----45+++++ kuumeiset

Suski75 :) Tämä juuri on jotai sitä, koska manipuloi kaikkia...ja todella voinakkaasti.

En uskalla sanoa valehteleeko, mutta kamala on ja hyökkäävä, sekä agressiivinen. Haukkuu julkisesti muiden kuullen jne.

Pelottava... koskaan ei tervehdi.
Donald Trump työkaverina. Oikeasti minä pidän Trumpista.
 
Kiusaamiset on kyllä persiistä:sad001, lasten kautta kyllä monenlaiseen törmännyt.
Mä oon itse kova ja hyökkäävä jos joku on vinosti mua vastaan, ihan ekalta luokalta opin sen selviytymiskeinon, vaikkakin lieneekin vaan osa omaa luonnetta.
Yritinkin muutama vuosi sitten tyttärelle opettaa keinoja antaa kierolle kiusaajalleen nenille - sanot sille vaan että "mitä se sulle kuuluu" ja tuijotat syvälle silmiin - kyllä siinä karhukin perääntyy.. no tyttö tuli muutaman päivän päästä innoissaan sanomaan miten oli tehnyt juuri niin - sanoin sille että "mitä sulle kuuluu:shy:"? ja hymyilin:hilarious:!
Niin mahtava näpäytys mullekin - Meillä on kaikilla ne omat keinomme selviytyä:p. Tuo pehmeä lempeä tytär ui kuin kala vedessä ohi karikoiden.
Yritämme tukea omille lapsille sellaista kaikesta puhumisen kulttuuria, siis niin että myös ne kiusaamiset tulis kotona ilmi. Sitten voidaankin tukea lapselle jotain selviytymiskeinoja ja pohtia ratkaisuja. En ole hanakasti ottamassa es toisen vanhempiin yhteyttä, näistä on niin kovin ikäviä kokemuksia, siinä mennään niin helposti ihon alle kun on omista lapsista kyse - pyritään koulutilanteet ratkaista kouluhenkilökunnan kautta.

kp11, tuntuu että ovis olis jo ollut limojen perusteella, kuivakkaa on taas. Piinaviikot..
 
Donald Trump työkaverina. Oikeasti minä pidän Trumpista.

Trump on ihan "jees".... häntä ei voi kai kukaan oikeesti pelätä:p

Puhua pulputtaa ja neuvottelee ääneen:laughing002

Meillä vastaava trump on aina linnottautunut omaan huoneeseen ja kun tulee esille, haukkuu jonkun "uhrin" pystyyn...:scared001 Muuta se ei osaakkaan ja se pitäisi hyväksyä.

Onko ihan Mee-too -

Koko firman esimies ei uskalla tulla nyt edes ovesta sisään enää....Aiempi mun työkaveri kun sai pahan sairauskohtauksen tuon tyypin takia ja nyt hänet on karkotettuna jonnekkin Lapin perukoille tekemäön tehdastöitä, vaikka oli sitä ennen oman osastonsa esimies.

Raakaa on nykyään meno meidän toinistolla:wideyed:
 
Ei välttämättä, jotkut kiusaajat ovat myös sen verran hyviä valehtelijoita ja manipuloijia, että osa heistä pääsee pitkällekin. Tuo mistä minä puhuin, hänellä on ylempi korkeakoulututkinto, ja hän on turvakodissa päällikkönä, niin hassulta kuin se tuntuukin, että läpimätä kiusaaja on tuollaisessa hommassa. Toivottavasti ei kiusaa apua tarvitsevia.

Ilmaisin itseäni huonosti, tarkoitin omia kiusaajiani. Jotkut saattavat menestyäkin, luultavasti käyttämällä muita kynnysmattoinaan. :shifty:
 
Ilmaisin itseäni huonosti, tarkoitin omia kiusaajiani. Jotkut saattavat menestyäkin, luultavasti käyttämällä muita kynnysmattoinaan. :shifty:

Towanda :) Meissä on samaa. Olin myös kotona opetettu liian kiltiksi. Voihan yhteiskunta!

Aikoinaan alakoulussa kiusattiin niin pahasti, että tein siitä "oman lajin" oppimalla näiden kiusaajien luonteita.
Oli vaan pakko oppia selviytymään kulkemalla koulutiet pitkin metsiä, koska muutoin olisi jokapäivä kivitetty tai talvella uitettu jäisessä ojassa. Kukaan ei auttanut ja kaikki oli poikia.

Opin sietämään sitä niin paljon, että ilmeisesti kestokyvystä on nykyään hyötyä tuolla "töissä"...

Normaalia liian kestäminen ei ole ja siksi olenkin aikuisena vähän erilainen/omanlainen, enkä kulje muiden perässä....
:angel12
 
Mä oon itse kova ja hyökkäävä jos joku on vinosti mua vastaan, ihan ekalta luokalta opin sen selviytymiskeinon, vaikkakin lieneekin vaan osa omaa luonnetta.
Yritinkin muutama vuosi sitten tyttärelle opettaa keinoja antaa kierolle kiusaajalleen nenille - sanot sille vaan että "mitä se sulle kuuluu" ja tuijotat syvälle silmiin - kyllä siinä karhukin perääntyy.. no tyttö tuli muutaman päivän päästä innoissaan sanomaan miten oli tehnyt juuri niin - sanoin sille että "mitä sulle kuuluu:shy:"? ja hymyilin:hilarious:!
Niin mahtava näpäytys mullekin - Meillä on kaikilla ne omat keinomme selviytyä:p. Tuo pehmeä lempeä tytär ui kuin kala vedessä ohi karikoiden.
Yritämme tukea omille lapsille sellaista kaikesta puhumisen kulttuuria, siis niin että myös ne kiusaamiset tulis kotona ilmi. Sitten voidaankin tukea lapselle jotain selviytymiskeinoja ja pohtia ratkaisuja. En ole hanakasti ottamassa es toisen vanhempiin yhteyttä, näistä on niin kovin ikäviä kokemuksia, siinä mennään niin helposti ihon alle kun on omista lapsista kyse - pyritään koulutilanteet ratkaista kouluhenkilökunnan kautta.

kp11, tuntuu että ovis olis jo ollut limojen perusteella, kuivakkaa on taas. Piinaviikot..

Lambi :) Oot rohkea! :) Mä taas juoksen karkuun ja menen piiloon....
 
Towanda :) Meissä on samaa. Olin myös kotona opetettu liian kiltiksi. Voihan yhteiskunta!

Aikoinaan alakoulussa kiusattiin niin pahasti, että tein siitä "oman lajin" oppimalla näiden kiusaajien luonteita.
Oli vaan pakko oppia selviytymään kulkemalla koulutiet pitkin metsiä, koska muutoin olisi jokapäivä kivitetty tai talvella uitettu jäisessä ojassa. Kukaan ei auttanut ja kaikki oli poikia.

Opin sietämään sitä niin paljon, että ilmeisesti kestokyvystä on nykyään hyötyä tuolla "töissä"...

Normaalia liian kestäminen ei ole ja siksi olenkin aikuisena vähän erilainen/omanlainen, enkä kulje muiden perässä....
:angel12

Voi että, olet joutunut kokemaan tosi pahanlaatuista kiusaamista. Tuntuu pahalta puolestasi. Mutta selvisit kuitenkin voittajana! :love022Toisethan traumatisoituu ja masentuu loppu elämäkseen, kiusaaminen voi jättää niin syvät haavat. Oikeastaan sana "kiusaaminen" pitäisi tässä yhteydessä unohtaa, sillä sehän on silkkaa väkivaltaa, mitä jotkut harjoittaa.

Mulla on vähän sama vika, että en halua enää miellyttää ketään väkisin. Jos ei kelpaa, niin sitten ei kelpaa. Omapa on menetyksensä. :taunt014
 
Jakeleehan se potkuja. Ja twiittailee sammakoita. Monet inhoaa häntä, mutta minusta mainio tyyppi. Ei täydellinen ei suinkaan.

Voi voi. Koita sinäkin tuota Lambin neuvoa. Tai ole huomioimatta koko tyyppiä. Vaikeata neuvoa, mutta tiedän tilanteen olevan ahdistava.

Vastavirran akka :) Mä en inhoa ja reaalimaailmassa voisi kuvitella ihan tulevan sen hepun kanssa juttuun :)

Mä inhoan niitä, jotka eivät tervehdi, keskustele, neuvottele, puhu ja toimivat salaa seläntakana manipuloiden samalla muita ja levittelemällä vääriä totuuksia. Ne tyypit on todellisia kiusaajia.
 
Voi että, olet joutunut kokemaan tosi pahanlaatuista kiusaamista. Tuntuu pahalta puolestasi. Mutta selvisit kuitenkin voittajana! :love022Toisethan traumatisoituu ja masentuu loppu elämäkseen, kiusaaminen voi jättää niin syvät haavat. Oikeastaan sana "kiusaaminen" pitäisi tässä yhteydessä unohtaa, sillä sehän on silkkaa väkivaltaa, mitä jotkut harjoittaa.

Mulla on vähän sama vika, että en halua enää miellyttää ketään väkisin. Jos ei kelpaa, niin sitten ei kelpaa. Omapa on menetyksensä. :taunt014

Towanda :) Olihan se kamalaa...vielä, kun oli heiveröinen ja isot pojat käytti voimia, ei voinut, kuin juosta karkuun. Väkivaltaa käytännössä. Koulun sisäpuolella eivär uakaltaneet sitä tehdä, mutta siellä se oli henkistä - haukkumista ja jotain koulurepun töhrimistä.

Opettajista ei ollut mihinkään, eikä työmaailmassa ole esimiehistäkään. Parempi pysytellä erossa kaikesta, mutta joskus on suu pakko avata, edes kerran.

Lapsi antaa kummasti voimia kaikkea pahuutta vastaan. On ainakin syy, miksi taistella!:laughing002
 
Yritämme tukea omille lapsille sellaista kaikesta puhumisen kulttuuria, siis niin että myös ne kiusaamiset tulis kotona ilmi. Sitten voidaankin tukea lapselle jotain selviytymiskeinoja ja pohtia ratkaisuja. En ole hanakasti ottamassa es toisen vanhempiin yhteyttä, näistä on niin kovin ikäviä kokemuksia, siinä mennään niin helposti ihon alle kun on omista lapsista kyse - pyritään koulutilanteet ratkaista kouluhenkilökunnan kautta.

kp11, tuntuu että ovis olis jo ollut limojen perusteella, kuivakkaa on taas. Piinaviikot..

Lambi :) Tuo on hyvä malli, että kotona on tukea antavat ja ymmärtävät vanhemmat! Lapsi ei ole yksin asian kanssa, jos tapahtuu kiusaamista :)

Jotenkin ajattelen, että ne jotka kiusaavat muita, eivät ihan täysillä hiihdä. Alla on jokin ongelma, joka sitten heijastuu huonona käytöksenä muita kohtaan.
 
Rohkenen olla eri mieltä Trumpista. Tuollainen ailahtelevainen 2-vuotias suurvallan johdossa on kyllä järkyttävää. Vähän kuin taapero kulkisi kuivassa metsässä sytkän kanssa. Koska tahansa voi käydä huonosti.
 
Rohkenen olla eri mieltä Trumpista. Tuollainen ailahtelevainen 2-vuotias suurvallan johdossa on kyllä järkyttävää. Vähän kuin taapero kulkisi kuivassa metsässä sytkän kanssa. Koska tahansa voi käydä huonosti.

Yölento :) Samaa mieltä!
Mutta Trump on vaan vähemmän pelottava, jos vertaa oman työpaikan tyyppiin, joka on yhtälailla, kuin 2-vuotias kiukutteleva pikkukakara, joka ei keskustele ja on täysin arvaamaton ympäristölleen.

Minusta Trumpin Diili ohjelmat ovat olleet kiinnostavia, hän on aika persoona. Mediiapyöritys hänen ympärillään on vähän turhan liiallista, eikä media aina anna oikeaa tietoa asioista.
 
Yölento :) Samaa mieltä!
Mutta Trump on vaan vähemmän pelottava, jos vertaa oman työpaikan tyyppiin, joka on yhtälailla, kuin 2-vuotias kiukutteleva pikkukakara, joka ei keskustele ja on täysin arvaamaton ympäristölleen.

Minusta Trumpin Diili ohjelmat ovat olleet kiinnostavia, hän on aika persoona. Mediiapyöritys hänen ympärillään on vähän turhan liiallista, eikä media aina anna oikeaa tietoa asioista.
Pelottavuus liittyy Trumpin asemaan. Diiliä en ole koskaan katsonut enkä katso mutta varmaan sellaisessa voi olla vaaratta mikä tahansa ääliö. Ja sinun työpaikkasi hemmo voi paikallisesti uhota miten tykkää, mutta maailman mittakaavassa se on aivan sama kuin ärhäkkä koira metsäpolulla.

Länsimainen media on suhteellisen luotettava tietolähde kokonaisuudessaan, toki yksittäisen uutisen kohdalla voi ajatella kriittisesti ,mutta tässä nyt ei ole kyse yhdestä asiasta.
 
Vähemmistöjen ihmisoikeudet poljettu, erottaa lapset vanhemmista, soso ja terveyspalvelut huonontuneet. Ajaa vain rikkaiden etuja ja vahvistaa omaa valtaansa niin, että menee jo kohta samaan kategoriaan kun muut diktaattorit. Taustalla hyörii erittäin vaarallisia ihmisiä, Trump on lopulta vain sötkynukke omassa tyhmyydessään..olen seurannut kauhulla aika tiivisti asiaa.
 
:greet025 Heissan!!
Ja JIHAA!!!:p

Jotain on tapahtunut, tj haluaa keskustella ensiviikolla kanssani liittyen rekrytointiin... eli apuja on tulossa:joyful::joyful::joyful:

Samalla on tainnut saada tuo kamala tyyppi satikutia, kun ei näy toimistolla, eikä ole lähetellyt mulle nyt niitä kamalia sähköposteja.....

Myös ilmapiiri toimistolla on vapautunutta ja kahvitunnilla oli mukavaa!!!:p
 
Takaisin
Top