----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eipä meilläkään mitään osteltu. Talo on täynnä tavaraa, mistä hiljalleen pyrin eroon. No ostin minä kuitenkin b12 vitamiinia, kun oli tarjouksessa.

Vastavirran akka :) Ostin legoja...legojunaradan.....

En vaan osaa juosta alennuksien perässä.

En tiedä miksi ja vihaan tässä maailmassa kaikkea pröystäilyä, vaikka töissä pitäis aina pröystäillä, kun menee niin lujaa....omistaja kylpee rahassa ja seilaa ympäri maapalloa upella luxusjahdilla.

Silti en saa omiin töihin apuja, vaikka jään osittaiselle hoitovapaalle 1kk päästä...:depressed::dead:

Ihan ei mee nappiin, siksi pitää olla taas varuillaan:happy119
 
Sama meillä, inhotaan kerskakulutusta. Siksi ei olla ostettu mitään, vaikka toki nyt voisi saada joululahjat vähän halvemmalla. Ja muutakin, mitä pitää joka tapauksessa ostaa. Ei vain pysty lähtemään kaupoille ryysikseen.

Tähti hyväntahtoisesti naureskelen sun fb-sekaannukselle. :grin
Minä olen hipeltänyt noita ostoksia jo kaupassa moneen kertaan ja tutkinut netissä ominaisuuksia ja nyt nuo sai ihan netistä, ei tarvinnut ryntäillä :)
 
Haha... :)
Miksi sitten vastustat?
Vastustan sitä, että ostetaan siksi, että saa halvalla tai kun on tarjouksessa. Minä ostan hyvin vähän ja harkiten. Tiedän, mitä tahdon. Lisäksi en suostu maksamaan suuria summia edes siitä, mitä tarvitsen ja mikä on mielestäni hyvää. Esimerkiksi lasten talvihaalarista en maksa 70-170euroa vaikka olisi juuri sitä, mitä olen aina etsinyt. Lapsella käytän paljasjalkakenkiä ja etenkin talvikenkien hankinta on todella työlästä. Olen etsinyt myös käytettynä samoja tuotteita, mutta ei ole löytynyt. Toisaalta se ei haittaa, kun annan pojan pieneksi jääneet vaatteet sukulaislapselle, joka on vuoden nuorempi. Tulee käyttöön kuitenkin.
 
Minä ostan tarjouksesta heti, kun siellä on jotain sellaista, jota olen suunnitellut ostavani. Esim. Lapseni on kasvanut ulos talvihaalareistaan, ja kirpputoreilla ei ole näkynyt ensimmäistäkään oikean kokoista haalaria moneen viikkoon. Siksi ostin nyt tarjouksesta. Ei sitä nyt ainakaan täyteen hintaan kannata ostaa, kun tarjouksestakin saa.
 
Minä olen säästänyt kaikki esikoisen vaatteet, jos nyt toinen tulee, ei toiselle tarvitse ostaa yhtään vaatetta. Jos ei tule, sitten lähtevät kiertoon.
 
Plussiaaaa!!!
Kyllä vois tulla nyt reilusti syksyvauvoja tästä ketjusta:binkybaby:binkybaby:binkybaby:binkybaby:binkybaby:binkybaby:binkybaby:binkybaby:binkybaby:binkybaby! Joku nyt vaan rohkeesti korkkaa tän -paine alkaa olla pullossa kova!

Täälläkin kierrätän kaiken (no, nakkaan kyllä roskiinkin ihan huoleti..) siis uutta roinaa/vaatetta ei hirveesti meille eksy. Lähinnä teinien ja miehen vaatteet ja työvaatteet tulee uutena - jotka mulle ukkokulta hakee motonetistä tms.. Mä haen kirpparilta mitä tarvii ja kaverit kippaa meille säkkitolkulla lasten vaatetta. Laitankin eteenpäin aina sitä mukaa kun ei tarvitse, en säilö muutakun ystävien kutomia juttuja. Niillä on aikaa kestävää arvoa mulle:Heartred.

Tehdään aina ennen joulua sellanen lelujen yms roinan tyhjennyskooste - säkit rikkinäiselle ja niille joilla ei enää leikitä. ne menee suoraan kierrätykseen ja spr:lle - tää on ollut tosi helpottava juttu. voidaan heittää eteenpäin ihan kaikki, lahjat sun muut perintöroinat- täytyy jäädä elämiselle tilaa enempi kun tavaralle. Pian on taas sen aika:p!
 
Mitäs veikkaatte, että koska tänne paukahtaa seuraava plussa. Itse veikkaan ensimmäistä joulu-tammikuulle. Ja en ole minä.
Suskilla taitaa olla jo lähellä. Koska teillä onkaan siirto?

Jos jotakin oikein toivoo ja tavoittelee, niin todennäköisesti saavuttaa, joten eiköhän pian tärppää muillakin.
 
Takaisin
Top