----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Katjusha, Paljon onnea 2-vuotiaalle ja vanhemmille! :Heartpink Ikimuistoisia hetkiä!

Hannulille tsempit aamulle, toivon niin kovasti että viiva lähtee vahvistumaan. Lupaavalta näyttää (vaikka onkin kökkö RFSU)
 
Hulluks tässä tulee :confused: Kuvassa pissaan dipattu (alla) ja verrokkina veteen tehty Rfsu-liuska (yllä)
Collage 2018-11-26 10_54_15.jpg
tältä aamulta. Vesitesti on ihan blanko, toisessa mun silmään livenä hieman punertava viiva. Ehkä aavistus vahvempi kuin eilen. Mutta... Apteekin ultra ja One Step negoja, Rfsu-puikko viivanpaikka. Kaikissa herkkyys 10. Luulisi niiden nyt kuitenkin näyttävän jotain ennen tuota liuskaa :banghead:

Dpo13, odotan menkkoja huomiseksi enkä haaveile turhia.
 
No nyt kun oikein äitini suurentavilla lukulaseilla tihrustin niin joku viivanpaikka/hailura näkyy Apteekin Ultrassakin... ei tää ikä tuu yksin, tarvii apukeinoja testien tiirailuunkin :pompus::grin
 
Ja kun nyt olen vahvasti jännän äärellä ja keskittynyt omaan napaani niin todettakoon että menkkafinni hävisi yhtä nopeasti kuin tulikin, eikä mulla ole havaittavissa samanlaista turvotusta kuin normaalisti ennen kuukautisia. Alavatsaa nippailee vähän sieltä täältä, eikä viime kierrossa vaivannutta tuhtuttelua ole ollut yhtään. Kaikesta pessimistisyydestäni huolimatta, kyllä mä tipun (taas) huomenna korkealta. Lohtusiideri on jo hommattu jääkaappiin :grin
 
Vastavirran akka, hienoa että tulokset oli normaalit! Ovatko sanoneet milloin polyyppi häädetään?

Hannuli, minä näen alimmassa jotain jännää! Toivotaan että ylihuomenna ei tarvi tihrustaa. Tsemppiä kovasti!

Omanapa: meillä on täys härdelli päällä lasten kanssa, huhhuh.. Sain siis töitä loppuvuodeksi ja vuorotyön ihanuus vaikuttaa lapsiinkin (ylläri).. Ovis kolkuttelee pian mutta en uskalla edes nukkua samoissa lakanoissa ukon kanssa koska luulen että joudun pöpilään jos meille tulee yhtään lasta lisää.. Että tämmönen viikko :smiley-angry017 Ensi viikko luultavasti jo helpompi kun lapset ja isommatkin tottuu taas epäsäännölliseen päivähoitoon (ilta- ja aamuvuoroihin..)

Niin ja luin enkkusivustolta että 600mg ubikinonia on todettu vaikuttavan positiivisesti myös munisten laatuun eli kromosomipoikkeavuuksia ollut vähemmän näillä naisilla.

Tsemppiä kaikkille! :smiley-bounce016
 
:greet025 Tsemppiä ja plussaa palstalle!!

Tämä likka nosti kissan pöydälle, ihan ekan kerran elämässä - töistä
:smiley-angry019

Tuotepäällikön epäasiallista käytöstä oon kestänyt ja sietänyt jo 9kk ajan....siinä ajassahan synnyttäisi lapsenkin:laughing002

No siis ihan kaikki mun kiltin tytön "syndroomat" katosi.... Kervin!!:joyful:
Sen huomasi ihan itse paha herra tuotepäällikkökin, sillä hänen puntti alkoi vapista!

Eli kervin epäasialllisesta käytöksestä tj:lle, koska mun mitta vaan tuli täyteen sitä jatkuvaa moukkamaista sättimistä, agressiivista syyttelyä ja työhuoneeseen hyökkäilyä. Myös samaa käytöstä oli jo joka kahvitunnilla ja ruokatunnilla.

Saa nähdä tuleeko tästä hyvästä mulle fudut:scratch....mutta olin ainoastaan asiallinen ja sanoin pari valittua sanaa. Sakkoja ei voi saada, eikä linnaan voi joutua:laughing002

Samalla penäsin apuja tulevaan työtilanteeseen, sillä jään osittaiselle hoitovapaalle vuoden alusta. Ainakin työnantajalla on rahaa, kuin roskaa.

Tulipa suu avattua:chicken:
 
M-M Mullakin ovis tuli ja meni, mutta ei todellakaan tehnyt mieli touhuta. Maha on ollut tosi huonona, väsymys jotain ihan hirveetä ja tunnen tulevani ihan mökkihöperöksi. Ikävä kotikaupunkiin ja ihmisten ilmoille on kova ja mietityttää, että olisiko ihan itsemurhaa tehdä toinen lapsi täällä, missä ei ole mitään tukijoukkoja. Luultavasti. :hungover:
 
:hello Auts!

Ovis tuli... ja nyt ovistesti on jo nega....

Letrot kiihdyttää liikaa...voihan:sad001

Myöhästytään huomisesta inssistä:banghead:

Ainakin jokin asia tänään tuli suoritettua:argue:cheers
 
Hannuli... Jännää... Testaatko aamulla uudelleen?

Tähti hyvä tyttö! Kerrohan miksi inssi huomenna on myöhässä? Pitääkö siis tehdä ennen o plussaa?

Meillä nyt varattu suunnitteluaika luultavimmin ivf 4.12. Simppatestiä ei vielä mutta siihen mennessä on. Haluaisin ekan kierron oi irroituspiikillä ja luomuna paneskelu jos simpat ok. Jos ei voisin ajatella inssiä.(tosin useampi ystävä jo sanonut, että iui on rahantuhlausta). Tällä kierolla saisi tietää millä combolla saisi eniten soluja. Ja koska mulla lääkekatosta jäljellä 400 niin ajattelin että saataisiin mahdollisimman paljon lääkkeitä ostettua ennen uuttavuotta.
Ivf ehkä sitten vuoden alkuun, ehkä jopa kaksi peräkkäin että saataisiin muutamia pakkaseen. Onko ihan hullu ajatus? Tällä iällä vielä polttamaan tonneja tuohon ivfään? Edelleen se kromosomitutkimus alkoille ihmetyttää. Jossain sanottiin hinnaksi 2000 ja jossain 390 ota toista nyt selkoa...
 
Alkiotutkimuksen hinnoista. Minulla hinta oli noin 2000 €, joka koostui näytteidenotosta (800 €) ja alkioiden tutkimisiesta (390 €/alkio). Koska tutkittiin 3 alkiota, hinnaksi tuli 800 + (3 * 390) = 1970 €.

IVF tehtiin minulla vain siksi, että voidaan tutkia alkion kromosomit. Raskaaksi tulen kyllä helposti piikityksillä ja inseminaatioilla, mutta ne tuottavat keskenmenoja, enkä minä keskenmenoilla mitään tee, haluan sen vauvan enkä keskenmenoja.
 
Takaisin
Top