Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä kaikille!!
Täällä ollaan ilmeisen selvästi koko ajan puoliksi raskaana, koska paino on noussut jo ainakin 5kg++ja se näkyy...
Entiset vaatteet ei tosiaan enää mahdu päälle, joten kohta saakin vetää ne entiset äitiyskuteet takas päälle
Vatsamakkaroita on tullut kaksi, entisen pyykkilaudan tilalle ja luultavasti painoindeksi on vähintään bmi24-26, entisen bmi19-21 sijaan
Laihana ei tuota raskautumista vuoteen ole tapahtunut. Jospa nyt ois paremmat mahdollisuudet, kun ensiviikolla on luultavasti elämäni viimeisin inssi
Paranemisia.Ja meillekin iski vihdoin se flunssa. Koko porukka potee tautia enemmän tai vähemmän..
Muistutan yhä, että asumme Suomessa ja raskauden vuoksi ei voi irtisanoa
Mikähän tätä ”Bingoa” häiritsee mun postauksessa kryptisestä raskaudesta?
Lain mukaan ei, mutta ketku työnantaja voi sen kieroillen tehdä kuitenkin. Yksi tuttuni on tuomari, ja hänen esimiehensä antoi hänelle kenkää, koska hän ei luvannut lapsensa jäävän ainokaiseksi. Suomen lait, ja molemmat osapuolet tuomareita, ja niin vain kävi, eikä ollut mitään, josta olisi firman saanut haastettua oikeuteen. Hän neuvoi minulle, että vastaavassa tilanteessa valehtele, myöntele ja valehtele, ja sitten kun sen toisen lapsen teet, ilmoita kirjallisena heti raskauden alussa, koska sen jålkeen irtisanominen on työnantajalle vaikeampaa. Niin kauan kun ei voi todistaa työnantajan tienneen raskaudesta, on irtisanominen helpompaa.
Eikös tuo ole helppo juttu? Työnantaja järjestää konflikteja sen verran, että työntekijä on saikulla vuoden, ja sitten hänet voikin työntää sairaseläkkeelle?Minulla taas kokemuksia hankalista työntekijöistä joita ei saa millään irtisanottua. En siis itse mikään pomo ole vaan ihan sivusta seurannut. Aina kun konflikteja niin saikulle. Ja saikulla ei voi irtisanoa. Yksikin työkamuni oli töissä 11 viikkoa vuodessa, muuten saikutti eri syistä. Hankalia osaavat olla molemmat osapuolet.
Minulla taas kokemuksia hankalista työntekijöistä joita ei saa millään irtisanottua. En siis itse mikään pomo ole vaan ihan sivusta seurannut. Aina kun konflikteja niin saikulle. Ja saikulla ei voi irtisanoa. Yksikin työkamuni oli töissä 11 viikkoa vuodessa, muuten saikutti eri syistä. Hankalia osaavat olla molemmat osapuolet.
Eipäs voi, kun ei ole samasta syystä. Jos olisi vuoden putkeen samasta syystä, niin olis helppoa.
YT:t varmaankin toimisivat.