Towanda
Asioista perillä oleva
No onneksi älysi. Sinun työpaikkasi kuulostaa mukavalta.
Onhan se, ikävöin töihin pääsyä. Pari vuotta enää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No onneksi älysi. Sinun työpaikkasi kuulostaa mukavalta.
Eipä meilläkään mitään osteltu. Talo on täynnä tavaraa, mistä hiljalleen pyrin eroon. No ostin minä kuitenkin b12 vitamiinia, kun oli tarjouksessa.
Minä olen hipeltänyt noita ostoksia jo kaupassa moneen kertaan ja tutkinut netissä ominaisuuksia ja nyt nuo sai ihan netistä, ei tarvinnut ryntäillä :)Sama meillä, inhotaan kerskakulutusta. Siksi ei olla ostettu mitään, vaikka toki nyt voisi saada joululahjat vähän halvemmalla. Ja muutakin, mitä pitää joka tapauksessa ostaa. Ei vain pysty lähtemään kaupoille ryysikseen.
Tähti hyväntahtoisesti naureskelen sun fb-sekaannukselle.
Minä olen hipeltänyt noita ostoksia jo kaupassa moneen kertaan ja tutkinut netissä ominaisuuksia ja nyt nuo sai ihan netistä, ei tarvinnut ryntäillä :)
Vastustan sitä, että ostetaan siksi, että saa halvalla tai kun on tarjouksessa. Minä ostan hyvin vähän ja harkiten. Tiedän, mitä tahdon. Lisäksi en suostu maksamaan suuria summia edes siitä, mitä tarvitsen ja mikä on mielestäni hyvää. Esimerkiksi lasten talvihaalarista en maksa 70-170euroa vaikka olisi juuri sitä, mitä olen aina etsinyt. Lapsella käytän paljasjalkakenkiä ja etenkin talvikenkien hankinta on todella työlästä. Olen etsinyt myös käytettynä samoja tuotteita, mutta ei ole löytynyt. Toisaalta se ei haittaa, kun annan pojan pieneksi jääneet vaatteet sukulaislapselle, joka on vuoden nuorempi. Tulee käyttöön kuitenkin.Haha... :)
Miksi sitten vastustat?
Veikkaan alkuvuoteen tänne plussa-aaltoa. Onhan teillä D-vitamiinit kunnossa?Mitäs veikkaatte, että koska tänne paukahtaa seuraava plussa. Itse veikkaan ensimmäistä joulu-tammikuulle. Ja en ole minä.
Hah, kömpelö sormeni vissiin suivaantunut jostain, kun en itse ole mokomaa arviota edes huomannut. :D Jatkakaa ihan rauhassa...Mikähän tätä ”Bingoa” häiritsee mun postauksessa kryptisestä raskaudesta?
Hah, kömpelö sormeni vissiin suivaantunut jostain, kun en itse ole mokomaa arviota edes huomannut. :D Jatkakaa ihan rauhassa...
Suskilla taitaa olla jo lähellä. Koska teillä onkaan siirto?Mitäs veikkaatte, että koska tänne paukahtaa seuraava plussa. Itse veikkaan ensimmäistä joulu-tammikuulle. Ja en ole minä.