T
Tähti ★
Vieras
Juuri näin. Silti niistä harvemmin pääsee.
Vastavirran akka :) Miksi ei pääse?
Lappu käteen ja työsuhde ohi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juuri näin. Silti niistä harvemmin pääsee.
Koska työnantaja joutuu maksamaan korvauksia. Vuoden yhdenmittainen samasta syystä oleva saikku on oikeus irtisanoa.
Jos asia näin toimii, niin sitten kannattaisi joka firman tehdä yt joka vuosi. Näin sais ne turhasta saikuttelijat pois.
Eikös tuo ole helppo juttu? Työnantaja järjestää konflikteja sen verran, että työntekijä on saikulla vuoden, ja sitten hänet voikin työntää sairaseläkkeelle?
En tiedä pörssialasta mitään. Omalla kohdalla ei ole koskaan yt neuvotteluja ollut.
Onko kukaan tehnyt hyviä bf tarjousostoksia? Mä ostelin ekokosmetiikkaa - 35% ja vahtaan Finnairin lentoja
Olen kaupan alalla. Tosin nyt en ole missään. Hyppäsin hetkeksi pois oravanpyörästä. Työvuosia takana yli kaksikymmentä. Ehkä vielä hetken mietin mikä minusta tulee isona.
Millä alalla itse olet?
Vastustan kyllä tällaisia hullutuskampanjoita mutta olen katsellut yhtä haalaria ja yksiä talvikenkiä, jotka ei muuten ole koskaan tarjouksessa, niin nyt oli - 25%.ostin tokiOnko kukaan tehnyt hyviä bf tarjousostoksia? Mä ostelin ekokosmetiikkaa - 35% ja vahtaan Finnairin lentoja
Vastustan kyllä tällaisia hullutuskampanjoita mutta olen katsellut yhtä haalaria ja yksiä talvikenkiä, jotka ei muuten ole koskaan tarjouksessa, niin nyt oli - 25%.ostin toki