Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla työkaverit huomasivat vatsan viikolla 8! Onneksi kukaan ei heti sanonut mitään. Asiakkaat alkoivat onnitella jo neljä viikkoa ennen rakenneultraa, vaikka tietenkään en ollut mainostanut asiaa.Olihan se. Itselläni on lapsettomuudesta kärsiviä ystäviä, jotka kuitenkin iloitsivat puolestani, ainakin tietääkseni. On se varmaan ollut heillekin kova paikka, mutta ottivat silti uutisen ihailtavan hyvin vastaan. Siksikin tuntemattoman puolelta tuleva vihamielisyys tuntui kylmäävältä.
Mun maha ei piiloutunut takin alle, se tuli aina ensimmäisenä vastaan kun tulin nurkan takaa. Puoliväliin asti onnistuin piilottelemaan, mutta sen jälkeen se pullahti ihan mahdottomaksi.
Minulla työkaverit huomasivat vatsan viikolla 8! Onneksi kukaan ei heti sanonut mitään. Asiakkaat alkoivat onnitella jo neljä viikkoa ennen rakenneultraa, vaikka tietenkään en ollut mainostanut asiaa.
Sain kannustavia ja innostuneita onnitteluja usealta ikäiseltäni, jotka eivät enää olleet onnistuneet yrityksissään. Kukaan ei ollut kateellisen tai vihaisen oloinen. Olin todella yllättynyt erityisesti eräästä 50 ylittäneestä kaverista, joka iloitsi kanssani vaikka hän oli jäänyt ilman iltatähteä ja hänen nuori uusi aviomiehensä jäi lapsettomaksi.
Tai valtava vatsaSulla on kyllä tarkkoja työkamuja.
Vatsasta ! Olen lyhyt ja vatsa on kaikissa raskauksissa tullut suoraan eteenpäin. Tässä viimeisimmässä vauva olisi kasvanut vielä suuremmaksi kuin edelliset vauvat ja hekin olivat isoja. Lisäksi lapsivettä oli runsaasti.Viikolla 8, jotkut on ihan velkoja noissa asioissa! Vatsastako huomasivat vai yleisestä olemuksesta?
Mä salasin raskauden työkavereilta rakenneultraan asti. Hassua, kun jotkut asiakkaat huomasivat mahan jo tiskin takaa ja onnittelivat. Jouduin hyssyttelemään heitä, etteivät kollegat olisi kuulleet. Jotkut olivat kyllä jo arvanneet, toiset luulivat että olin vain lipittänyt vähän reilummin siideriä. Vieläköhän tässä pääsee vielä kerran taapertamaan mahan jatkona?
Lyhyenä on kivaa. Isä aina sanoi, että nouse seisomaan.
Tähti mä täytän heinäkuussa 43 eli Kela laittaa hanat kiinni sillon. Mulla on siis 2 tyttöä. Mies on 28 ja vielä lapseton. Kela taitaa laskea mun iän vaan vai saisimmeko pidempään hoitoja jos miehessä vikaa kun se on noin nuori ja lapseton?
Ei se oikein ole kellekään vihoitella raskaudesta vaikka oma kokemus olisi mikä. Sinäkin niin kauan odotit. Kuinka ihmeessä jaksoit?
Siiderillä mahaa kasvatellut. Vahva tunne, että pääset vielä. Paljonko sulla on ikää? Varmaan ollut puhetta, mutta nyt en muista.
156 ellei ole jo vanhuuttaan mennyt kasaan.Sinäkin lyhyt? Miten lyhyt olet?
Entä Yölento?
Jokun mielestä olen lyhyt 162cm....mutta keskipituinen mielestäni. Lastenvaatteet sopivat silti päälle ja mielelläni niitä usein ostankin, etenkin hameita!