----45+++++ kuumeiset

Täällä kp 17/26 dpo herra ties mitä. Tuskin ovuloin. 7-10 testi ihan blanco. Sitten en enää jaksanut edes testata. Kp 12-15 oli pidattäytymistä niin siinä meni aika varmasti mahkut. Simppa analyysin tuloksia soitettiin tänään, mutta mies ei vastannut ja sitten klinikka olikin kiinni.. Saa koko vkl nyt odottaa sitten..vai soittaisivatko huomenna kun se on myös la auki?
 
Simppa analyysin tuloksia soitettiin tänään, mutta mies ei vastannut ja sitten klinikka olikin kiinni.. Saa koko vkl nyt odottaa sitten..vai soittaisivatko huomenna kun se on myös la auki?
Jos putiikki on huomenna auki ja eilen heillä oli jo tulokset, niin soita ja kysy. Kyllä ne tulokset osaa sieltä koneelta teille lukea ihan kuka tahansa puhelimeen vastannut ihminen.
 
Jos putiikki on huomenna auki ja eilen heillä oli jo tulokset, niin soita ja kysy. Kyllä ne tulokset osaa sieltä koneelta teille lukea ihan kuka tahansa puhelimeen vastannut ihminen.

Peppipupu :) Meillä klinikka (Dextra) kiinni viikonloput! Vain IVF voidaan tehdä silloin, mutta sopimuksesta.

Ihmettelen tosin, että miksi soittaisivat näitä tuloksia. Aina ollaan saatu simppatulokset paperilla, koska ne ei ole yksiselitteisiä.
 
Dpo - 11 nega. Aamuyöstä huomasin hetken hikoilevani, joten siitä tein johtopäätöksen, että peli alkaa olla selvä tämän kierron osalta..Tuskin edes vielä ehdin aloittaa testailuita. Tässäkin kierrossa oli kyllä vahva tunne kiinnittymisestä viime päiviin saakka.
 
Eiköhän se lääkäri tai sairaanhoitaja ota kantaa vain siihen, onko lapsi sairas vai ei. Lastahan voi kotona hoitaa ihan kuka tahansa. Eikä kai samaa lappua voi kahteen työpaikkaan toimittaa? Onko siellä lomakkeessa edes vaihtoehtona valita kenen velvollisuus on jäädä kotiin ?

Mies kävi tänään terveyskeskuksessa paikanpäällä ja toi sieltä mukanaan korjatun paperin! Vain yksi työnantaja per todistus, eikä epämääräisiä lisätietoja.

Siellä eivät oikein käsittäneet, mutta näin se homma pelaa!:laughing002
Maailma pelastettu.

Ihme sihteereitä riittää.
 
Dpo - 11 nega. Aamuyöstä huomasin hetken hikoilevani, joten siitä tein johtopäätöksen, että peli alkaa olla selvä tämän kierron osalta..Tuskin edes vielä ehdin aloittaa testailuita. Tässäkin kierrossa oli kyllä vahva tunne kiinnittymisestä viime päiviin saakka.

Pernilla :) Älä luovuta!:cheers:cheers:cheers

Se hikoilu voi olla ihan muuta...
 
Olin pari päivää kotona flunssaa sairastelemassa. Nautin samalla täysillä elämästä kotiäitinä - lapset aamulla ilman omia kiireitä päiväkotiin ja sitten koko päivä touhuilua kotona omassa rauhassa :Heartred

Lapset päiväkodista siivottuun kotiin ja keittiössä valmis ruoka. Sitten joululaulut soimaan ja levännyt äiti lasten kanssa pipareita leipomaan...
 
Olin pari päivää kotona flunssaa sairastelemassa. Nautin samalla täysillä elämästä kotiäitinä - lapset aamulla ilman omia kiireitä päiväkotiin ja sitten koko päivä touhuilua kotona omassa rauhassa :Heartred

Lapset päiväkodista siivottuun kotiin ja keittiössä valmis ruoka. Sitten joululaulut soimaan ja levännyt äiti lasten kanssa pipareita leipomaan...

Pernilla :) Siitä hikoilu...olet levännyt :)

Nyt uskoa ja tsemppiä!! Testaatko huomenna?:rolleyes:
 
Pernilla :) Älä luovuta!:cheers:cheers:cheers

Se hikoilu voi olla ihan muuta...
Oman kokemukseni perusteella indikoi hcg-laskua tai muuta hormonimuutosta. Ilmenee yleensä hetkellisesti yhtenä yönä noin viikkoa ennen menkkoja.

Sama hikoilu on ilmennyt keskenmenoissa ja etenkin silloin, kun odotin puoli vuotta hcg:n laskemista rypäleraskauden jälkeen.
 
Oman kokemukseni perusteella indikoi hcg-laskua tai muuta hormonimuutosta. Ilmenee yleensä hetkellisesti yhtenä yönä noin viikkoa ennen menkkoja.

Sama hikoilu on ilmennyt keskenmenoissa ja etenkin silloin, kun odotin puoli vuotta hcg:n laskemista rypäleraskauden jälkeen.

Pernilla :) Oijoi...toivottavasti on vaan tuntemus ja huomenna saat plussan testiin:Heartpink

Mikä on rypäleraskaus?
 
Pernilla :) Siitä hikoilu...olet levännyt :)

Nyt uskoa ja tsemppiä!! Testaatko huomenna?:rolleyes:
Kiitos tsempistä :Heartred

Nyt olen tosiaan levännyt. Sen vuoksi varmaan sairastuinkin, koska olin levon tarpeessa.

Tänään jäi läppärin vilkuilukin vähiin.

Tästä kierrosta en kyllä paljon enää toiveita elättele, mutta toki testaan huomennakin.

Minulla on tosiaan yleensä tärpännyt lomalla, joten jos ei tässä, niin sitten seuraavassa :)
 
Kiitos tsempistä :Heartred

Nyt olen tosiaan levännyt. Sen vuoksi varmaan sairastuinkin, koska olin levon tarpeessa.

Tänään jäi läppärin vilkuilukin vähiin.

Tästä kierrosta en kyllä paljon enää toiveita elättele, mutta toki testaan huomennakin.

Minulla on tosiaan yleensä tärpännyt lomalla, joten jos ei tässä, niin sitten seuraavassa :)

Pernilla :) Oletko taas lähdössä lomalle/matkalle?
 
Pernilla :) Oijoi...toivottavasti on vaan tuntemus ja huomenna saat plussan testiin:Heartpink

Mikä on rypäleraskaus?
Saattoi muuten olla flunssan nostaman lämmönkin laskua.

Rypäleraskaus on äärimmäisen harvinainen ja vaatii yleensä vähintään puolen vuoden seurantaa tai jopa pitkällistäkin hoitoa. Kannattaa googlata aiheesta, koska sitä on vaikea ihan lyhyesti selittää.
 
Takaisin
Top