voi olla jopa päinvastoin.

Tuotepäällikön käytös ei välttämättä kerro yhtään mitään. Voi mahdollisesti olla jopa osittain teatteria:angelic::depressed:

Ei sitä jaksa tuumailla....ainakin ensiviikolla pääsee jo testaileen r-testiä!!:p

Mites täällä muiden tilanteet? Miljoonasti plussaa palstalle!!:cheers:cheers:smiley-bounce016
 
Takaisin
Top