Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti
Meillä minä pyöritän arkea sekä pyhää pääsääntöisesti yksin. Lapset eivät ole ehkä enää niin innokkaita lähtemään pitemmälle retkelle. Lie saaneet yliannostuksen. Sienestys on vaan niin parasta. Ootko testaillut tänään?
En ole. Mies töissä ympäri maailmaa. Tää on vaan mennyt näin. Vaikka olisihan se helpompaa.
Tänä vuonna oli erityisen hyvä laatu, ei yhtään matojaNoihin tatteihin olen tuntenut vetoa jo pidempään. Aina olen löytänyt vaan matosia.
Tänä vuonna oli erityisen hyvä laatu, ei yhtään matoja
Voisin kyllä vaan en tahdo. Pidän elämästäni tällaisenaan. Reissumiehen vaimona rankinta on ne kotikäynnit. Tulee ja sekottaa koko pakan.
Tatit on ohi mutta suppiksia on vielä niin kauan, kun tulee kunnon hanki. Yhtenä jouluna hain joulupöytään tuoreet suppilovahverot !Yölento :) Kiitos tiedosta. Yritän päästä ja ehtiä vielä sienimetsälle! Tattien aika lienee jo ohi....
14-trisomia. Kromosomipoikkeavuus selvisi jo lapsivesitutkimuksessa. Mietittiin muutama viikko tulosten saamisen jälkeen mitä tehdään, kunnes sikiö todettiin kuolleeksi.Otan osaa Pernilla
Raskas taival sullakin. Onko tietoa miksi?
Tapahtumasta on jo yli 6 vuotta. Nykyään muistelen asiaa ja käyn uurnalehdossa lasten kanssa, jotka ovat syntyneet sen jälkeen.Miten olet jaksanut?
Teillä tuli sitten päätös ilman valintaa.
Minä olen kaupunkilainen kuten myös vanhempani ja kaikki isovanhempani. Silti sienestys kulkee suvussa.Vastavirran Akka, olen hirvittävän pahoillani menetyksestäsi
Itse asun metsän keskellä, mutta ehkä siksi tai siitä huolimatta en sienestä enkä marjasta. En suostu mitään sieniä sisältävää suuhuni laittamaan, shoot me Muuten olen maalaistyttö henkeen ja vereen. Muutin takaisin kotitilalleni ja viljelen sitä nyt yksinäni. Lemmikkeinä on poni, lampaita, vuohia, minipossuja ja kanoja.
Dpo4, tylsääääää.
Oi reipas!!! Mä oon vähän kade kerrostalonkasvattina kotitilasta!Muuten olen maalaistyttö henkeen ja vereen. Muutin takaisin kotitilalleni ja viljelen sitä nyt yksinäni. Lemmikkeinä on poni, lampaita, vuohia, minipossuja ja kanoja.
.