----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ekologisesti ja mahdollisimman minimaalisesti eletään täälläkin. Tosin ajattelin vielä tänään käydä katsomassa netistä vähän bf-tarjouksia. Harvoin kun siihen on tilaisuus.

Vauvanvaatteita ja vähän vauvalelujakin kyllä vielä löytyy kaapeista. Niistä pidetyimmistä on niin haikeaa luopua. Unelmissa elää toive seuraavasta vauvasta.
 
Suskilla taitaa olla jo lähellä. Koska teillä onkaan siirto?
Kierto antaa odotella itseään. Eli tämä lokakuussa alkanut välikierto edelleen käynnissä, heti kun seuraava kierto alkaa, aloitan lääkityksen, jolla oma kierto sammutetaan, jotta saadaan siirrettyä pakastealkio. Paitsi jos kierto alkaa vasta joulukuun puolella, siinä tapauksessa en aloita lääkitystä, koska klinikan joulutauon vuoksi siirto meneekin tammikuulle. Kylläpä sitä kp1:stä taas hartaasti odottelenkin.
 
Onhan tuo nyt todella stressaavaa tuo pörssiala. Normaalista sairauslomasta saa pelätä potkuja. Siis jos vaikka muksu kipeä tai muu oikea syy. Ytssä tavataan. Huh. Onko tätä paljon muuallakin?

Vastavirran akka :) On sitä ja työsuhteet pidetään määräaikaisina/pätkätöinä/vuokratyönä. Eipä tule niitä epätoivottuja Äitiyslomia työnantajille....eikä vauvojakaan tänne Suomeen.

No, tuostahan on puhuttu nyt vähän uutisissakin, mutta se otsikoidaan: että tästä syystä syntyvyys on laskussa! Pah!! Ainahan kaikki johtuu muusta, kuin työnantajasta:singing:
Koskaan nämä päättäjätkään eivät ajattele, että joku vaihtaisi kk-palkkansa kotihoidontukeen. Heitä ei taitaisi saada vaihtamaan sitä n. 10.000€ kk palkkaa 300€ kuussa, ei ole varmaan tarve.
Niin se varakkailla menee.
 
Mä ostin bf-tarjouksista uuden jääkaapin, mutta sille oli tarve, kun vanha kylmiö hajosi. Vauvanvaatteita, ja oikeastaan kaikki vauvajutut yli 10 vuoden takaa on tallessa, mutta ainakin vaunut ja istuimet pitäisi ostaa uudet. Ja vaatteita ostaisin varmasti, se on mun pahe :smiley-ashamed008 Esikoinen oli poika ja toinen tyttö, ja voin sanoa että kovinkaan montaa vaatetta ei periytynyt isoveikalta siskolle. Itselleni en taas osta juurikaan mitään.

Dpo12 ja OneStep nega. Tosin en tiedä miksi niillä edelleen testaan, kun kuopuksesta se näytti negaa vielä 4+5, jolloin Cb:lla selvä plussa... halvalla ei hyvää saa.
 
Meillä on kaks tyttöä eli ei tarvinut paljoa uutta ostaa. Muutenkin ostan lähes kaikki vaatteet & tavarat kirppikseltä, jos ei löydy mieleistä niin sitten hankin kaupasta.

Molemmilta lapsilta oon säästänyt ihan mini-vauvanvaatteita muutamat talteen ja 1-vuotis mekot. Loput oon myynyt kirppiksellä tai lahjoittanut Hope ry:lle - kierrätys kunniaan!

Black Fridayna tilasin lapsille joululahjat verkkokaupasta. Löysin aivan suloiset puusta tehdyt valkoiset lastenvaunut, sängyt ja söpöt nuket hoitotarvikkeineen. Molemmat tykkää leikkiä nukeilla, hoivavietti voimakas jo pienestä lähtien!
 
:grin Minä olen jonkun verran säästänyt ensimmäisten lasten vaatteita ja kyllä niitä on pojalla käytetty, paitsi tietysti mekot ovat jääneet käyttämättä. Parhaiten aikaa ovat kestäneet villavaatteet ja yöpaidat.

Mulla on kaapit pullollaan pojan ja tytön lastenvaatteita, ihan vastasyntyneestä tuonne jonnekkin varmaan 4-v. saakka! :)

Olen saanut pojan serkuilta todella paljon vaatteita, kun serkkuja (sekä tyttöjä, että poikia) on 7!:joyful:

Itse olen säilyttänyt nykyiset jo pieneksi menneet vaatteet tulevaisuutta varten:laughing002
Tykkään yhdistellä pukeutumisessa molempia, pojalle sopii osittain tyttöjen asuja, että on ihan käyttökelvollisia :)

Esim. nallekuvioiset sukkahousut on pojan mieleen, ei vain autot tai jokin spiderman. Meillä poika on tarkka omista vaatteistaan ja haluaa osallistua vaatevalintoihin, mitä päälle laitetaan, sekä ne mitä kerhoreppuun mukaan pakataan.

Toki liian räikeästi en pue poikaa tytöksi, vaan on ennemmin kivoja kuvia ja väripilkkuja!:happy119
 
:hello kp9....ja ovistesti lähes PLUSSA!

Huhh....johan letrot boostasi tätä kiertoa:drunken_smilie

Ilman letroja ovisin on luomusti kp14-16.

Inssi tehdään kp11, joten varsin osuva aikataulu tässä kierrossa:p
 
Mulla on kaapit pullollaan pojan ja tytön lastenvaatteita, ihan vastasyntyneestä tuonne jonnekkin varmaan 4-v. saakka! :)

Olen saanut pojan serkuilta todella paljon vaatteita, kun serkkuja (sekä tyttöjä, että poikia) on 7!:joyful:

Itse olen säilyttänyt nykyiset jo pieneksi menneet vaatteet tulevaisuutta varten:laughing002
Tykkään yhdistellä pukeutumisessa molempia, pojalle sopii osittain tyttöjen asuja, että on ihan käyttökelvollisia :)

Esim. nallekuvioiset sukkahousut on pojan mieleen, ei vain autot tai jokin spiderman. Meillä poika on tarkka omista vaatteistaan ja haluaa osallistua vaatevalintoihin, mitä päälle laitetaan, sekä ne mitä kerhoreppuun mukaan pakataan.

Toki liian räikeästi en pue poikaa tytöksi, vaan on ennemmin kivoja kuvia ja väripilkkuja!:happy119
Meillä poika on tarkka vaatteistaan, ei värien suhteen eikä kuvien, mutta pitää tuntua omalta. Niinpä sukkahousuja ei ole ollut päällä koskaan ja parhaita on muiden vanhat vaatteet, kun ne on pehmeitä. Jokaisella uudella vaatteella on uutuuskriisi, joten ei ihan huvin vuoksi tule hankittua mitään
 
Meillä poika on tarkka vaatteistaan, ei värien suhteen eikä kuvien, mutta pitää tuntua omalta. Niinpä sukkahousuja ei ole ollut päällä koskaan ja parhaita on muiden vanhat vaatteet, kun ne on pehmeitä. Jokaisella uudella vaatteella on uutuuskriisi, joten ei ihan huvin vuoksi tule hankittua mitään

Meillä taas mikään pehmeä ei käy, eikä sovi...

Parhaimmat vaatteet on vähän kovaa puuvillaa ja sisältää eläintenkuvia :)

Esim. liian pehmeät sukat ei käy edes yöksi, vaan ne revitään heti jalasta, ennen yötä.
 
No onpas tehokkaita. Tulispas sieltä nyt oikeen hyvä möllykkä.

Juu, tehokkaita! :smiley-ashamed004
Ovuloinut silti aina lähes samankokoisen munasolun ilman letroja tai letrojen kanssa. Vain ovulaation aikataulu nopeutuu!:joyful:

En halua iso möllykkää, parhaat munasolut on kokoa n. 20- (max25)mm.....sitä suuremmat kärsii laadusta, eikä raskaus ala. Saisi nyt olla sitä 20mm luokkaa :)
 
Meillä taas mikään pehmeä ei käy, eikä sovi...

Parhaimmat vaatteet on vähän kovaa puuvillaa ja sisältää eläintenkuvia :)

Esim. liian pehmeät sukat ei käy edes yöksi, vaan ne revitään heti jalasta, ennen yötä.
No sukkia yöksi ei ainakaan!! Nämä viimeisimmät kengät kelpasi heti jalkaan ilman huutoa, kun näyttää samalta kuin viimetalviset.

Juhlavaatteita en enää yritä ostaa tai pukea. Päätin että näin pienellä tavallinen neuletakki saa riittää ja ne ainoat farkut joita suostuu käyttämään. Onneksi ei nyt mitään isoja juhlia ole tiedossa.
Tytöillä oli omaa tahtoa enemmän sen perusteella, mitä värejä oli ja onko kuvioita. Toisella piti olla yksivärinen ja toisella jotain söpöjä kuvia. Väreistä kelpasi kyllä kaikki, mutta olivat tarkkoja mikä sopii yhteen.
 
Puolentoista tunnin pidätyksellä pissitty paska-RFSU o_O

Collage 2018-11-25 16_26_01.jpg
Collage 2018-11-25 16_26_01.jpg
 
Takaisin
Top