Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täytyy laittaa ne anopille joulupakettiin shokkiuutisen kera!Vähän nyt huolettaa nuo kp1 namut. Mitäs niille sitten tapahtuu, jos ei kp1 saavu?
Lambi
Sepä se. Niin rajoilla. Ei haudattu. Sitä mietittiin kyllä kovasti, mutta iskä sanoi ettei hän pysty kantamaan sitä pientä arkkua. On siis tuhkattuna muiden pikkaraisten kanssa. Se oli niin sumuista aikaa ja samalla ne äidinkin hautajaiset. Tavallaan niissä hautajaisissa hautasin molemmat. Olin silloin kotona, en työelämässä. En pystynyt työskentelemään koko raskausaikana. Liikaa liikettä, niin tuli verta enemmän.
Se suru vaan kulkee mukana joka päivä. Helpottaa päivä päivältä. Mies puuhaa ja minä puhun. Kuvia ei kunnolla vielä pysty katsomaan. Jalanjäljet on kortissa.
Minulla on ollut niin hyvä tuuri että ottajia on riittänyt. Rouskuja joudun kyllä jättämään metsään kun suolasieniä ei uppoa ihmisiin määräänsä enempää.Kiitos
Minulla on sellainen ongelma noiden sienien kanssa, kun niitä tulee liikaa tahdon lahjoittaa tutuille. Siis ei se se ongelma ole vaan ne tuttavat alkavat juosta pakoon, kun hullu sienimuija lähestyy saaliin kanssa. Ehkä niilläkin on varastot täynnä. Naapuri on paras. Isken aina, kun eivät ole kotona. Jätän sienet pihalle.
Hitsi naiset. Tällä sympatia määrällä, mitä olen teiltä tänään saanut jaksan taas eteenpäin. Kiitos. Ja kiitos, että sain purkaa itseäni. Te olette mahtavia.
Nimeltään PGS + karyotyyppi. En tiedä, kertooko nimi hirveästi.Suski ainakin Felicitaksessa kahta eri alkiodiagnostiikka tutkimusta. Kumpihan se sun on?
Minä kerään kyllä myös herkkutatit, herkkusienet, kehnäsienet, torvisienet, orakkaat, lampaankäävät ja joskus muitakin, jos osuu isoja määriä kohdalle. Haperoita en kerää.Mie en ole kerännyt suolasieniä ollenkaan. Korvasienet, kanttikset, torvet ja suppikset. Keväästä syksyyn. Miul lähtis tää homma muuten ihan lapasesta.